Liitto-perusteinen yhteinen näkö

Ihmiskunta Sinde

Valaistuminenkin sisältää liitto-perusteisen yhteisen näön.
- Et voi mennä töihin ilman liitto-perusteista yhteistä näköä.
- Et voi oikeuttaa itsellesi pelkkänä abstraktina ja objektina esiintymistä.
Ja miksi pitäisi käyttää tätä valaistumista, väkivallan ja uhkailun, vaarallisuuden välineenä, jopa yksityisyydensuojaa loukaten.
Ei sellaista pelleilyä ole kiva käsitellä....

"He ovat kunnioitettuja, me olemme huoria."
-Siis, mitä hän pyytää tässä...
Että hänelle tuotetaan vuonna nyt-tilaa, että hän saa ohitettua, tavoitella omaa etua.
Että hän saa abstraktin, että hän saa ohitettua fokusaation, että hän saa ohitettua frustraation

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pasille:Jutta:Sinde

Ei voi mennä töihin, jos ei ole töitä enää. Ja sitten, et voi käyttää vuonna nyt-tilaa ruumiinavauksen takia, et ole oikeutettu konfrimoimaan, mutta aivan samalla tavalla sinun tulee jättää jäljelle ihmiskäsityksen vaihdot.
      - Ehkä olet liian kiinnostunut perheestäsi, omaneduntavoittelustasi sekä avoimista huoltajuus-kiistoista fyysisen ja psyykkisen kidutuksen voimin.
      - Ei, en valitettavasti toimi.
      -Joo, on että olet tunteva ja tunnistava sukupuolenmääräytymisen.

Mitä ihmettä tämä mies tekee täällä?
      Haluan kysyä näin tällä hetkellä gynekologiltani.
      - Kiinnostun kuulopuheista.
      - Ettei hänellä ihan olisi mielikuvitus-avioliittoa.

Pasi ei ole kanssani mielikuvitus-avioliitossa. Hän on äitini serkku ja kiinnostuu kohtuuttomasti asiasta, kuin asiasta.
      "Ollakseen haka..."
      Hän yrittää tätä kohtaa uskonnollisesti tomerasti ohjailla.
      Seija....
      On äidin kaveri. Hän on ensiapu-hoitaja. Hän toteaa nimen aiheuttavan motorisia kehityshäiriöitä, jotka ovat absurdisti nunnien ensisijainen toiminta-kohde.
      -"Ei suinkaan parittaminen ja fyysinen ja psyykkinen kidutus." Niitä hoidetaan meterologialla, sekä rauhallisuudella, sukupuolella ja sen määräytymisellä, ulkoistetulla kädenvakautuksella. Pasi ei saa valitettavasti ottaa kohdetta, hänelle juuri määritellään Jumalankanniskelua, sen kuljettamista amorinkaarelta, läheisyyttä ja lämpöä, lisäksi hieman loogisuutta ja yksityisyyttä, miksi et tunne empatiaa ja inhimillisyyttä, vailla frustraatiota, euforiaa ja sukupuolipisteistön koskettelua esim. objektista, kuten vieras ihminen ja hänen reitensä, esim. karvoitus, ja yksityisyys.

Hän on aikaisemmin määritellyt, että olisiko tämä hyvä ihminen, kun en itse kerran ole paikalla tai läsnä. Miksi hyökkäät nyt kimppuun tällä turvalliseksi määritellyllä ihmisellä?
      - "Täällä on kuule ihan samat oikeudet kaikille, kaikilla."
      Ei ole....
      Tässä oli jo joku syyte Elisalle ulkopuolisuudesta.
      - Ei ollut, siitä pyrittiin juuri eroon.

"Mä en mene varmasti tänne töihin, mä en saa varmasti lupaa Sinin mielikuvitus-avioliitolta toimia tässä ammatissa."
      -Minä en sitten mene sinne töihin minkään mielikuvitus-avioliittojen kanssa.
      Sanna: Pahoittelen hänen kehitysvammaansa, hän onkin paranoiassa.

• Ihmiskunta Sinde

Ei ruumiinavaukselle libidon nostamista.
        Ei ruumiinavausta omaneduntavoittelun takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen