Naapuri sellainen äkkiarvaamaton poikamies, joka soitatti stereoitaan ylimmässä kerroksessa niin, että koko nelikerroksinen talo jytisi kellariin asti. Kaverit oli kovaäänisempää sorttia. Soitteli aamuyön retkiltä palatessaan muitten ovisummereita. Huitoi yhtä naapuria pesäpallomailalla. No, mitäs tälle tyypille jos on kerran johonkin hänen kommenttiinsa vastannut, niin kundi kostaa vielä jälkeenkin päin.
No, hyvä tyyppi, eikös olekin. Toisaalta, mikähän siinä on kun senkin talon ihmisistä moni on facebookissa ja toinen toisensa kaveri, mutta tuolla kundilla ei ole yhtäkään naapuriansa kaverinaan. Taitavat varoa sekaantumasta kundin juttuihin - vaikka mukamas niin hyvä ihminen onkin! Joo, samaa sorttia ovat ne, jotka sen koston välikappaleiksi ryhtyvät!
Entisen naapurin tekoja:
Joopa joo!
3
135
Vastaukset
- -o-
Kyllä kerrostalo on maanpäällinen helvetti.
- en kattelis
tää on just tätä munattomien nykyihmisten juttua.On se yks helvetti etteikö muka saada yhtä pelleä kuriin.Kattokaa peiliin niin näette syypäät.
- Ei puutu
mamujen tekemisiin ainakaan kukaan ja leimataan vaan rasistiksi. Vuosikausia samat metelöivät ja häiriköivät tahallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163255Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732793Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342676Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582188- 491769
- 831718
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131711Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181709- 571599