luonnossa!!
Jippii
Seksiä
7
879
Vastaukset
- joviaali
Ei tunnu löytyvän, minäkin jopa punkkua ja patonkia tarjoaisin, mutta yhtään pesällistä ei tunnu kiinnostavan.
Ongittaisiin ahvenia ja juotaisiin punkkua, sekä harrastettaisiin villiä seksiä kiven kupeessa. - pemputtelija
Joo, on outoa, ettei naisihmisiä kiinnosta iloinen pemputtelu kauniin luonnon helmassa.
- Kodassa Kerrankin
Kodassa sain kerran ja muista aina sen :)
- laavu
Toivottavasti joskus sais laavussa,rakennuspuut jo vaakatasossa,toivottavasti ensikesänä olis laavu valmis,ja sitten...
- jassar
minua kyllä kiinnostais kalastamana lähteä
- Eräs opas
Perustakaa hei poikaporukka.
Teidä on viisi viriiliä miestä kimppakivaa kodassa taljalla :DDD
Tehkää luonto-juna :DDDDD - ghjikolpö
Sekstailisin mielelläni luonnossa, (kuten olen muutaman kerran tehnytkin, oli hauskaa), mutta ongelma on siinä, että jos mies kysyy suoraan, tulee tyrkky. Siihen tilanteeseen pitäisi vaan ajautua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398