Annokseni on ollut 10mg ja 15mg ilman mitään oireita. Sit nostin aamuannoksenkin 15mg eli 5mg lisää ja 2vko päästä selässä suuri lue ihottumalla...Nyt mietinkin..meneekö vielä ohi että vähä vai ragoi VAI johtuuko keväästä ja jotain siitepöky allergiaa (oliski ennenmmi) :P
Frisium ja "nokkosihottuma"
Minä tässä vaan..
3298
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Lääkkeen tuoteselosteesta: "Yksittäistapauksissa saattaa esiintyä ihottumaa ja urtikariaa (nokkosihottuma)". Eli kipin kapin lääkäriin hakemaan vahvistus johtuuko ihottuma lääkkeestä vai jostakin muusta vaivasta.
Nyt meni jo ohi...eikai tarvi mennä jos vaan "käy" ja lähtee ittellensä pois....Vai kuinka näissä lääketapauksissa...Ku en mää tiiä :/
Jos ei uusiudu, niin ei liene syytä juosta lekuriin. Saattoihan tuo olla joku muukin allerginen reaktio tai muu ihoärsytys.