tytöt, odotatteko aloitetta

pojalta???

kun siis ollaan yhen tytön kans hyvii kavereit, oltu jo pitkään ja nyt vähän aikasemmin tuntu et se halus aina olla munkaa, ja hengailtiin ja tehtiin kaikkee aik pitkään. mut nytte se on muuttunu jotenki etäisemmäks ja vaik nähäänki joskus ni ei se enää sillee säteile niinku sillon viel pari kuukautta sitte...

ite oon siis ollu siihen ihastunu jo ties kui pitkää ja oon vähä miettiny et se vaikutti kans olevan vähä muhun... mut en uskaltanu mitään kuitenkaa sanoo. ootin vaa et se sanois eka. nyt se vaihe on menny ohi ja mietin et mitäs jos se odotti multa alotetta ja ku sitä ei tullu, nii sit vaa oletti etten oo kiinnostunu ja luovutti... ei helvetti en kyl anna itelleni anteeks kymmenee vuotee jos oon menettäny sen sen takii...

25

486

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girl

jos olet kiinnostunut, tee aloite! jos aina odottaa toisen aloitetta, ei tule sitä todellakaan saamaan.

• foreveryours..

voin sanoo et kuvaus sopis muhun (oon tyttö) =(... mutta luulen jotenkin ettet ole hän, koska tuntuu jotenkin mahdottomalta että ihastukseni kirjoittelisi suomi 24 rakkaus palstalle :D.. asiaan. aina ennen, siis joskus jo ennen joulua mä olin sen yhden tietyn kanssa ties kuinka onnellinen, säteilin yms. nauroin ja mun silmät loisti, vilkuilin poikaa jatkuvasti. mä en osannut tehdä mitään, en ehkä tahtonutkaan. me vaihdeltiin pitkiä katseita ja hymyjä, mutta mitä enemmän alan kiintyä poikaan, sitä ujommaksi tulen enkä uskalla jutella niinkuin muille pojille. nykyään en edes uskalla välttämättä katsoa poikaa, pelkään. se on ainut ketä oon ikinä rakastanut.. nykyään luulen, ettei poikaa edes kamalasti kiinnosta, koska hän on seurassani hermostunut, laittaa hiuksia ja vilkuilee ehkä. puhuu miten väsyttää ja päätä särkee. en osaa tehdä mitään, sen takia menetän varmaan tän ihmisen. oon pelkuri. pelkään tulla jätetyksi. ja mä en tiedä mitä odotin, tahdoin vain sen jatkuvan koska se poika teki musta aidosti onnellisen:(. sanoisin, että HELVETISSÄ MENET JA KERROT TYTÖLLE, MITÄÄN EI OO VIEL MENETETTY! mutta koska en itsekkään uskalla, niin sanon, että katso tyttöä seuraavan kerran oikeen pitkään ja hymyile. se vastaa sun katsesees, oon aika sata varma. onnea sulle :>

• The Shy One

Toi jätkä kuulostaa ihan multa :/

• eräskundicej

toi että valittaa päänsärkyä yms. turhaa, laittaa hiuksia ja on hermostunut kertoo juuri siitä että hän on ihastunut suhun, ei todellakaan sitä etteikö sitä kiinnostaisi. :-) tiedän sen itse, koska olen huomannut tuota itessänikin.

• aloittaja taas

No kyllä toi kieltämättä vähän meikältä vaikuttaa. mut en kyl usko et oon se jota kuvailit, voin vähä tarkentaa et asun siis stadis espoon rajal ja se tyttö taas keskustas ja et se on mua pari vuotta nuorempi... se ny olis liia hyvää ollakseen totta :D

mut kuiteskin, joteskin olin jo ihan koko toivon menettäny mut joteski nyt uskon et viel ois toivoo... helvetti meen ja teen sen, katon sitä silmiin ja kysyn et lähtiskö se ulos tai jotai, ni sithän selviää. viel maaliskuus meil oli nii ihanii hetkii, oltii kahestaa kerranki koko päivä ja tuntu kyl nii satavarmasti sydämes et siin oli jotai muutaki ku pelkkää kaveruutta... vaikkei kumpikaa mitää tunteista puhunukkaa. on se sääli jos nää jää vaa pelkiks muistoiks. :( ni aion ainaki yrittää (no paits jos /taas/ iskee jänistys just sillä hetkellä). jos homma menee perseillee ni onpaha ainaki yritetty enkä pidä itteeni pelkurina. :-)

• tää kuulostaa ihan samalta tilanteelta mikä mulle oli tos helmi-maaliskuun aikana, tosin oon siis tyttö, eli oli vaan toisinpäin, ja pääsinki siitä jätkästä jo yli mut nyt on asia alkanu taas kaivertaan mieltä... kannatan kyllä sitä että meet ja kerrot tunteistas tai pyydät ulos tai jotai:) siis mää en arvosta mitään niin paljoo jos jätkä tulee ja pyytä ulos tai leffaa tai jotai :)

• Näin.se.menee

Kyllä aika monet tytöt oottaa pojalta aloitetta .. >:

• näin se oikeesti menee

ja miten se sitte menee kun tunnustaa tunteet ja kertoo pitävänsä tästä tytöstä, tämä torjuu ja poikaa vituttaa koko loppuvuoden.

• minä tässä taas
        näin se oikeesti menee kirjoitti:

ja miten se sitte menee kun tunnustaa tunteet ja kertoo pitävänsä tästä tytöstä, tämä torjuu ja poikaa vituttaa koko loppuvuoden.

No aatteles näin: oletko mielummin pelkuri joka ei uskalla edes yrittää, vai yrität ja epäonnistut? kumpi on pahempi? esim. urheilussa hävitä reilu taistelu vai luovutusvoitto vastustajalle?
        no riippuu toki vähä olosuhteista, jos esim. näkee tätä tyyppiä joka päivä (on samal luoka tai sillee) nii sillon vois olla et hävettää vähä pitempäänki jos menee tunnustaan ja saa pakit... mut siitki pääsee yli ja oma tapaukseni taas on semmonen et se ei käy samaa koulua, asuu ihan eri puolella stadia ja se on käytännössä täysin ulkopuolinen mun nykysiin kaveripiireihin, jotka on länsihelsingistä... tunnen tän keskustas päin asuvan tytön siis siks koska oltiin samalla ala-asteella siellä kunnes sitten muutettiin viitisen vuotta sitten tänne espoon rajamaille. eli vaikka nolaisin itteni sen eessä niin voin sitten vaan unohtaa sen, ja jos en haluu ni mun kaverit täällä päin ei saa koskaan ees tietää siitä että pilalle meni.

ja tavote on et tällä viikolla teen sen. pakko onnistua! en haluis kyllä vaan kattoo vierest ku joku toinen saa sen siks etten ite uskaltanu ees yrittää :(

• Totuus
        minä tässä taas kirjoitti:

No aatteles näin: oletko mielummin pelkuri joka ei uskalla edes yrittää, vai yrität ja epäonnistut? kumpi on pahempi? esim. urheilussa hävitä reilu taistelu vai luovutusvoitto vastustajalle?
        no riippuu toki vähä olosuhteista, jos esim. näkee tätä tyyppiä joka päivä (on samal luoka tai sillee) nii sillon vois olla et hävettää vähä pitempäänki jos menee tunnustaan ja saa pakit... mut siitki pääsee yli ja oma tapaukseni taas on semmonen et se ei käy samaa koulua, asuu ihan eri puolella stadia ja se on käytännössä täysin ulkopuolinen mun nykysiin kaveripiireihin, jotka on länsihelsingistä... tunnen tän keskustas päin asuvan tytön siis siks koska oltiin samalla ala-asteella siellä kunnes sitten muutettiin viitisen vuotta sitten tänne espoon rajamaille. eli vaikka nolaisin itteni sen eessä niin voin sitten vaan unohtaa sen, ja jos en haluu ni mun kaverit täällä päin ei saa koskaan ees tietää siitä että pilalle meni.

ja tavote on et tällä viikolla teen sen. pakko onnistua! en haluis kyllä vaan kattoo vierest ku joku toinen saa sen siks etten ite uskaltanu ees yrittää :(

Jos tytön näkee vastustajana nii kannattaa heti luovuttaa.. Ja itse olisin mieluummin pelkuri kuin pelle kun tytöillä on tapana kertoa jokaikinen asia toisilleen. Seuraavaksi pojalla lentää paskaa niskaan.

• jffjikif
        näin se oikeesti menee kirjoitti:

noi ei kyllä jos tyttö on selvästi koittanut herättää juuri sinun kiinnostusta ja tuota tunnustusta kannattaa miettiä miten sen haluaa kertoa, esim. jos tyttö on sellanen "naapurintyttö" niin kannattaa ehkä joku päivä vaan kysyä vaikka jäätelölle tai jotain muuta samantapaista ja sitten siellä varovasti tuoda esille. tuota ei kannata paukautta päin naamaa jossain kaikkien keskellä, koska tyttö voi hämmentyä....

• Mo

Oon tuntenu se tytön kaa varmaa 3 vuotta ja ollaan aina samas porukas ja luulen että se tykkää must... Se aina istuu vieree vaikka penkeil olis kuinka paljo tilaa ja se vilkuilee ja hymyilee ja katsoo pitkään. Mä tykkään siitä mut en oo varma että tykkääkö se must. Että mitä pitäs tehä?

• US

Kaikki odottaa toisen alotetta. Siis tällä palstalla kävijät jotka eivät saa mitään aikaiseksi.

• girl

luonnossa uros lähestyy naarasta.

• James-95
        girl kirjoitti:

luonnossa uros lähestyy naarasta.

Jaa-a. Eiköhän ne urokset luonnossa yritä houkutella naaraita luokseen tanssimalla, tekemällä hienon pesän jne.

• joiecjorijcirioj
        James-95 kirjoitti:

Jaa-a. Eiköhän ne urokset luonnossa yritä houkutella naaraita luokseen tanssimalla, tekemällä hienon pesän jne.

onhan se noinkin mutta ihmisellä se nyt on vähän vaikeempaa. pitää vaan uskaltaa, siihen että tyttö tekee alotteen, ei voi luottaa :/ todennäkösempää on että ne luovuttaa jos olettaa ettet oo kiinnostunu...

• girl
        James-95 kirjoitti:

nuo oli lintujen viettely tapoja, ihmistä lähin laji on simpanssi. luonnossa se menee niin että uros raiskaa "naaraan " mutta en suosittele sitä ihmisille.. se oli esimerkki siitä että uros on se päätekijä alotteessa :D luonnossahan eläimet ei seurustele, vaan lisääntyy. en sitten tiedä simpanssien pariutumisesta.. mut ihan oikein se on että ei pidä jättää mitään toisen varaan, mietin vain asiaa biologisesti.

• girl
        girl kirjoitti:

nuo oli lintujen viettely tapoja, ihmistä lähin laji on simpanssi. luonnossa se menee niin että uros raiskaa "naaraan " mutta en suosittele sitä ihmisille.. se oli esimerkki siitä että uros on se päätekijä alotteessa :D luonnossahan eläimet ei seurustele, vaan lisääntyy. en sitten tiedä simpanssien pariutumisesta.. mut ihan oikein se on että ei pidä jättää mitään toisen varaan, mietin vain asiaa biologisesti.

pahoittelen heittomerkkien väärää paikkaa.

• jokuihmetyyppi;)
        joiecjorijcirioj kirjoitti:

onhan se noinkin mutta ihmisellä se nyt on vähän vaikeempaa. pitää vaan uskaltaa, siihen että tyttö tekee alotteen, ei voi luottaa :/ todennäkösempää on että ne luovuttaa jos olettaa ettet oo kiinnostunu...

Ite lähetin sille yhelle viestin mut siitä ei ota selvää !:D:D

• :(

ite on ihastunut yhden poika mut en kyllä ite uskalla kertoo.. jotenkin pelkään vaan et se vaan naurais mulle tai jotain.. siis tää poika on mua melkein mua vuoden vanhen.. ite on kyllä aika ujo tekeämän aloitteen... on siis tyttö.. mitä mä teen??

• Nolo:)))

Unoha se poika, Savolaiset pojat ovat vain itsekkäitä, UNOHA JOS ASUT Eteläs pohjoises niin sanot sille '' pannaanks ''

• Tyttö99 xD

Yleensä se on nii et pojan tarttis tehä alote ainaki mun mielest ku ite oon tyttö...

• joijceiojrcoije

Tietty kaikki aina haluis et toinen tekee alotteen, ku se on helpompaa... mut jonku pitää vaa uskaltaa

• cksml z
        joijceiojrcoije kirjoitti:

Tietty kaikki aina haluis et toinen tekee alotteen, ku se on helpompaa... mut jonku pitää vaa uskaltaa

totta!!!!!!!

• 42343543664

Ainakin ite haluisin pojan tekevän aloitteen,koska:
      - Yleensä pelkään että jos teen aloitteen ja poika onkin playeri ja ei välitä ollenkaan ja sitte sattuu
      - yleensä kun poika tekee aloitteen niin se osottaa että ei oo playeri, jos ei tee sitä pilkesilmäkulmassa
      - Ja jos poika tekee aloitteen niin ite on mun aika vaikee olla kylmä sillo tulee heti paha mieli itelle jos en tykkääkään pojasta ja poika tykkää musta
      Tässä pari syytä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe