Olen kaivannut ihmistä ketä en saanut. On surullista roikkua täällä, miten paljon täällä on myös muita.. ja kaikkea täysin tyhjänpäivästä.
Tässä heittää hukkaan elämää mitä voisi elää toisellakin tavalla. Elämäni heitin, kai yrittää todistaa itselleen ettei niin tehdä kuin ääri tapauksissa.
En osaa sanoa kauanko tätä jatkuu, kirjoittelu on silti vähentynyt huomattavasti. Olen koittanut tehdä itselleni jonkun takarajan mihin menennessä lopettaisi, yrittänyt, useamman kerran, se on vaan helpommin sanottu kuin tehty. Rakentelen omaa elämää kaiken jälkeen pala palata kokoon, minkä jälkeen olen valmis taas johonkin uuteen.
Oli tarve kirjoittaa tämä pätkä tähän. Miksi te muut nuuten olette täällä? Haikailette mennyttä parisuhdetta vai jotain ihmistä, vai muuten vaan?
Toivottelen edelleen hänelle hyviä öitä toisinaan täällä, eikä mulle tartte selittää miten turhaa se on, sitähän se on. Kun tästä luovun, luovun toisesta silloin kokonaan ajatuksen tasolla ja niin kauan kun on tarve kirjoittaa niin tulen sitä tekemään, enemmän tai vähemmän.
Hyvää yötä
Miksi olen
4
90
Vastaukset
- hmm...
jos en kirjoittelisi täällä, ei se kuitenkaan tarkoittaisi etten kaipaisi, muistaisi tai ajattelisi sitä erästä tiettyä. tällä palstalla kirjoittamisella ei ole yhtään tekemistä minun tunteitteni kanssa.
En siis myöskään lakkaa kaipaamasta, vaikka en kävisi enää koskaan täällä lukemassa. Mielestäni suhtaudut tähän nettipalstaan vähän liian dramaattisesti. Tämä on vain paikka purkaa tunteitaan ja viettää aikaa.- täällä käynyt
Miten niin dramaattisesti? Sitähän se on ollut ajatusten purkua, niitä tuhansia sanoja mitä tunsin vaikka tuolla muualla olenkin paljon hiljaisempi ja pidättäytyvämpi. Voihan se olla ettei toista saa mielestä vaikka nämä loppettaisi, nyt ei ole kuitenkaan vielä sen aika.
- siksi täällä
Elämässäni on ihminen jota rakastan yli kaiken järjellisen ja järjettömän ajattelun. En kertakaikkiaan voi pitää asioita yksin pääni sisällä. Siitä ei tule yhtään mitään.
Viime kesänä olin oikeasti seota, kun oli pitkä aika kun ei nähty. En silloin vielä täällä kirjoitellut. Laskin päiviä että nähdään. Aina jos sain tekstarin tai sähköpostin, jaksoin taas eteenpäin.
Sitten keksin alkaa kirjoittamaan tänne. Minäkin teen sitä niin kauan kun teen, en ota mitään stressiä enkä tee päätöksiä suuntaan tai toiseen lopettamisesta tai jatkamisesta.
Se on hyvä näin.- täällä käynyt
Ei voi pitää sisällä, sitäpä se hyvinkin on. Tein joskus tyhmän tempun ja kysyin jopa tekstiviestillä käykö täällä, piti varmaan täys kahjona. Sen riskin olin valmis silti ottamaan.
Täällä joskus on ollut niin paljon samanlaisia kohtaloita, aivan liian lähellä ettenkö olisi koittanut kokeilla vielä uudemman kerran. Sitten voi olla myös joitain mitkä on seurannut tätä hyvinkin pitkään ja esiintynyt kenties toisena, koskaan ei voi olla täysin varma. Koska joskus kerroinliian tunnistettavasti nimiä käyttäen mikä saattoikin olla suuri virhe.
Menneet on silti menneitä, tulevaisuus on se mitä voi parhaansa mukaan muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17213125
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545468Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454860Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392808Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1231989Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1141734Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1101552Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481