huomenta hänelle, yhdelle tietylle, erityislaatuisuuksien salamyhkäisyyksien huipentumalle;)
Aurinkoista
22
287
Vastaukset
- ajatuksieni 'aatu'
Huomenta myös ajatuksieni aatulle. Rakastan sinua.
Nautitaan tästäkin päivästä.- <3
Rakastat minua? Tiedätkö kuka olen? Vai onko sinulla yliluonnollisia näkijän lahjoja.
Tämä ei ole pahalla, enkä tahdo epäillä rakkauttasi, en epäilekkään, mutta epäilen kohdistuuko sanasi oikealle ihmiselle. Jos sinulla on jotenkin mahdollista tietää kuka aloittaja on, kuka tässä kirjoittaa. Jos sellainen mahdollisuus on, toivon ettet ole kukaan muu, kuin se salaperäisyyksien
rakastaja, aamunkoi, illanrusko... nouseva aurinkon paiste, kuu mikä piirtää rakkauden käytävää tyynelle veden pinnalle, huuhkajan antaessa äänimerkkejä jotain kaunista tapahtuvaksi. - :)
<3 kirjoitti:
Rakastat minua? Tiedätkö kuka olen? Vai onko sinulla yliluonnollisia näkijän lahjoja.
Tämä ei ole pahalla, enkä tahdo epäillä rakkauttasi, en epäilekkään, mutta epäilen kohdistuuko sanasi oikealle ihmiselle. Jos sinulla on jotenkin mahdollista tietää kuka aloittaja on, kuka tässä kirjoittaa. Jos sellainen mahdollisuus on, toivon ettet ole kukaan muu, kuin se salaperäisyyksien
rakastaja, aamunkoi, illanrusko... nouseva aurinkon paiste, kuu mikä piirtää rakkauden käytävää tyynelle veden pinnalle, huuhkajan antaessa äänimerkkejä jotain kaunista tapahtuvaksi.:)
- hänellä
<3 kirjoitti:
rakastaja, aamunkoi, illanrusko... nouseva aurinkon paiste, kuu mikä piirtää rakkauden käytävää tyynelle veden pinnalle, huuhkajan antaessa äänimerkkejä jotain kaunista tapahtuvaksi.saattaa olla päässään valmiina kirjoittaja myös ikäville aloituksille. Siksi näitä ei kannata lukea. Suretti aikoinaan, kun eräs luuli kaikkea toljailua minulta tulleeksi. Missä sellaisen korjaa? Ei missään. Livenä näistä ei puhuta ja täällä ei voi tietää kuka kirjoittaa, kuitenkaan, lopulta. Ainakaan suurimmaksi osaksi.
- <3
<3 kirjoitti:
rakastaja, aamunkoi, illanrusko... nouseva aurinkon paiste, kuu mikä piirtää rakkauden käytävää tyynelle veden pinnalle, huuhkajan antaessa äänimerkkejä jotain kaunista tapahtuvaksi.http://www.youtube.com/watch?v=shbdbeQSIlM
Tässä vielä... kolmas kerta toden sanoo.
Tiedättekö miten paljon helpompaa on kirjoittaa ja maalailla ajatuksia tekstin muodossa, kuin jännittyneenä sydämmen pakahtuessa, ottaessa ylilyöntejä, suoraan toiselle. Miten siinä tilanteessa voikaan tahtomattaan antaa joskus väärää kuvaa, se on yhtä tukahduttavaa aivoille kuin rakkaus sydämmelle silloin kun on tosissaan. Tahdon lentää pois, taivaan rantaan, laskevan auringon maailmaan.. ja kadota hetkeksi horisonttiin miettimään tätä syväluotaavaa tunnetta, missä rakkaus ympäröi meitä, missä voi puhua muutamalla sanalla, pitkillä lauseilla tai olla hiiren hiljaa, yhdessä.
- keltAinen
Huomenta! Sinä olet Aurinko!
- tervehdys tervehdyks
Tervehdykseen on kohteliasta vastata, joten tarkemmin kohdentamattomana sitä itselleni erityisemmin omimatta, toivotan myöskin hyvää ja aurinkoista huomenta, vai päivääkö tässä jo pitäisi toivotella :)?
Nautin aamusta varhaisesta ja säästä kauniista, kun tuossa viiden jälkeen jo tien päällä olin. Tähän aikaan vuodesta tämä homma (ei palstakirjoittelu :D) on melkein parasta...- höpinää
Mietin, keskityn, ajattelen, muistelen, haaveilen.
Yritän pitää ajatukseni kasassa. Olet mielessäni kulta. Muista se aina.
- vaan sateista
pukkaa.
Tiedän yhden salamyhkäisyyksien kanssa puuhastelijan. Huomenta vaan hänelle kun ja jos sattuu lukemaan.
Ihan ja aivan kuin olisi näppinsä näissä palstan riveissä hänellä.
Jostain kummasta ?syystä ? tekisi mieleni nätisti ? potkaista ? polvitaipeeseen
hmh @ ja voi himpulanvimpula, minkä teki :) !
Mä en tehny niitä', en ollut täällä, ihan toisenlaisilla välineillä olin askartelemassa ihan toisaalla.
.- pelkkää kuvitelmaa
Auts! No onneksi oli aika hellä potku :).
En minä niitä kuvitellutkaan sun tekemiksesi. Onneksi ei ollut toisinpäin, ettet sinä kuvitellut minun tekemikseni ;). En minä nyt semmoisia...
"...pelkkää kuvitelmaa,
pilviä hipoo pää.
se on pelkkää kuvitelmaa,
ei yhtään enempää..."
(Sirkesaloa se)
- salamyhkäinenkö?
Aurinkoista mieltä sinnekin vaikka synkäksi ilma menikin :) Ikävä suuren suuri.
- paistelee edelleen
Aika moni täällä vaikuttaa jokseenkin salamyhkäiseltä ;).
Jo(i)llakin lienee kuitenkin ihan irl-maailmastakin peräisin olevaa tietoa tällaisesta palsta-puuhailusta, ainakin yhden sellaisen henkilön tiedän varmuudella. Mutta noinko hän olisi sitä tietoa mennyt "hyödyntämään"... - <3
Aurinkoista ja hyvää kesää vielä toivotaan,
vaikka haarniskan päälle vedänkin ja pusken tulta päin.
Periksi ei tuumaakaan vaikka kuuma tulisi....
paljonhan ollaan julistettu, ollaan silloin sen arvoisia ja sanansa mittaisia.
Kaunista kesää toivotan koko sydämestäni,.
Se on tässä ja nyt. - Now and still in
Are u talking to me now.
Auringon säteitä pistävän piristäviä toivottelen sädekehästä päivääsi.
Mikä on päivän mietelause?- siitä mietittävää
Päivän mietelause: tartu hetkeen, tee itsesi kuulluksi, ota rohkeasti kantaa asioihin, osoita oma lisäarvosi.
- stormy weather
Sädekehä on kenen päässä. hahahahahhahahhaha. Ja hah.
- Ukkonen ja jyrähdys
stormy weather kirjoitti:
Se sen päässä on jolta totuuden kulloinkin kuulla voi.
Sopisiko tuo pääsi päälle kuin kruunu koristetuin jalokiviluomus.
Ei pääsi sitä kuitenkaan jaksaisi kantaa sen paino on suunnaton. - puhu tai vaikene
stormy weather kirjoitti:
Mikä siinä on että silloin kun pitäisi uskaltaa sanoa, se turpavärkki pysyy kiinni. Heti kun homma on ohi alkaa se suuvärkki käymään. Nyppii tuollaiset ihmiset.
Puhu tai vaikene iäksi. - toivotyavasti ei
puhu tai vaikene kirjoitti:
Mikä siinä on että silloin kun pitäisi uskaltaa sanoa, se turpavärkki pysyy kiinni. Heti kun homma on ohi alkaa se suuvärkki käymään. Nyppii tuollaiset ihmiset.
Puhu tai vaikene iäksi.Oijoi, nyt käydään kierroksilla :-(
- ei muuta
toivotyavasti ei kirjoitti:
Oijoi, nyt käydään kierroksilla :-(
ei nyt niinkään. Joskus vaan miettii ihmisiä jotka ei uskalla ottaa kantaa, vaikka osaavat asiansa varmuudella tilanteessa jossa siitä olisi oikeasti ollut hyötyä. Sitten jälkeenpäin se leipäläpi aukeaa vaikka se olisi voinut avautua hetken aiemminkin.
Meitä on niin moneen junaan. - Toivottavasti ei
ei muuta kirjoitti:
ei nyt niinkään. Joskus vaan miettii ihmisiä jotka ei uskalla ottaa kantaa, vaikka osaavat asiansa varmuudella tilanteessa jossa siitä olisi oikeasti ollut hyötyä. Sitten jälkeenpäin se leipäläpi aukeaa vaikka se olisi voinut avautua hetken aiemminkin.
Meitä on niin moneen junaan.Tungin thän ketjuun vasta, mutta varmuuden vuoksi titean, että aion suutani avata heti kun tilaisuus on.
- stormy weather
Totuuden? Maailmassa on monta totuutta, monen monta tulkitsijaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984