lähtöselvitys netissä

kipara

olemme lähdössä 5.6. budapestiin Tampereelta ja olen yrittänyt saada tulostettua lähtöselvityslipukkeita ulos ja ei onnistu ei niin millään!!!
se ei suostu avaamaan check-in jutskaa ollenkaan!!
Olen käynyt muillakin koneilla yrittämässä mut ei onnistu!! help me!! onko muilla vastaavia ongelmia?? miksi ei voi laittaa mailia ryanairille?? last time ro ryanair!

15

808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppoa

      Tarkistin juuri äsken että check-in toimii.
      No vielä on monta päivää aikaa. Ja kun virallinen check-in aika on 15 päivää ja käytännössä kolme viikkoa niin kyllä sinä aikana jo löytää jonkun joka osaa hoitaa homman. Ja jos ei niin kannattaa tosiaan jättää ryanair-matkustus muiden iloksi.

    • RYR
    • kipara

      nyt alko toimia, kun menin siihen option 2: seen! yes...mut mites toi maksu suoritetaan, valoittaako ne suoraan visa debet kortilta ton maksun?

    • 100100

      Anteeksi, mutta minkä maksun vielä tuossa vaiheessa veloittaisivat?

      • kipara

        lentolipun hinnan tietty!


      • eiheiowhgioehgiohg
        kipara kirjoitti:

        lentolipun hinnan tietty!

        Oikeesti miks Suomalaiset väittää olevansa maailman fiksumpia? Ei niitä check-inn lippuja varmaankaan saa tulostettua ennen lippujen maksamista!


      • kipara
        eiheiowhgioehgiohg kirjoitti:

        Oikeesti miks Suomalaiset väittää olevansa maailman fiksumpia? Ei niitä check-inn lippuja varmaankaan saa tulostettua ennen lippujen maksamista!

        Joo sain tulostettua, mut maksu otettiinki suoraan tililtä, mut siitä ei ollu sähköpostiin tullu mainintaa, eikä kuittia!! ihmeellistä touhua!


    • Ryani_fani

      Ei niitä lipukkeita ole pakko itse tulostaa jos se noin hankalaa on. Ryanair tekee sen mielellään "pientä" korvausta vastaan!

      • Ryanair ei asu

        Suomessa. Siksi mahdollisen "lipukkeiden " tulostuksen hoitaa esim. Airpro.


      • kipara

        ei niin, mutta se "pieni" korvaus on 60 euroo/ matkustaja/ suunta!! ei paha!


      • _stadilainen_
        Ryanair ei asu kirjoitti:

        Suomessa. Siksi mahdollisen "lipukkeiden " tulostuksen hoitaa esim. Airpro.

        Pilkunnussijat on maailman mukavimpia ikisinkkuja ;)


      • tei

        niin 60 e vain ainakin jos myöhemmin kuin 4 tuntia ennen koneen lähtöä


    • 60e x 4 = 240 e

      Lähdimme toukokuussa milanoon paluu bryssel. lähtöselvitys ei onnistunut netissä .Lähtiessä tampereelta perivät 60 e / henk. tai jääkää pois .Eri ohjelmat eivät kuulemma keskustele keskenään. Antoivat numeron johon voi soittaa että saadaan ulkomailta apua tulolippuihin mutta siitä numerosta ei vastannut kukaan! ja lippujen tulostus nettikahviloista ei onnistunut. Lapset onnistuivat kotimaasta yöllä ne tulostamaan . ilmeisesti heidän ohjelmansa on liian kuormittunut tai susi. Koeta holjaiseen aikaaan ja ennen matkaa ajoissa . kentyällä olevat virkailijat ovat ihan kyvyttömiä selvittämään tai haluttomia, rahastaa osaaavat, mutta vastauksia ei saa.

    • *fiksumpi

      Minä olen lentänyt Ryanairilla kymmeniä kertoja ja aina on onnistun lähtöselvitys netissä. Mutta on hieno juttu, että jotkut (yleensä Suomalaiset) noi lippuhommat sössii ja joutuu sitten maksamaan extraa. Tämä toiminta pitää Ryanairin tyytyväisenä ja ehkä he avaavat lisää kohteita Suomeen.

      • Olen minäkin pari

        kymmentä kertaa lentänyt, mutta eihän lähtöselvitys aina ole onnistunut netissä. Kas kun web Checkin tuli käyttöön vasta muutama vuosi sitten. Kun Ryanair avasi Suomen reitit, homma hoidettiin Pirkkalan tiskillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe