olemme lähdössä 5.6. budapestiin Tampereelta ja olen yrittänyt saada tulostettua lähtöselvityslipukkeita ulos ja ei onnistu ei niin millään!!!
se ei suostu avaamaan check-in jutskaa ollenkaan!!
Olen käynyt muillakin koneilla yrittämässä mut ei onnistu!! help me!! onko muilla vastaavia ongelmia?? miksi ei voi laittaa mailia ryanairille?? last time ro ryanair!
lähtöselvitys netissä
15
874
Vastaukset
- helppoa
Tarkistin juuri äsken että check-in toimii.
No vielä on monta päivää aikaa. Ja kun virallinen check-in aika on 15 päivää ja käytännössä kolme viikkoa niin kyllä sinä aikana jo löytää jonkun joka osaa hoitaa homman. Ja jos ei niin kannattaa tosiaan jättää ryanair-matkustus muiden iloksi. - RYR
"se ei suostu avamaan". Mut siis tänne asti olet varmaankin päässyt: https://www.bookryanair.com/SkySales/Booking.aspx?culture=en-ie&lc=en-fi#Security . Tämän jälkeen vika taitaa olla varauskoodissa. Tarkista se.
- kipara
nyt alko toimia, kun menin siihen option 2: seen! yes...mut mites toi maksu suoritetaan, valoittaako ne suoraan visa debet kortilta ton maksun?
- 100100
Anteeksi, mutta minkä maksun vielä tuossa vaiheessa veloittaisivat?
- kipara
lentolipun hinnan tietty!
- eiheiowhgioehgiohg
kipara kirjoitti:
lentolipun hinnan tietty!
Oikeesti miks Suomalaiset väittää olevansa maailman fiksumpia? Ei niitä check-inn lippuja varmaankaan saa tulostettua ennen lippujen maksamista!
- kipara
eiheiowhgioehgiohg kirjoitti:
Oikeesti miks Suomalaiset väittää olevansa maailman fiksumpia? Ei niitä check-inn lippuja varmaankaan saa tulostettua ennen lippujen maksamista!
Joo sain tulostettua, mut maksu otettiinki suoraan tililtä, mut siitä ei ollu sähköpostiin tullu mainintaa, eikä kuittia!! ihmeellistä touhua!
- Ryani_fani
Ei niitä lipukkeita ole pakko itse tulostaa jos se noin hankalaa on. Ryanair tekee sen mielellään "pientä" korvausta vastaan!
- Ryanair ei asu
Suomessa. Siksi mahdollisen "lipukkeiden " tulostuksen hoitaa esim. Airpro.
- kipara
ei niin, mutta se "pieni" korvaus on 60 euroo/ matkustaja/ suunta!! ei paha!
- _stadilainen_
Ryanair ei asu kirjoitti:
Suomessa. Siksi mahdollisen "lipukkeiden " tulostuksen hoitaa esim. Airpro.
Pilkunnussijat on maailman mukavimpia ikisinkkuja ;)
- tei
niin 60 e vain ainakin jos myöhemmin kuin 4 tuntia ennen koneen lähtöä
- 60e x 4 = 240 e
Lähdimme toukokuussa milanoon paluu bryssel. lähtöselvitys ei onnistunut netissä .Lähtiessä tampereelta perivät 60 e / henk. tai jääkää pois .Eri ohjelmat eivät kuulemma keskustele keskenään. Antoivat numeron johon voi soittaa että saadaan ulkomailta apua tulolippuihin mutta siitä numerosta ei vastannut kukaan! ja lippujen tulostus nettikahviloista ei onnistunut. Lapset onnistuivat kotimaasta yöllä ne tulostamaan . ilmeisesti heidän ohjelmansa on liian kuormittunut tai susi. Koeta holjaiseen aikaaan ja ennen matkaa ajoissa . kentyällä olevat virkailijat ovat ihan kyvyttömiä selvittämään tai haluttomia, rahastaa osaaavat, mutta vastauksia ei saa.
- *fiksumpi
Minä olen lentänyt Ryanairilla kymmeniä kertoja ja aina on onnistun lähtöselvitys netissä. Mutta on hieno juttu, että jotkut (yleensä Suomalaiset) noi lippuhommat sössii ja joutuu sitten maksamaan extraa. Tämä toiminta pitää Ryanairin tyytyväisenä ja ehkä he avaavat lisää kohteita Suomeen.
- Olen minäkin pari
kymmentä kertaa lentänyt, mutta eihän lähtöselvitys aina ole onnistunut netissä. Kas kun web Checkin tuli käyttöön vasta muutama vuosi sitten. Kun Ryanair avasi Suomen reitit, homma hoidettiin Pirkkalan tiskillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821359Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1941125Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755