Valaistuminenkin sisältää liitto-perusteisen yhteisen näön.
- Et voi mennä töihin ilman liitto-perusteista yhteistä näköä.
- Et voi oikeuttaa itsellesi pelkkänä abstraktina ja objektina esiintymistä.
Ja miksi pitäisi käyttää tätä valaistumista, väkivallan ja uhkailun, vaarallisuuden välineenä, jopa yksityisyydensuojaa loukaten.
Ei sellaista pelleilyä ole kiva käsitellä....
"He ovat kunnioitettuja, me olemme huoria."
-Siis, mitä hän pyytää tässä...
Että hänelle tuotetaan vuonna nyt-tilaa, että hän saa ohitettua, tavoitella omaa etua.
Että hän saa abstraktin, että hän saa ohitettua fokusaation, että hän saa ohitettua frustraation
Liitto-perusteinen yhteinen näkö
2
<50
Vastaukset
- Pasille:Jutta:Sinde
Ei voi mennä töihin, jos ei ole töitä enää. Ja sitten, et voi käyttää vuonna nyt-tilaa ruumiinavauksen takia, et ole oikeutettu konfrimoimaan, mutta aivan samalla tavalla sinun tulee jättää jäljelle ihmiskäsityksen vaihdot.
- Ehkä olet liian kiinnostunut perheestäsi, omaneduntavoittelustasi sekä avoimista huoltajuus-kiistoista fyysisen ja psyykkisen kidutuksen voimin.
- Ei, en valitettavasti toimi.
-Joo, on että olet tunteva ja tunnistava sukupuolenmääräytymisen.
Mitä ihmettä tämä mies tekee täällä?
Haluan kysyä näin tällä hetkellä gynekologiltani.
- Kiinnostun kuulopuheista.
- Ettei hänellä ihan olisi mielikuvitus-avioliittoa.
Pasi ei ole kanssani mielikuvitus-avioliitossa. Hän on äitini serkku ja kiinnostuu kohtuuttomasti asiasta, kuin asiasta.
"Ollakseen haka..."
Hän yrittää tätä kohtaa uskonnollisesti tomerasti ohjailla.
Seija....
On äidin kaveri. Hän on ensiapu-hoitaja. Hän toteaa nimen aiheuttavan motorisia kehityshäiriöitä, jotka ovat absurdisti nunnien ensisijainen toiminta-kohde.
-"Ei suinkaan parittaminen ja fyysinen ja psyykkinen kidutus." Niitä hoidetaan meterologialla, sekä rauhallisuudella, sukupuolella ja sen määräytymisellä, ulkoistetulla kädenvakautuksella. Pasi ei saa valitettavasti ottaa kohdetta, hänelle juuri määritellään Jumalankanniskelua, sen kuljettamista amorinkaarelta, läheisyyttä ja lämpöä, lisäksi hieman loogisuutta ja yksityisyyttä, miksi et tunne empatiaa ja inhimillisyyttä, vailla frustraatiota, euforiaa ja sukupuolipisteistön koskettelua esim. objektista, kuten vieras ihminen ja hänen reitensä, esim. karvoitus, ja yksityisyys.
Hän on aikaisemmin määritellyt, että olisiko tämä hyvä ihminen, kun en itse kerran ole paikalla tai läsnä. Miksi hyökkäät nyt kimppuun tällä turvalliseksi määritellyllä ihmisellä?
- "Täällä on kuule ihan samat oikeudet kaikille, kaikilla."
Ei ole....
Tässä oli jo joku syyte Elisalle ulkopuolisuudesta.
- Ei ollut, siitä pyrittiin juuri eroon.
"Mä en mene varmasti tänne töihin, mä en saa varmasti lupaa Sinin mielikuvitus-avioliitolta toimia tässä ammatissa."
-Minä en sitten mene sinne töihin minkään mielikuvitus-avioliittojen kanssa.
Sanna: Pahoittelen hänen kehitysvammaansa, hän onkin paranoiassa.- Ihmiskunta Sinde
Ei ruumiinavaukselle libidon nostamista.
Ei ruumiinavausta omaneduntavoittelun takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944