Tiistaina ostin ko luurin ja tässä ollaan nyt tutustuttu. Oon kyllä pikkasen pettynyt kun ei saa edes omia soittoääniä laitettua. Ohjeet on hyvät vaan ei onnistu niillä: http://www.microsoft.com/windowsphone/FI-FI/howto/wp7/start/create-ringtones.aspx
Eikä pysty vissiin äänittään mitään omia viestiääniä jne. Joo eipä tollaset puhelimen tärkeimpiä ominaisuuksia olekaan mutta kun niihin on tottunut vanhempien nokialaisten kanssa kun pystyi tekemään melkein mitä vaan.
Helkatin Lumia 900
91
8231
Vastaukset
- Luministi
Kyllä se noilla ohjeilla onnistuu. Huomaathan, että sitä "ringtone" tyylilajia ei oletuksena Zunesta löydy, eli joudut kirjoittamaan sen käsin.
- ukki2
Voisitko kirjoittaa selvät ohjeet cd:ltä siirretyn kappaleen käytöstä soittoäänenä.
terv: toinen pöljä.
- ihmettelevä pörriäin
Taas Lumian vika jos ei vaan osaa, kummallista...
- Tyhmäkö?!
Kyllä kirjoitin sen siihen käsin, ei onnistu silti.
Ja mielellään niitä asiallisia kommentteja kiitos. - jäti ostamatta
Minusta toi on älyttömän tyhmä toiminto.
- osakesalkku
Windowsia ei kukaan pysty käyttämään ilman 600 sivun ohjekirjan pänttäämistä ulkoa ja ilman kuukausien opiskelua. Lumiat tehty vain ja ainoastaan IT-insinöörien leikkejä varten. Apple tekee todella helppokäyttöisiä ja toimivia puhelimia ja tietokoneita tavallisia kansalaisia varten. Applea oppii käyttämään hetkessäilman yhtäkään ohjekirjaa ja laite on ominaisuuksiltaan todella monipuolinen ja loppuun saakka harkittu. Nokia ei ole vieläkään oppinut läksyään ja siksi sen arvostus romahtanut nollille kaikkialla maailmassa.
- sama pörriäinen
Tyhmäkö?! kirjoitti:
Kyllä kirjoitin sen siihen käsin, ei onnistu silti.
Ja mielellään niitä asiallisia kommentteja kiitos.Höpsis. Kommentti on aivan asiallinen. Asiaton on oma kommenttisi jossa väität Lumian syyksi, ettet itse osaa.
- osakemulkkupas
osakesalkku kirjoitti:
Windowsia ei kukaan pysty käyttämään ilman 600 sivun ohjekirjan pänttäämistä ulkoa ja ilman kuukausien opiskelua. Lumiat tehty vain ja ainoastaan IT-insinöörien leikkejä varten. Apple tekee todella helppokäyttöisiä ja toimivia puhelimia ja tietokoneita tavallisia kansalaisia varten. Applea oppii käyttämään hetkessäilman yhtäkään ohjekirjaa ja laite on ominaisuuksiltaan todella monipuolinen ja loppuun saakka harkittu. Nokia ei ole vieläkään oppinut läksyään ja siksi sen arvostus romahtanut nollille kaikkialla maailmassa.
Jos et pärjää Lumian kanssa niin iPhone ja Android on sulle sitten jo rakettitiedettä.
- pörrimöykky
sama pörriäinen kirjoitti:
Höpsis. Kommentti on aivan asiallinen. Asiaton on oma kommenttisi jossa väität Lumian syyksi, ettet itse osaa.
Lumian ostajat ovat tyhmiä joten osaaminen on ongelma.
- eitajuuviel
Lumiassa ei mikään onnistu. Se on aivan mahdoton käyttää. Pelkkää pugia ja moka mokan perään. Nokia ei vieläkään tajua käyttäjäystävällisydestä edes alkeita.
- -
YouRangilla youtube videoista soittoääniksi
http://www.windowsphone.com/fi-FI/apps/c27df639-772b-46d8-a0f1-16d8bde01cd9 - Tyhmäkö?!
Eikä näytä kuvatkaan latautuvan facebookkiin, ilmottaa aina vaan että kuvaa ei voi ladata!!
Mitähän noi maksulliset viestit on mitä Microsoft voi lähetellä kun lataa tuon TouRangin? - ....
Itse olen myös kiinnittänyt huomiota tähän Lumian ääniominaisuuksien onnettomuuteen. Ihan rehellisesti Symbian on LOISTAVA verrattuna tähän Microsoftin politiikkaan jossa kaikki on päätetty kuluttajan puolesta, ja itse et voi muokata mitään. Vittu, meno on kun neuvostoliitossa aikanaan.
- Tyhmäkö?!
En tiedä sit missä menee vikaan mutta monesti olen ohjeen mukaan koittanut eikä onnistu :-( Zone kyllä ilmoittaa että niin ja niin monta tuotetta on synkronoitu mutta puhelimessa niitä ei ole, ei ainakaan soittoäänissä.
Muutenkin toi synkronointi on ihan outo verrattuna N8 -> Nokia suite. Suiteen jäi viestit ja äänet, niitä en saa/osaa Lumiaan siirtää. Valokuvia ja osoitekirjan sain siirrettyä. Kalenterin siirsin kirjoittamalla kaikki uudestaan Lumiaan, eikä yhtään vtuttanu. Lumian kalenterikin on huono, kuten N8 kans. En muista mikä vanha nokialainen osasi itse laskea syntymävuoden perusteella paljonko joku täyttää vuosia. Alaspäin on mennyt Nokian kalenterit siitä lähtien. Bluetooth tökkii myös, ei löydä langattomia kuulokkeitani, alakerran naapurin pc:n kyllä.
Voi kun joku osaisi auttaa noiden soittoäänien kanssa, se palastaisi mut hermoromahdukselta tän luurin kanssa :-)- Lumppari 800
Kokeilitko jo tuota YouRang-sovellusta marketplacesta? Minulla se ainakin toimii hienosti.
- Karikoo
Hae marketplacesta uusi kalenteri. Niitä on siellä kymmenittäin.
Onko kukaan kokeillut lähettää puhelinluettelon yhteystietoja tekstiviestinä eteenpäin? Miten se onnistuu? - Tumpelo
Lumppari 800 kirjoitti:
Kokeilitko jo tuota YouRang-sovellusta marketplacesta? Minulla se ainakin toimii hienosti.
Etsin netistä ratkaisua soittoääni ongelmaan. Entisenä Iphone käyttäjänä räpellettyäni Itunesin kanssa, pakko myöntää että YouRang on 134 kertaa helpompi. Ja nopea, ei tarvita pc:tä tai muuta isompaa konetta.Ja kaikki haluamani biisit löytyivät.
- Tyhmäkö?!
Latasin sen mutta eipä se koskaan puhelimeen asti tullut. Pitäis vissiin olla WLAN mutta ei ole. Plääh....
- Tyhmäkö?!
Nyt sain sen jotenkin ladattua, mutta ei sieltä mitään pysty lataamaan tai sitten en osaa. Enkku ei ole vahvoja puoliani mutta mulle tuli joku ilmoitus sieltä kännyn näytölle jossa oli oltain että pahoittelevat ja jotain sulkemisesta. Onkohan se sovellus enää käytettävissä? Jos on niin kertoisitko miten sieltä ladataan. Löysin kyllä haulla sieltä mitä hain ja näytölle tuli pieni kuva videosta ja jotain ja - sarakkeita????
- Lumppari 800
vedät sen /- sarakkeen alemmas, jos haluat soittoääneksi jonkin muun kohdan kuin kappaleen alun, Ohjelma huomioi itse, että soittoääni on enintään 40s pitkä.
Eli ihan oikein olet menetellyt, jos haluat 40s soittoääneksi kipaleen alusta, valitse se keskimmäinen vaihtoehto sieltä alhaalta. Kestää kyllä melko pitkään (minuutteja) ennen kuin biisi on lataantunut puhelimeen, mutta kun homma on valmis, löytyy ladattu kappale soittoäänilistalta.
- taitaa olla hanurist
Tuntuu olevan pahaa iPhone vikaa, kun vaatiin ton zunen joka asiaan!
kannatas harkita androidia.. niin ei tollasia ongelmia, eikä muitakaan jotka johtuu tiedonsiirron sesuuriin!- näinsemännööö
Mulla Galaxy. Siinä toimii kaikki heti eka kerralla. Pienet lapsetkin osaavat käyttää sitä aivan heti. Lumian käytettävyys ja toimivuus on tyypilllistä wininää. Yksikään asia ei siinä toimi kunnolla.
- ....
näinsemännööö kirjoitti:
Mulla Galaxy. Siinä toimii kaikki heti eka kerralla. Pienet lapsetkin osaavat käyttää sitä aivan heti. Lumian käytettävyys ja toimivuus on tyypilllistä wininää. Yksikään asia ei siinä toimi kunnolla.
Niin, Galaxyä ei vaan voi suositella kenellekään, koska se ei kestä elämää. Se on mahtavaa ostaa uusi Galaxy ja sitten toinen 4k päästä, rimpula mikä rimpula.
- huono laite
.... kirjoitti:
Niin, Galaxyä ei vaan voi suositella kenellekään, koska se ei kestä elämää. Se on mahtavaa ostaa uusi Galaxy ja sitten toinen 4k päästä, rimpula mikä rimpula.
nokia kännykkää ei kannata ostaa,kun seuraavana päivä saa lähettää huoltoon. Ei ihme,jos nokialla menee huonosti ja kohta ei nokiaa .
- Remonttiliisa
.... kirjoitti:
Emmää ny sanois, jotta Galaxy olis noin rimpula. Mulla ollu parisen vuotta. Se on lentäny, se on uinu, se on ollu pölysellä työmaalla. Toimii moitteetta ja jopa kovalla pakkasella. Eipä tuossa mitään vikaa ole ollu.
- Jussi@
.... kirjoitti:
Paskaa jauhat! SGS oli 2 vuotta,jonka annoin pojalleni ja siistissä kunnossa.Hyvä laite mikä toimi ulkona säällä,kuin säällä.Ostin itse SGS III ja mahtava puhelin,joka on mahtavan hyvä.Lumiat tuli liikkeessä testattua,eikä ollu minun makuun.
- jei69
Lataa vaikka Nokia Ovi Suitella päivitys kännyyn tai vie takuuseen, ei ole normaalia että ei pysty soittoääntä vaihtaan.
- gjki
suite ei käy lumiaan
- NoksuPower
Valitse puhelimesta vielä se juuri lataamasi soittoääni..
Pitäis rulettaa,, :D Nokia Ovi suite tai uudempi Nokia Suite eivät tue WP7 malleja joten ohjelmistopäivitys pitää hoitaa Zune ohjelmalla.
- 007 aimuL
Löytyykö Lumiasta jostain sellainen loki, joka laskee yhteen puheluiden kestot, soitetut ja vastatut. Kaikissa aiemmissa Nokioissa sellainen oli.
- sinnemänny
Sinne meni Nokia... ms:n nieluun eikä nouse ikinä...
- Tyhmäkö?!
Kokeilin nyt vielä kerran sitä Yourangia, kappale löytyi eikä nyt tullut sitä ilmoitusta mutta lataus kestänyt 1½ tuntia, normaalia? Eilen soittelin cd:ltä haluamiani biisejä ja äänitin ne soittoääneksi Ringtone Recorder-sovelluksella!!!! Ei voi olla totta että vuonna 2012 pitää Nokialaiseen soittoäänet näin laittaa?!! (Ei tosiaan kuulosta ees hyvältä)
En myöskään keksinyt miten Nkasin muistiinpanot olisi saanut siirrettyä, niinpä naputtelin kaikki yksitellen ;-O Ei oo todellista tämäkään touhu, grrrrr.....
Samsungia en tästä kaikesta huolimatta koskaan osta, kaikki kokemukset siitä perin huonoja. Lumia on loistoluuri muutamaa älytöntä juttua lukuunottamatta. Ihmettelen myös akun kestoa, tai pikemminkin kestämättömyyttä. Joudun lataan sen n 10 tunnin välein! :-/ - Karikoo
Hae marketplacesta Free Ringtones apsi. Sieltä saat satoja erillaisia soittoääniä Aplesta ja Samsungista lähtien.
- Ei ikinä enää Nokiaa
Kannattaa heittää menemään tuollaiset romut. Raivostuttavia puhelimia nuo Nokian tekemät romut ja puhumattakaan niiden hvetin marketplacestä.
- Tyhmäkö?!
Ei löytynyt kotimaisia kun kokeilin tuota Free Ringtonesia.
Osaako joku sanoa onko haittaa siitä että ei lataa akkua kerralla täyteen asti tai että lataa autossa niin että esim tunnin on laturissa ja sitten tunnin irti jne?? Ei oikein ole muuta vaihtoehtoa kun 2-3krt/vrk pitää akkua latailla. N8 ohjeissa oli hyviä vinkkejä miten pidentää akun kestoa mutta Lumian ohjeissa ei ole.- qwss
Tuolta ainaki voi katella jotain virransäästövinkkejä: http://vempaimia.net/2012/02/27/nain-pidennat-nokia-lumia-800-alypuhelimen-akunkestoa/
- ettevaaosaa
Menkääs marketplacee-> Hakuun kirjoittakaa: yourang. Ladatkaa asentakaa avatkaa ja hakekaa haluamanne biisi, valitkaa se ja sit se avaa automaattisesti editorin jolla nappaat 39s mittasen pätkän! nimeät uudelleen ja voit laittaa soittoääneksi!
Jollette tuolla onnistu niin olette idiootteja!!! Älkää haukkuko koko puhelinta vain sen takia ettette jaksa vaivautua vähän yrittämään itse. Ei se äiti teijän persettäkään pyyhi lopunelämää?- oppiva
Kiitos tosi hyvin toimi.
- Idiootti?
No tämä idiootti on yrittänyt ladata ziljoona kertaa Zunen kautta biisejä ja jää aina vain lataamaan tai ilmoittaa virheestä.
Ja ei voi sanoa ettenkö olisi vaivautunut yrittämään vaikka mitä. Jopa lukemaan kaltaistesi "vinkkejä"
- Tyhmäkö?!
Mikäs sinä olet täällä ihmisiä haukkumaan?! Se joka toista haukkuu on ite se, että revi siitä.
Kyllä osaan tuon tehdä mutta jos puhelin "create" yhtä biisiä 12h eikä siltikään tule valmista vika tuskin on käyttäjässä. - N9
onko tärkein ominaisuus puhelimellenne soittoäänenvaihto? Nykyajan puhelimilla ei se tärkein asia edes ole soittaminen, puhuminen ja viestittely... Itsekin olen nyt kännykälläni internetissä :) ja miten paljon teitä haittaa se että teillä on soittoäänenä esim. Nokia Tune? Itselläni ei ongelmaa ole, koska olen valinnut luurini hyvin, valitsin N9, puhelimessa on kaksi huonoa puolta: sovellusten vähäinen tarjonta, sekä kuoleva Meego :D
- Best phone ever!
Sain ite tänään Lumia 900:n ja oon niin rakastunut. :)
Aivan loistava puhelin ja jyrää aivan 100-0 Iphonet.
Omia soittoääniä on jo heitetty tohon 10, helppoa kuin heinän teko!
Jos tuommoinen on liian ylivoimaista jollekin, niin ei pitäisi ostaa älypuhelinta ollenkaan.- ruma luuri
Silti en ostaisi Lumia kännykkää.
- Tyhmäkö?!
Kuten jo aiemmin sanoin ei ole tärkein ominaisuus soittoäänet mutta kun siihen Nkasin kans tottu että sinne sai mitä vaan niin kyllä vähän ihmetyttää tää lumia.... ja senkin sanoin että kyllä mä nyt osaan ne soittoäänet laittaa mutta kun ei ne vaan mee puhelimeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ONKO VAIKEETA TAJUTA! free ringtonesta sain niitä mutta kun siellä ei ole kotimaista musaa :(
- Kaukalon Pekka
kerro mitä biisiä et saa YouRangilla puhelimeesi, voisin testata samaa. Toistaiseksi kaikki kipaleet ovat pudonneet YouRangilla soittoääniksi Lumiaani.
- Tyhmäkö?!
En mitään saa sieltä ladattua, kerran annoin ladata 12 tuntia eikä valmista tullut. Free rengtonesta onnistuu mutta siellä ei ole kotimaista musaa.
- Kaukalon Pekka
Minä saan sieltä ladattua kaiken.
- Tyhmäkö?!
Ihme homma, teenkö sitten kuitenkin jotain väärin. Haen kappaleen ja painan create, lataa ja lataa mutta valmista ei tule :-(
- Pekka Kaukalo
Valmista ei tule, jos et toimi nopeasti, eli lataat ja talletat biisit heti kun YouRang sitä tarjoaa. Jos odottelee liian kauan valintojen kanssa, ei homma enää menekään läpi ja loading tyssää. Jos näin on päässyt käymään, riittää kun tulet kokonaan pois YouRangista ja aloitat alusta.
Huomaa myöskin, että kun loading on mennyt läpi ja biisi odottaa tallentamistasi soittoääneksi, on oletusnimenä YouRang Ringtone ->kandee muuttaa nimi joksikin järkevämmäksi
- Tyhmäkö?!
"YouRang is closing unexpectedly. we are sorryfor any inconvenience this has caused yoy."
Tollanen ilmotus tulee kesken latauksen nytten. - Räknäilijä
Mikä mättää kun ei N8 ja Lumia 900 suostu bluetooth yhteyteen keskenään?
Ja minkä helkatin takia Lumialla ei pysty bt-kuulokkeen äänen voimakkuutta säätään isommalle kun kymmeneen?? Eihän sillä pihalla mitään kuule!- varma keino
Kyllä se siintä ratkeaa aikanaa,kun silittelet munia .
- tyytyväinen 900 osta
Olipa positiivinen yllätys tää lumia 900, kaikki pelaa hienosti ja helppo käyttää.
- haa hah haaa
Kuukauden paras vitsi.
- kyrpiintynyt asiakas
haa hah haaa kirjoitti:
Kuukauden paras vitsi.
Olen samaa mieltä. Maksoin 535 tästä kapinasta ja sit saan kuulla että ei tule Apollo päivitystä.ei voi muuta sanoa kun et voi ........... Luulisi että saa jotain vastiketta kun ostaa puolen tonnin mobiili laitteen. En enään osta Nokiaa.menettivät juuri asiakkaan joka on koko elämänsä käyttänyt Nokiaa.ja se kanadalainen eliö vois painua vaikka Siperiaan.tienaa 10 miljoonaa vuodessa ja pilaa Nokian tarkotuksella.veti yhtä köyttä sen Microsoftin kanssa perskuta. Laittakaa kommenttia ihmiset
- Teuvo Pallomeri
kyrpiintynyt asiakas kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Maksoin 535 tästä kapinasta ja sit saan kuulla että ei tule Apollo päivitystä.ei voi muuta sanoa kun et voi ........... Luulisi että saa jotain vastiketta kun ostaa puolen tonnin mobiili laitteen. En enään osta Nokiaa.menettivät juuri asiakkaan joka on koko elämänsä käyttänyt Nokiaa.ja se kanadalainen eliö vois painua vaikka Siperiaan.tienaa 10 miljoonaa vuodessa ja pilaa Nokian tarkotuksella.veti yhtä köyttä sen Microsoftin kanssa perskuta. Laittakaa kommenttia ihmiset
Odotatko Apollosta moniydintukea yksiydin Lumia 900:een vai mikä siinä Apollossa niin kiehtoo? Kyllä se 900:n wp päivittyy ylöspäin siltä osin kuin on järkevää.
- L800
Helppo homma. Hae Marketplacesta Free Ringtones sovellus, tämän jälkeen uusien soittoäänien haku ja käyttäminen on todella helppoa.
- heheeee
ette vaa osaa. muah.
- PASKA LUURI
Eikä ees tekstarin pysty edelleen lähettään?! Haloo nokia, lisää päivityksiä ja ÄKKIÄ.
- hyvä-huono
Mikä 900:a toimii? Taidan ostaa N9:n, joka on ilmeisesti parempi.
- tirppa3
Kyllä pystyy. Paina viestin päältä niin tulee valikko ja siinä lukee et lähetä edelleen
- tiedotonna
Mikä virusturva Lumia 900seen ja mistä?
- Aut. Verkonvaihto
Onko vika vai ominaisuus että "antenni" verkossa käynnin jälkeen ei vaihda takaisin 3G:hen ilman puhelimen uudelleenkäynnistämistä.
Ärsyttää kun ajelee korvessa ja sen jälkeen palaa kaupunkiin niin netti ja sähköpostin päivitys ei toimi ennen uudelleenkäynnistystä koska puhelin ei siirry 3G verkkoon.
Onko neuvoja tai kokemuksia, takuisiin vain?- Age of mobiles
Eikös sitä pysty yhteysasetuksista pakottamaan UMTS (3G) tilaan?
- m-tietäjä
Laita asetuksiin, että verkkovierailut sallittu, niin aina toimii ;)
- verkonvaihto...
pystyy mut jos ei ole 3g kenttää niin sillon se menee antenni verkkoon
- Arggggh
Kertokaa ny joku miten vtus lumiaan saa tietokoneelta siirretyn kappaleen soittoääneksi. Oon laittanut ringtonet jne mutta ei vaan mene soittoääniin?!?!?!?!
- Meitsitär
Pliis kertokaa mulle kans, minäkään en ole ed mainitussa onnistunut.
- Tahtootietää
Eikö nyt joku fiksu tyyppi voisi auttaa?
- enskatin
Sama ongelma itelläkin on ettei ohjeet toimineet. Vikahan oli vaan siinä että bitrate oli vbr eikä constant. 192kbits constant bitratella kun laitoin biisit niin alkoipa toimimaan kaikki :D
- sano ei M$:lle
Paskoja mitä paskoja jne. M$ tappoi Nokian...
- tappoi
MS tappoi kaiken sen mitä Nokiassa rakastimme.
- rkäaäaäof
nyt kuulkaa te mulkut jotka haukutte lumioit taidatte olla aikamoisii paskiaisii jos ei lumiaa osaa käyttää paljon nopeampi ja helpompi ja kuule ite tiiän ku mul on lumia ja sitä ennen ollu android puhelin, joo täyttää kuraa toi android
- Lumikola ja 7 lapiota
Sinä puhut iha paskaa!
- Ähäkutti
Lumia 920 tilattu lataustyynyineen päivineen ja kalleinpaan hintaan,rahaa on että roiskuu!:-)
- meikäläinen52
Enskatin mitähän viestis tarkoittaa suomeksi?
- auttakkee minuva
Mistähän Lumia 800 löytyy lokitiedot ? En ole onnistunut löytämmän niitä mistään.
- 4 + 8
Siis kaikki tämä ratkeaa sillä, että menet marketplaceen ja sieltä lataat kaiken tarvittavan... Kuvankäsittelystä Äänittämiseen...
Lumia on oikein Kätsy Puhelin Suosittelen!
PS. Anroid on paska...
Elkääkä ostako samsungia, Koska kaikki samsungin puhelimet on surkeita ja lagisia... - ...
4 + 8 kirjoitti:
Siis kaikki tämä ratkeaa sillä, että menet marketplaceen ja sieltä lataat kaiken tarvittavan... Kuvankäsittelystä Äänittämiseen...
Lumia on oikein Kätsy Puhelin Suosittelen!
PS. Anroid on paska...
Elkääkä ostako samsungia, Koska kaikki samsungin puhelimet on surkeita ja lagisia...Petyin lumia 920 puhelimeen ja luulin hyväksi,mutta surkee kapistus.Täytyy laittaa myyntiin tää paska.
- appppppp
Marketplacesta on ladattu kaikki tarvittava mutta eipä ongelma sillä ratkennut, ei soittoääni eikä kameraongelma!=????
- vituttaa
Nokia lumia, paskin puhelin mitä olen omistanut. Tiesin kyllä jo hankkiessani, ettei
se sovellu juuri muuta kuin soittamiseen, mutta siinäkin vituttaa kun joka soiton
alussa se se vingauttaa korvaan kimeän äänen niin että korva lukossa. Käyntikorttia ei voi lähettää, outlookin synkronointi ei toimi.. Windows phonessa!! jne..
Syy miksi kuitenkin otin luurin oli navigattori, mutta siinäkään ei pysty hakemaan
kohdetta kadun-numeron tarkkuudella ja löytää todella huonosti pienemmät kadut.
Että täysi susi koko laite. - Huolestunut
Kertokaa vanhalle ja tyhmälle, miten saapuvan viestin lähettäjän tai edes viestin muutaman ensimmäisen sanan (jotka näkyvät näytöllä) saa pois näytön yläreunasta? Eli etteivät ne ilmesty sinne ollenkaan... puhelin siis Lumia 900!
- jokuvaan3
Kannattaa myäs katsoa onko se ALLE 1mt. Jos on vähänkin yli niin ei toimi
- ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Mikä ihme tossakii on että pitää olla alle 1mt??? Vittu mitä paskaa
- heiheivaan2
hei miten saan netin yhdistettyä kun mulla pitäis olla rajaton netti mutta kun menen esim marcetplaceen ( nokian kauppa ) niin siinä sanotaan ettei internet yhteyttä ole? lumia 900 siis..
- v.. ....u
Joopa joo. Surkee vekotin ku mikää ei toimi ilman jotaa vitun ihme kikkailuu!!! Hölmö olin ku ostin mut tää saa olla viiminen nokia!
- ärsyttää156
miksi ihmeessä lumia 900 ottaa kuvaa paljon kauemmin kun lumia 800?? ja mitenkä niiden asetusten pitäisi olla kun kuvat on ihan paskoja ja pimeitä ja rakeisia? vaikka pikseleitä on 8, ei tajua? edellisessä 5 ja kuvat oli tosi hyviä.
- osotanjanauran
Sainpas päivän naurut kun ihan selkeesti 90% kommentoijista ei edes tiedä mistä puhuu ja oon todella läpinäkyvää :D tän takia netissä pitäis olla ikäraja tms. ;)
- osotanjanauran
sinulle kielto tänne palstalle! surkea räpellys koko lumia kännykkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808