Esko oli tullut paikalle ja idio...tiksi haukkui maran.
Oli tapahtunut viime viikon torstaina ullanlinnassa.
Jätti kuumaan autoon vicken
92
2839
Vastaukset
- sedgfrhtjnkm
ja sä teidät koska?
- !!!
Hän "teitää", koska kuuli ja näki. Osaatko lukea? entä ymmärrätkö lukemasi?
- osaatko lukea ?
!!! kirjoitti:
Hän "teitää", koska kuuli ja näki. Osaatko lukea? entä ymmärrätkö lukemasi?
Otsikko sanoo kuulin ja näin, mutta varsin omituinen sanamuoto kertojalla, jos hän itse oli paikalla ja KUULI ja NÄKI, niin kuvailee kuitenkin sanoin "Esko oli tullut paikalle..."
Taisi kuulla ja nähdä tarinan kertojan, ei muuta.
- äly hoi!!!!
Sillälailla mitä muuta maralta voi odottaa??
Jokainen NORMAALI tuon tajuaa paitsi meidän segunda julkkis. - suomen-segunda
Niinhän segunda sekoili silloin aikoinaan kun lapsi meinasi tukehtua.
Ja lisää lasta kehiin. - RiitasaTiina
RISTIRIITA!! Nimimerkki aloittajalla "kuulin ja näin", ja sitten "Esko oli tullut paikalle ja idio...tiksi haukkui maran.
Oli tapahtunut viime viikon torstaina ullanlinnassa"
Eli mites se nyt menikään...:D - ei yllätys
Juu..justiinsa. missä oli kun järkeä jaettiin?????
- ::::))))))?????
Onhan joku näkijä ja kuulija lähettänyt seiskaan siitä jutun.
ETTÄ NÄIN MENI RIITASATIINALLE TIEDOKSI.- RiitasaTiina
Jaa, enpähän lue seiskaa niin en tiedä asiasta...sorry!
- 00799999++++
No miksi riitasa tiina viitsii väitellä??
- veikkaukseni
Asperger ehkä vaivaa?
- Älä hauku Asseja.
veikkaukseni kirjoitti:
Asperger ehkä vaivaa?
Et tiedä Aspergerista mitään näköjään. Omalla pojallani se ja on aivan normaali. Ei koskaan haasta riitaa yms... Mitä martinaan tulee, häneltä pitäisi ottaa lapsi huostaan.
- veikkaukseni
Älä hauku Asseja. kirjoitti:
Et tiedä Aspergerista mitään näköjään. Omalla pojallani se ja on aivan normaali. Ei koskaan haasta riitaa yms... Mitä martinaan tulee, häneltä pitäisi ottaa lapsi huostaan.
Sorry :( Olisin voinut miettiä sanomiseni tarkemmin :(
- Älä hauku Asseja.
veikkaukseni kirjoitti:
Sorry :( Olisin voinut miettiä sanomiseni tarkemmin :(
Kiitos anteeksipyynnöstä, erittäin fiksusti tehty. :)
- sokea reetta
Älä hauku Asseja. kirjoitti:
Korjaan, ettei aspergerit ole normaaleja. Normaalilla ei ole ko. sairautta. Martinallakin on joku häiriö, vaikkakaan ei asperger.
- padepunkki
Tämähän on niitä martta rouvan IDIOTISMEJA... DDDDD XXX DDD..
- palomies44
Ei jumankaade....
Eskolla järkeä mutta mutta tämä segunda ei mitään muuta kuin tissien laittamista
jne. - krisseli
pitää paikkansa.olin tehnyt ostokseni ko kaupassa ja poistuessani sieltä näin tapahtuman.oli tosi noloo todistaa välikohtaus, mutta mielestäni esko huomautti aiheellisesta asiasta.päivä oli kuuma ja auto auringossa parkissa.ajattelematonta toimintaa maralta, lämpö autossa nousee hetkessä tukalan kuumaksi.
- marccell
Namskis sanoo mara.....voi ziizus mikä putkiaivo.
- 9+14
Oletteko hieman tolloja, vai ettekö teidä, että nykyajan autoissa on automaattiset ilmastoinnit, itsekin monesti jos olen vaikka festareilla autolla, laitan vain ilmastoinnin päälle ja viilennän itseni siellä (auton ei tarvitse olla käynnissä). Ai niin, eihän tämän palstan sossumujilla ole ees autoa, ettehän te voineet tällaista tietää..
- AUTOISSAILMASTOINTI
Toi oli asiaa MUTTA eihän nää TOLLOT sitä tajua! HYVÄ kun otit asian puheeks,
ajattelin nimittäin kirjoittaa just samaa:)) - Ei lasta yksin autoo
En minä ainakaan jättäisi noin pientä lasta yksin autoon olkoon sitten autossa ilmastointi tai ei. Jos lapsen ottaa mukaan kaupoille, niin kyllä se lapsi pitää ottaa ostoksille/asioille mukaan, eikä jättää yksin autoon.
- Selittelyn makua
AUTOISSAILMASTOINTI kirjoitti:
Toi oli asiaa MUTTA eihän nää TOLLOT sitä tajua! HYVÄ kun otit asian puheeks,
ajattelin nimittäin kirjoittaa just samaa:))Minunkin autossani on ilmastointi, enkä siitä huolimati jätä edes koiraani vahtimati autoon ainakaan 10 min. pitemmäksi ajaksi. Jos tarttee lähteä sellaisille asioille, mihin ei voi lasta/koiraa ottaa mukaan, niin hommaan lapselle ja koiralle hoitajan kotiin.
Noin pientä lasta, mitä Victoria on, ei jätetä yksin autoon hetkeksikään.
- FartinaMani
Keksitty juttu. Niin paljon ristiriitaisuuksia aloittajan tekstissä. Voisko trollata hauskemmin ja jättää taaperot rauhaan?
- XDXDXD.....
FartinaMani nyt trollaa itse kuvittelee trollauksia. DDDD
katoin tänään seiskaa ja siellähän on juttu tästä. - Sossut täällä
No voi herran jumala oottepas te nyt olevinanne täällä niin hyvää ihmistä, että oikein naurattaa.. Eikö koirakaan saa olla autossa jonkun aikaa yksin? Ei saatana, mulla oli lapset monesti kun kävin kaupassa, kuumassa autossa ikkuna auki, hyvin meni, ovat jo lähteneet maailmalle. On nimittäin vaikeeta ottaa lapsi / lapset mukaan kauppaan jos on kiire. Ja mitä tohon edellä mainittuun koiraan tulee, niin vain työtön sossumamma voi vahtia koiraansa tuolla lailla, ettei jätä hetkeksikään yksin, tuskin voit sitä kotonakaan yksin pitää, jos ei kerta autossakaan voi olla kymmentä minuuttia kauempaa..
- Kuumuus tappaa
Mulla on työkoira ja se on mun mukana töissä, joten älä sä sossupummi yhtään samaista kaikkia muita itseesi. Jos itse olet loisiva sossupummi, niin kaikki eivät suinkaan ole. Ei tulisi mieleenkään jättää koiraa kuumaan autoon odottelemaan, jotta milloin satun pääsemään kaupasta ulos. Jos en voi ottaa koiraa kuumalla ilmalla asioilleni mukaan, niin sitten se jää kiltisti vilpoiseen kotiin. Auton sisälämpötila kohoaa hyvin äkkiä 50 celssiukseen ja siinä voi silloin käydä niin ikävästi, että työkaverini heittää veivinsä.
- USKOMATONTA!!!!
Kuumuus tappaa kirjoitti:
Mulla on työkoira ja se on mun mukana töissä, joten älä sä sossupummi yhtään samaista kaikkia muita itseesi. Jos itse olet loisiva sossupummi, niin kaikki eivät suinkaan ole. Ei tulisi mieleenkään jättää koiraa kuumaan autoon odottelemaan, jotta milloin satun pääsemään kaupasta ulos. Jos en voi ottaa koiraa kuumalla ilmalla asioilleni mukaan, niin sitten se jää kiltisti vilpoiseen kotiin. Auton sisälämpötila kohoaa hyvin äkkiä 50 celssiukseen ja siinä voi silloin käydä niin ikävästi, että työkaverini heittää veivinsä.
No nimenomaan näin! Joka paikassa on kampanjoitu siitä, että "älä jätä koiraa kuumaan autoon" ja hemmetin hyvästä syystä, miten se voi mennä joltakin ohi? Muutamassa minuutissa voi käydä niin, että on jo liian myöhäistä. Ja nimimerki "Sossut täällä" puhuu kymmenestä minuutista kuin se olisi lyhyt aika... Jos ei tuon vertaa tiedä asioista, niin toivottavasti ei omista koiraa! Ai että pistää vihaksi, että tuollaisia ihmisiä on olemassa!!!
- Ei helv...!
USKOMATONTA!!!! kirjoitti:
No nimenomaan näin! Joka paikassa on kampanjoitu siitä, että "älä jätä koiraa kuumaan autoon" ja hemmetin hyvästä syystä, miten se voi mennä joltakin ohi? Muutamassa minuutissa voi käydä niin, että on jo liian myöhäistä. Ja nimimerki "Sossut täällä" puhuu kymmenestä minuutista kuin se olisi lyhyt aika... Jos ei tuon vertaa tiedä asioista, niin toivottavasti ei omista koiraa! Ai että pistää vihaksi, että tuollaisia ihmisiä on olemassa!!!
Samaa mieltä. Nimerkillä "sosssut täällä" ei todellakaan saisi olla koiraa, lapsista puhumattakaan.
- kaderöksämamma
Kuumuus tappaa kirjoitti:
celssius...nolo
- Äly hoi...
Miten joku voi vielä tänä päivänä luulla, että kuumaan autoon voi jättää yhtään mitään eliötä joka ei sieltä itse halutessaan pääse pois. Idiootit. nim. "Kuumuus tappaa" puhuu aivan täyttä asiaa.
Valitettavasti taas ensi kesänä luultavasti luetaan näiden surullisen kuuluisien sankarien tekemisistä...
Ja lasta ei todellakaan pitäisi jättää yksin autoon. Miettikää nyt vähän... Ei kaksivuotiasta muutenkaan pitäisi jättää valvomatta mihinkään. Lapsi voi löytää auton lattialta vaikka purukumin ja tukehtua siihen ja siinäpä on sitten äitillä hauskaa kaupasta tullessa.- Huhhuh...
No jättäähän Martina Victorian yksin nukkumaankin, kun lähtee koirulin kanssa lenkille. Mitä muuta tuolta kaistapäältä voi odottaa. Ja lisää lapsia, kun ei yhdestäkään osaa huolehtia. Huoh!
Voi, kun Esko sais tuon Victorian asumaan kokonaan luokseen. Jotenki tuntuu turvallisemmalta sellainen ajatus. Martina ei välitä kestään eikä mistään muuta kuin itsestään.
- ins.mallia 41
NÄMÄ LEIKKI-AUTO-INSINÖÖRIT
KAI SENKIN TTIEDÄTTE ETTÄ KOMPRESSORI PYÖRITTÄÄ
MYÖS ILM.LAITETTA KUTEN MOOTTORIA ELI AUTO JÄTETTÄVÄ
KÄYNTIIN JOS ILMASTOINTIKIN. - jotaintietävä
Ja vaikka on atomaattinen LUE automaattinen ilmastointi ei se tarkoita että
pysäytät moottorin ja ilmastointi toimii tosiaan ILMAN kompressoria.
Toyota leikki-insinöörit taas näyttäneet " viisautensa "....!!!!!!!!!
Onko näin tyhmää jengiä??? - ajat.aivoillani
KYLLÄ NÄYTTÄÄ OLEVAN TYHMÄÄ IHMISTÄ kun puhe on auton ilmastoinnista
eivät ymmärrä tekniikasta mitään.
Mutta itse asiaan:
Kyllä se on ajattelematonta jättää kuumaan autoon lapsi, eläin jne. - Maran kaara
Oliko se tää auto?
http://greentechfor.us/wp-content/gallery/reva-electric-car/fuel-cell-car-front-qtr.jpg - sairasta!!!
Jos tämä on totta, olen taas, jos mahdollista, yhä järkyttyneempi, ja jos Esko sai tästä Martinan kiinni, että siis Martina jätti autoon 2-vuotiaan ja lähti itse jonnekin, niin miksi Esko ei tee tästä asiaa!? Auto on aina kuuma, jos vähänkin kesäisempää, pikku ilmastointi ei auta, sen lisäksi yhtäkään 2v lasta EI IKINÄ saa hetkeksikään jättää YKSIN autoon...!!!!!
- 10
Ehkä Esko tekeekin jotain. Pelottavaa ajatella, että tuolle naiselle on syksyllä syntymässä uusi avuton vauva. Ei kovin hyvin näytä tuo yhden lapsen ja koiranhoitokaan. Esko olis hyvä yksinhuoltaja.
- Maiggggggggggggggggg
Ei ainakaan meikäläisen autossa ilmastointi toimi jos on avaimet pois virtalukosta. Ja kukakohan sitten jättää avaimet virtalukkoon, ilmastoinnin päälle ja 2-v lapsen autoon? Kaikki katastrofin ainekset kasassa. Vain täysi tolvana jättää a) lapsen kuumaan autoon ilmastointi suljettuna b) lapsen autoon jossa on avaimet virtalukossa ja häipyy itse paikalta.
- törkyä
Ilmastointi ei toimi jos auto ei käynnissä eli moottori ei käy, pitäisi tuon nyt tietää ala-astelaisenkin. Ja koska auto oli PYSÄKÖITY auringonpaisteeseen ja Martina itse kaupassa, niin ei tosiaan ole ilmastointia, Eskohan oli tullut hätääntyneenä paikalle ja ottanut lapsen ulos autosta ja haukkunut Martinan.
- älkää uskoko kaikkea
Joku keksinyt taas jutun että Martina ois jättänyt lapsen autoon. Mites se Esko nyt siellä kulmilla liikkuu kun asuu ihan eripaikassa, ei Ullanlinnassa.
- En usko kaikkea
Samaa ihmettelen minäkin ja oliko sillä muka Martinan auton avaimet?
- Katja 1990
Olen tätä ex-pariskuntaa seuraillut kuntosalilla viimeisen kahden vuoden aikana, ja kyllä Esko siellä aina tyttöä hoiti. Tänäänkin illalla daami tepsutteli koiransa ja kauppakassinsa kanssa pitkin Neitsytpolkua. Ehkä tytöllä oli nyt isä-viikko, onneksi.
- ö
joo kyllä tästä pariskunnasta väkisinkin saa kuvan, että isä on varsinainen super
isä. Hoitaa ja huolehtii lapsesta, siinä missä äiti lentää ja on kiinnostuneempi
omasta imagostaan. Itselläni on victorian ikäinen tyttö, enkä millään muotoa
jaksaisi tai haluaisi olla jatkuvasti kaikille selittämässä mitä me nyt tänään
tehtiin yhdessä. Ne asiat kun ovat ainakin meidän perheessä niitä meidän juttuja,
mitkä ei ulkomaailmalle kuulu. Lapsi olisi ehdottomasti pidettävä poissa julki-
suudesta! Itse olisin peloissani jo pelkästään kaiken maailman pedofiilienkin
takia. Maailma kun ei nykyisin ole enää niin turvallinen paikka ja pahojakin ihmisiä
on! Ja mitä tulee lapsen jättämisestä autoon yksin niin äly hoi! Tietenkään tuon
ikäistä lasta ei jätetä mihinkään yksin! sehän on heitteillejättö!! - plokkl
Martina on jopa alastonkuvia laittanut lapsestaan blogiinsa, järkyttyneenä joskus katsoin, oli kuva tytöstä alasti saunassa ym, ei IKINÄ saa tuollaisia kuvia pistää, netti täynnä esim pedoja, mitä v...a se akka ihan oikeasti oikein ajattelee vai onko se aivoton!
- mietinpä vaan
Oliko Eskolla auton vara-avaimet hallussaan ( no tuskinpa vaan) vai oliko auton ovet auki vai miten Esko sai tytön sieltä autosta ulos?
- Voihanvittustna
Poliisia paikalle. Idiootithan nykyisin sikiää, kun eivät muuta osaa.
- Foto nettiin
Laittakaa nyt kuva siitä Seiskan jutusta nettiin, että nämä panikoivat marafanit näkevät mikä on totta ja mikä ei.
Onko se niin vaikeaa myöntää, että Martinakin tekee virheitä?- Kielool
En ole Martinafani. En ole paniikissa. Ihmettelen miten Esko sattui juuri sen 10 minuutin kohdalla olemaan paikalla ja miten hän sai tyttärensä lukitusta autosta pois. Vai oliko auto edes lukossa. No, toisaalta ihan sama, paitsi lapsia ei jätetä yksin.
- ....................
Ikuinen luuseri ei osaa yhtään mitään. Ei edes hoitaa lapsiaan niin hyvin, kuin muiden lasten äidit. Parempi tosiaan, että Victoira muuttaisi Eskon luo...
Just Victorian takia. Jos Martina on niin laiska, ettei jaksa yhtä pikkutyttöäkauppaan ottaa mukaan, niin entäs sitten sen "superrouvan" jaksamiset, kun uusi vauva syntyy. - ihmettelen?
Kielool kirjoitti:
En ole Martinafani. En ole paniikissa. Ihmettelen miten Esko sattui juuri sen 10 minuutin kohdalla olemaan paikalla ja miten hän sai tyttärensä lukitusta autosta pois. Vai oliko auto edes lukossa. No, toisaalta ihan sama, paitsi lapsia ei jätetä yksin.
Hyvä kysymys, jokin tässä ns. "uutisessa" nyt kyllä mättää.....?
- P A että puhutaan
ihmettelen? kirjoitti:
Hyvä kysymys, jokin tässä ns. "uutisessa" nyt kyllä mättää.....?
Viihdettähän tämä vaan on. Ihan sama, onko juttu tosi taikka keksitty.
Kyllä se aikanaan selviää. Ja jos ei, niin väliäkö hällä. :) - !!!!
No eihän se muuta teekään kuin virheitä.
- Huono kuski
En ole ollut paikalla seuraamassa tapahtumaa, mutta uskoisin, että Esko on huomannut tilanteen, mennyt kauppaan ja vaatinut Martinalta avaimet --> Käynyt pelastamassa lapsen. Tässä siis vastaus avainspekuloijille.
Lehteen ei myöskään kirjoiteta ihan mitä sattuu, koska voi tulla pahat rapsut siitä, jos "loukataan" jotain henkilöä, vaikkakin Seiskaa kannattaa lukea varauksella... Näistä lempilapsistaan tuskin kuitenkaan kirjoittaisi jos tapahtunut ei olisi totta.
Eikä tapaus suoraan sanottuna yllätä yhtään. Martina on kerran melkein peruuttanut päälleni, ja ajoin siis kadulla ja hän päätti peruuttaa taskuparkista päälleni, onneksi ehdin väistää kun näin mitä auton kyljessä luki... ei taida muutenkaan olla ihan sinut noiden autojen kanssa - Kuva ois kiva
Voisko joku laittaa skannauksen siitä Seiskan jutusta? Kiitos :)
- just näin!
voi luoja näitä uutisia.. kaikkien niitä muksuja ei vaan pitäis saada...................
- 29
ja jos on ollut kyseessä vaihto, että tyttö menee äidiltä isälle ja tapaamispaikaksi on sovittu keskustassa paikka x, esko ollut aikaisemmin paikalla ja tunnistanut auton tutuksi autoksi?
- k-kaupan asiakas
JOKU KEKSINYT MUKA JUTUN:
Satuin olemaan siellä k-kaupassa ullanlinnassa missä kadulla tämä
riita tapahtui ja ihan aiheesta:
Mara idiootti jättänyt tytön kuumaan autoon. Ja Esko ( ainut järkevä )
näistä kahdesta tuli paikalle ja kyllä mara sai kuulla kunniansa.- 15
Olen paljon kritisoinut Martinaa tällä palstalla (joskin joskus puolustanutkin, jos aihetta on ollut). Nyt voin sanoa, että minusta tuli lopullisesti Martinan inhoaja. Se ämmä on ihan dorka. Sen tunne-elämän ja vastuuntunnon kehitys alle 16vuotiaan tasolla ja akka täyttää 30v.
Onko se syntymätyhmä, eli äo alhainen, johon ei sitten voi vaikuttaa mitenkään. Vai onko kyse siitä, että Martinaa ei ole kasvatettu lapsuudenkodissa (siihen auttaa terapia). Halveksin tuota akkaa enemmän kuin ketään muuta! Ehdottamasti ihan p..ska äiti!
- huh huh
Onneks ei sentään ihan näin tapahtunut:
Poliisi pysäytti kauhuäidin:
Raskaana, kännissä, lääkkeissä ja ratissa.
Nainen jätti 1-vuotiaan lapsensa autoon, kun hän meni lävistettäväksi.
Poliisi löysi autossaan nukkuvan naisen Houstonissa Texasissa. Tapauksen taustalta selvisi holtitonta käyttäytymistä nuorelta äidiltä.
20-vuotias nainen oli keskiviikkona humalassa, kun hän ajoi tatuointiliikkeelle kyydissään hänen 1-vuotias lapsensa. Nainen on raskaana ja odottaa toista lastaan.
Hän jätti vauvan autoon ja meni liikkeeseen hakemaan lävistystä. Sitä hänelle ei kuitenkaan tehty humalatilan vuoksi. Nainen meni autoonsa ja ajoi pois.
Poliisi sai ilmoituksen tapahtuneesta, ja löysi auton hetkeä myöhemmin tien sivusta. Nainen nukkui sen sisällä. Autossa oli tyhjiä kaljapulloja ja huumaavia bentsodiatsepiinilääkkeitä.
Nainen vietiin sairaalan ja lastensuojeluviranomaiset ottivat vauvan huostaansa.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012053115650990_ul.shtml - nwgdnflk
Kylläpä muuten autoissa on saatavilla sellainen ilmastointi, mikä kytkeytyy päälle itsestään jopa moottorin ollessa kiinni. Ainakin oma autoni on aina lämmin talvella ja kesällä viileä. Erikseen sisätilanlämmitintä minulla ei autossa ole. Ilmeisesti kuitenkin se on ns. lisäosa ja enpä tiedä siitä, onko Martinalla autossaan tällaista, mutta vaikka olisikin, niin mielestäni tämä on typerää, että jättää lapsen yksin autoon.
- Huostaanotto?
2-vuotiaan autoon jättäminen yksin autoon on jo riski, vaikka ei olisi kuuma. Sen ikäinen saattaa löytää lattialta jotain ja laittaa suuhun ja tukehtua. Hitto, että puistattaa tuollainen äiti, jonka lapsi on jo aikasemminkin meinannut tukehtua. Sitten tämä mamma esittelee lapsensa kuviaan joka viikko - jopa lapsensa alastonkuvia! ihan sairasta. Miksi Esko ei vie käräjille, kun todistusmateriaalia alkaa olla kasassa, mm. väkivaltaisuudesta ja heitteillejätöstä. Persoonallisuushäiriöiset ehtivät pilata monien elämää ja puolustuskyvyttömiä lapsia ei suojele kukaan?
Eikö lastensuojelu voi puuttua siihen, että äiti laittaa blogiinsa koko ajan kuvia lapsestaan? Eikö lapsella ole mitään yksityisyydensuojaa? Ihan kuin Martinan pitäisi todistella kuvien kautta olevansa hyvä äiti (mitä hän ei ole) ja sitä että joskus viettää lapsensa kanssa aikaa. - KunhanKyselen?
Kuka sen kuuman auton jätti vikkeen?
- 39,3
Kysy siltä pillerinjakajalta.
- KunhanKyselen?
Kunka kuumana se auto kävi, kun se parkeerattiin vikkeen? 39.3%? Oliko taskuparkki vai tavallinen?
- MartinaFani
Mitä pahaa siinä nyt muka on, että jättää lapsen yksin kuumaan autoon?
- MartinaFani
Ja vielä pitä pahaa siinä nyt muka on, että jättäisi lapsen sinne viikoksi?
- MartinaFani
Itseasiassa lapsihan vois muuttaa vaikka kokonaan autoon asumaan!
- MartinaFani
Taas täällä feikit kirjoittelee. Mutta ette pysty edes sanomaan että mitä pahaa siinä on jos jättää lapsen yksin autoon?! Onhan se parempi, että on kuuma kuin kylmä! Martina on hyvä äiti ja on varmasti laittanut auton ovet lukkoon. Olette lapsellisia aikuisia!!!
- äippä.,.
MartinaFani kirjoitti:
Taas täällä feikit kirjoittelee. Mutta ette pysty edes sanomaan että mitä pahaa siinä on jos jättää lapsen yksin autoon?! Onhan se parempi, että on kuuma kuin kylmä! Martina on hyvä äiti ja on varmasti laittanut auton ovet lukkoon. Olette lapsellisia aikuisia!!!
Martina on ERITTÄIN huono äiti!!! Sen lisäksi tyhmä, sydämetön, empatiakyvytön, epävakaa, valehtelija, oman edun tavoittelija, kypsymätön, sivistymätön, karmean kielenkäytön omaava ruma (kauneustpimenpiteistä huolimatta) isopäinen p.ska! Ja en ole kaljaa juova lättäperse vuokra-asunnosta. Olen yks ihan tavallinen äiti vaan.
- ??????????
äippä.,. kirjoitti:
Martina on ERITTÄIN huono äiti!!! Sen lisäksi tyhmä, sydämetön, empatiakyvytön, epävakaa, valehtelija, oman edun tavoittelija, kypsymätön, sivistymätön, karmean kielenkäytön omaava ruma (kauneustpimenpiteistä huolimatta) isopäinen p.ska! Ja en ole kaljaa juova lättäperse vuokra-asunnosta. Olen yks ihan tavallinen äiti vaan.
TÄYSIN samaa mieltä "äipän" kanssa! Martina on valitettavasti huono äiti. Ja miten helvetissä toi marafani voi olla NOIN IDIOOTTI??? Siis oikeasti, ihan sekopää, ei ymmärrä, että lasta ei saa jättää kuumaan autoon SEKUNNIKSIKAAN YKSIN!!!!
- MartinaFani
Olen sittenkin sitä mieltä että Martinalle ei sovi äitiys. no oli miten oli...
Olin tekemässä aamulla pitkän juoksulenkin jotain 35 km yritän päästä
ylipainostani pois eli kokoon 40 nyt on 46 no töitä on. heippa taas.- MartinaFani2
Minä taas ajattelin läiskiä itseäni koko illan kärpäslätkällä, sillä se on yhtä kivaa kuin tietyn artistin biisien kuunteleminen.
- MartinaFani
Sehän oli vain hyvä, että piti likkansa lämpimänä, jos nyt sitten autossa jotain 30 astetta oli?
- opri
Älä kutsu tätä segundaa artistiksi vaikka kärpäslätkällä läiskitkin itseäsi.
- MartinaFani
Mä söin taas liikaa tattari keittoa en varmaan pääse keijun mittoin.
Voi jummi. Meidän talon kääkät pitää kokoustaan keinussa, no pitäköön.
Olen sitä mieltä että Martinan pitäisi lopettaa niiden hintsukka poikien kanssa
yhteydenpito. - MiniManiMou.
En kyllä ole nähnyt Martina- rouvan autoa Vikken pihalla:
http://vikke.fi/?page=67 - naapurinnaapuri
Mä taas olen kuullut varmalta taholta, naapurini exnaapurilta, joka on asunut ainakin jonkun asioista tietävän naapurissa, että kyllä Martina-rouvan auto siellä Vikken pihalla ihan varmasti on nähty!
- MartinaFani
minä taas tiedän että Vikke on autossa yhä edelleen!
- 2,6 v
Voin todistaa, asun nimittäin viereisessä autossa!
- 2,6 v
2,6 v kirjoitti:
Voin todistaa, asun nimittäin viereisessä autossa!
Me ollaan Vikken kanssa nyt vaihdettu autoja kun täällä alkaa olla vähän tylsää, ollaan jo bunkattu näissä aika kauan!
Noi naapuriautojen lapset on kanssa vähän kyllästyny, mut nyt on onneksi viileempää :))))
Terveisiä :) - Terkkuja naapurista
2,6 v kirjoitti:
Me ollaan Vikken kanssa nyt vaihdettu autoja kun täällä alkaa olla vähän tylsää, ollaan jo bunkattu näissä aika kauan!
Noi naapuriautojen lapset on kanssa vähän kyllästyny, mut nyt on onneksi viileempää :))))
Terveisiä :)Terveisiä täältä naapuriautosta. Yksi setä huusi äsken kännykkäänsä, että tämä auto hinataan täältä kohta pois, kun äiti on parkkeerannut tänne McDonaldsin eteen invapaikalle. Toivottavasti äiti ehtii tulla ajoissa takaisin ennen, kun mut viedään pois täältä.
- sinäköseoot?
Terkkuja naapurista kirjoitti:
Terveisiä täältä naapuriautosta. Yksi setä huusi äsken kännykkäänsä, että tämä auto hinataan täältä kohta pois, kun äiti on parkkeerannut tänne McDonaldsin eteen invapaikalle. Toivottavasti äiti ehtii tulla ajoissa takaisin ennen, kun mut viedään pois täältä.
Huudetaan yhdessä MYDAY MAYDAY!!!
Tai tuu tänne meiän autoon, me tehdään tästä päämaja :) - Terkkuja naapurista
sinäköseoot? kirjoitti:
Huudetaan yhdessä MYDAY MAYDAY!!!
Tai tuu tänne meiän autoon, me tehdään tästä päämaja :)Vedin käsijarrusta, niin pääsin lähemmäs teitä ja pois tästä invapaikalta. Harmi, että nyt tämä auto liukuikin puoliksi junaradalle... Yritetään yhdessä saada tuo takaikkuna hajalle, että pääsen ulos täältä! Happi alkaa loppua!
PS. Mitäköhän muuten tapahtuu, kun painaa tästä tupakansytyttimen napista...? *naps*
- milikolli
ja mä näin äsken stefun tulevan ulos asunnosta housujensa vyötä kiinni laittaen edellisen illan jäljet vielä kasvoillaan
- VarmaLähde0
Varma tieto: Marsu on löydetty autosta, jonka hän parkkeerasi vikken parkkipaikalle. Marsulle ostettiin tiemmä sitten kaunis häkki puruja, ja marsun turkkikin on hyvässä kunnossa harjauksen jälkeen.
- TotuudenTorvi.
*Martina on ERITTÄIN huono äiti!!!
Mutsis oli kun sut sai.
*Sen lisäksi tyhmä...*
Faijas oli kun sua teki. - 4756356340075737
Totuuden torvelle: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10206483
- JK
VAI NIIN
- MartinaFani
Minä olen tullut siihen tulokseen että Martinakin ainakin subjektiivisesti
kuuluu kääkkä tollo sakkiin. - VinkkiTV
Tässä videossa näkyy, miten voi käydä, jos jättää kuumaan autoon
http://youtu.be/wFmRmVY0kAQ - MondoZoo
Klikatkaa tätä linkkiä / kirjoittakaa osoitekenttään, kiitos! ---> http://Candinera.mondozoo.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse664454Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1043727Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083351Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.211906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681893Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871149- 89903
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.110851- 49851
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23784