Haen matkaseuraa Irlantiin tänä kesänä. Itse en ole koskaan käynyt. Teltassa von nukkua yön tai pari, mutta B &B olis parempi vaihtoehto. Ikää mulla 50 vee, nainen. Pari viikkoo vois olla ideaali ja kiertely ja autonvuokraus yess. Vaelluskengätkin löytyy, joten mikään shoppailuholisti en ole. Jos yhtään kiinnosti, niin soittele: 040-4133361 ja kerro, mitä itse odotat matkalta.... Soittelemisiin turun neito
Irlantiin tänä kesänä?
Turun neito
3
198
Vastaukset
- marginaaliako?
Et ole tosissas. Kukaan ei nuku teltassa Irlannissa, siellä sataa usein. Viesti on provo.
- uskomatonta vaan
Siis Irlannissa teltassa? Et voi olla tosissas, siellähän sataa tämän tästä eli päivttäin monta sadekuuroa.
- provoa
Viesti on mitä ileisimmin provo. Ei Irlannissa ole leirintäalueita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315