Tuletko hoitamaan minua, kun koipeni on kipeä..? Nallukkaisella on muita naisia, niin en siitä enää välitä..
Teddy
27
182
Vastaukset
- Nallukkainen
Voi sinua hunajainen. En ole pitkävihainen eikä Nallukkaisella ole muita naisia ;) toki Teddy voi sinua hoitaa jos haluat... ;)
- honeybear
Sinä se et usko, mene sen toisen naaraan luokse, kun sitä niin haluat. Tuollaisia kukasta kukkaan leneteleviä ukkoja olen nähnyt jo ihan riittävästi. Painu hiiteen.
- kiihkeähoneybear
Honeybear, oletpas nyt vähän typerä. Meillä jokaisella naisella ja miehellä TÄÄLLÄ on muita miehiä ja naisia. Jos sinun aloitukseesi nyt vastaa viisi Teddyä, niin silloinhan sinullakin on enemmän kuin yksi mies :)
Anteeksi, että tulin sinun ja Nallukkaisen väliin. Hänhän sanoi rakastavansa nimenomaan honeybearia eli sinua :)- honeybear
No mitäs tulit valehtelemaan. Ja vaikka vale paljastui, niin Nallukkainen halusi sinut. Niin yksinkertaista se on :) Se on minunkin syytä hyväksyä, jos meinaan eteenpäin mennä :) Eihän tämä ole kuin elämää ja toiset haluavat sitoutua toiseen (se on nimenomaan tahtoasia) ja toiset kulkevat ihmisestä toiseen estien vain jonkinlaista hyväksyntää. Itselläni on sellainen periaate, että mieluummin olen yksin kuin laukkoisin miehestä toiseen. Kai se sitten on sitä kiihkeyden puutetta ;)
- kiihkeähoneybear
honeybear kirjoitti:
No mitäs tulit valehtelemaan. Ja vaikka vale paljastui, niin Nallukkainen halusi sinut. Niin yksinkertaista se on :) Se on minunkin syytä hyväksyä, jos meinaan eteenpäin mennä :) Eihän tämä ole kuin elämää ja toiset haluavat sitoutua toiseen (se on nimenomaan tahtoasia) ja toiset kulkevat ihmisestä toiseen estien vain jonkinlaista hyväksyntää. Itselläni on sellainen periaate, että mieluummin olen yksin kuin laukkoisin miehestä toiseen. Kai se sitten on sitä kiihkeyden puutetta ;)
Höpsistä, ei minua kukaan halua. Taidan olla liian kiihkeä ;)
Ole sinä vain oma itsesi hienoine periaatteinesi, mutta älä ole ilkeä Nallukkaiselle :) - honeybear
kiihkeähoneybear kirjoitti:
Höpsistä, ei minua kukaan halua. Taidan olla liian kiihkeä ;)
Ole sinä vain oma itsesi hienoine periaatteinesi, mutta älä ole ilkeä Nallukkaiselle :)Just, minä en saa olla ilkeä, mutta minulle saa olla ilkeä :D Mikäs periaatteesi se sellainen on, ainakaan ei kyllä kovin hieno :D Ole kuule ihan rauhassa kiihkeä, minua ei kiinnosta. Siksi on hienoa huomata, miten joidenkin kanssa ajatukset vain täsmäävät ilman sen kummempia yrittämisiä ja joidenkin kanssa ei täsmää runsaista yrittämisistä huolimatta :) Sitä se Elämä on. Nyt lähen hakemaan kylmäpakkauksen tälle koivelle.
- Nallukkainen
honeybear kirjoitti:
Just, minä en saa olla ilkeä, mutta minulle saa olla ilkeä :D Mikäs periaatteesi se sellainen on, ainakaan ei kyllä kovin hieno :D Ole kuule ihan rauhassa kiihkeä, minua ei kiinnosta. Siksi on hienoa huomata, miten joidenkin kanssa ajatukset vain täsmäävät ilman sen kummempia yrittämisiä ja joidenkin kanssa ei täsmää runsaista yrittämisistä huolimatta :) Sitä se Elämä on. Nyt lähen hakemaan kylmäpakkauksen tälle koivelle.
Toivottavasti koipesi tulee kuntoon pian.
- kiihkeähoneybear
honeybear kirjoitti:
Just, minä en saa olla ilkeä, mutta minulle saa olla ilkeä :D Mikäs periaatteesi se sellainen on, ainakaan ei kyllä kovin hieno :D Ole kuule ihan rauhassa kiihkeä, minua ei kiinnosta. Siksi on hienoa huomata, miten joidenkin kanssa ajatukset vain täsmäävät ilman sen kummempia yrittämisiä ja joidenkin kanssa ei täsmää runsaista yrittämisistä huolimatta :) Sitä se Elämä on. Nyt lähen hakemaan kylmäpakkauksen tälle koivelle.
En minä ole omista periaatteistani sanonut mitään. Olihan se ilkeää esiintyä sinuna, mutta pyysin jo anteeksi :(
Käsitit minut ehkä väärin. Aidosti tarkoitin sitä, että sinulla on hienot periaatteet. Pidä niistä kiinni.
Yritä nyt täällä olla jollekin ystävällinen :/ - honeybear
En minä ole omista periaatteistani sanonut mitään. Olihan se ilkeää esiintyä sinuna, mutta pyysin jo anteeksi :(
Käsitit minut ehkä väärin. Aidosti tarkoitin sitä, että sinulla on hienot periaatteet. Pidä niistä kiinni.
Yritä nyt täällä olla jollekin ystävällinen :/Miksi minun pitäisi olla ystävällinen, jos minua on loukattu? Minä en näe siihen mitään syytä. Jos sinä et sitä ymmärrä, niin ei voi mitään. Minä pyydän anteeksi, jos koen, että on jotain anteeksipyydettävää. En pyydä anteeksi sitä, että olen ollut ilkeä, koska minua kohtaan on oltu ilkeitä.
- honeybear
Nallukkainen kirjoitti:
Toivottavasti koipesi tulee kuntoon pian.
Se on leikattu eilen, että karhutanssia saa harrastaa n. 4 kuukauden päästä. Onhan se sentään jo kolmasosavuoden päästä.
- kiihkeähoneybear
honeybear kirjoitti:
Miksi minun pitäisi olla ystävällinen, jos minua on loukattu? Minä en näe siihen mitään syytä. Jos sinä et sitä ymmärrä, niin ei voi mitään. Minä pyydän anteeksi, jos koen, että on jotain anteeksipyydettävää. En pyydä anteeksi sitä, että olen ollut ilkeä, koska minua kohtaan on oltu ilkeitä.
Onneksi olen hetero ja rakastan miehiä - miestä.
Hyvää jatkoa honeybear, en tule enää ketjuihisi sekoilemaan :) - honeybear
Onneksi olen hetero ja rakastan miehiä - miestä.
Hyvää jatkoa honeybear, en tule enää ketjuihisi sekoilemaan :)Niin minäkin olen hetero. Mutta en voi sanoa, että onneksi, koska mistä minä tiedän, ovatko homo- ja biseksuaalit sen onnettomampia kuin heterot. :) Minä en luokittele ihmisiä sen mukaan, vaan ystävikseni haluan sellaisia, jotka ovat samoilla aalloilla kanssani monessa asiassa. Että sinunkin ehkä kannattaisi harkita laajemman elämänkuvan muodostamista, mutta eihän sinun elämäsi ja ajattelusi kehittäminen ole oikeastaan minun tehtävä, vaan sinun itse on oivallettava asioita.. Sori pieni paasaus, mutta aattelinpahan vain kertoa.. :)
- kiihkeähoneybear
honeybear kirjoitti:
Niin minäkin olen hetero. Mutta en voi sanoa, että onneksi, koska mistä minä tiedän, ovatko homo- ja biseksuaalit sen onnettomampia kuin heterot. :) Minä en luokittele ihmisiä sen mukaan, vaan ystävikseni haluan sellaisia, jotka ovat samoilla aalloilla kanssani monessa asiassa. Että sinunkin ehkä kannattaisi harkita laajemman elämänkuvan muodostamista, mutta eihän sinun elämäsi ja ajattelusi kehittäminen ole oikeastaan minun tehtävä, vaan sinun itse on oivallettava asioita.. Sori pieni paasaus, mutta aattelinpahan vain kertoa.. :)
Huh, oma kiihkeyteni jää kanssasi kakkoseksi :D
Pieni eikä suurempikaan paasaus ei minua haittaa, koska olen täällä palstalla valepuvussa. Todellista minääni ei täällä tiedä kukaan (?), eikä ole tarviskaan.
Edelleenkin hyvää jatkoa sinulle. Minä yritän olla sinulle ystävällinen, sinä sen sijaan et. Mitä se meistä molemmista kertookaan, päätelköön muut lukijat :) - Nallukkainen
honeybear kirjoitti:
Se on leikattu eilen, että karhutanssia saa harrastaa n. 4 kuukauden päästä. Onhan se sentään jo kolmasosavuoden päästä.
onko leikkaushaava kipeä vielä?
- honeybear
Huh, oma kiihkeyteni jää kanssasi kakkoseksi :D
Pieni eikä suurempikaan paasaus ei minua haittaa, koska olen täällä palstalla valepuvussa. Todellista minääni ei täällä tiedä kukaan (?), eikä ole tarviskaan.
Edelleenkin hyvää jatkoa sinulle. Minä yritän olla sinulle ystävällinen, sinä sen sijaan et. Mitä se meistä molemmista kertookaan, päätelköön muut lukijat :)Huhhuh, maailmassa on paljon kaltaisiasi ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa ystävällisiä, mutta todellisuudessa eivät sitä ole, koska eivät ymmärrä syvällisesti ihmisluontoa (vaikka minäkin kovasti yritän esittää karhua) ja siten onnistuvat jatkuvasti loukkaamaan muita. Tahallisesti tai tahtomattaan. Tai sitten he ymmärtävät (sinä ymmärrät) vain ja ainoastaan kanssasi samalla tavalla ajattelevia, mutta maailmankuvasi ei riitä ymmärtämään, että pallolla tallustelee muutama miljardi muukin olento, jotka ovat tasan samanarvoisia kanssasi olivatpa se SINUN MIELESTÄSI kuinka epäystävällisiä/ystävällisiä tahansa.
- honeybear
Nallukkainen kirjoitti:
onko leikkaushaava kipeä vielä?
Ennemminkin se porattu luu on kipeä.
- kiihkeähoneybear
honeybear kirjoitti:
Huhhuh, maailmassa on paljon kaltaisiasi ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa ystävällisiä, mutta todellisuudessa eivät sitä ole, koska eivät ymmärrä syvällisesti ihmisluontoa (vaikka minäkin kovasti yritän esittää karhua) ja siten onnistuvat jatkuvasti loukkaamaan muita. Tahallisesti tai tahtomattaan. Tai sitten he ymmärtävät (sinä ymmärrät) vain ja ainoastaan kanssasi samalla tavalla ajattelevia, mutta maailmankuvasi ei riitä ymmärtämään, että pallolla tallustelee muutama miljardi muukin olento, jotka ovat tasan samanarvoisia kanssasi olivatpa se SINUN MIELESTÄSI kuinka epäystävällisiä/ystävällisiä tahansa.
Tsiisus, mitä paasausta :D
Taitaa rohkeinkin Teddy puikkelehtia pakoon paasaajahoneybearia :)
Kaunista huomenta honeybear ;D - honeybear
Tsiisus, mitä paasausta :D
Taitaa rohkeinkin Teddy puikkelehtia pakoon paasaajahoneybearia :)
Kaunista huomenta honeybear ;DKolahtiko kovastikin omaan nilkkaan, taispa käydä niin :D Ole hyvä vaan paasauksesta :D
- kiihkeähoneybear
honeybear kirjoitti:
Kolahtiko kovastikin omaan nilkkaan, taispa käydä niin :D Ole hyvä vaan paasauksesta :D
Ei ole kolahtanut, ei nilkkaan eikä mihinkään muuhunkaan kehonosaan, koska kirjoittamasi asiat minusta ovat täyttä puppua :)
Huvittuneena paasaustasi ja minusta tekemääsi analyysiä luen.
En ole mikään riitelijätyyppi vaan enemmänkin sovittelija. Sitä yritin sinunkin kanssasi, mutta jos ihminen haluaa suhtautua sovittelijaan mielummin negatiivisesti kuin positiivisesti, niin sillehän minä en voi mitään :)
Positiivisin ajatuksin toivottelen hyvää viikonloppua :) - tuo....
honeybear kirjoitti:
Kolahtiko kovastikin omaan nilkkaan, taispa käydä niin :D Ole hyvä vaan paasauksesta :D
Honeybear on pikkusieluinen pikkupa.ska, joka teeskentelee fiksumpaa kuin onkaan...ei mee läpi
- honeybear
Ei ole kolahtanut, ei nilkkaan eikä mihinkään muuhunkaan kehonosaan, koska kirjoittamasi asiat minusta ovat täyttä puppua :)
Huvittuneena paasaustasi ja minusta tekemääsi analyysiä luen.
En ole mikään riitelijätyyppi vaan enemmänkin sovittelija. Sitä yritin sinunkin kanssasi, mutta jos ihminen haluaa suhtautua sovittelijaan mielummin negatiivisesti kuin positiivisesti, niin sillehän minä en voi mitään :)
Positiivisin ajatuksin toivottelen hyvää viikonloppua :)Kylläpä taisi kolahtaa, kun et malttanut sittenkään olla kirjoittamatta, vaikka tuolla edellä jo lupasit, ettet tule enää kirjoittelemaan MINUN ketjuuni yhtään mitään. Minä taas olen sellainen, että jos suutun jollekin verisesti, niin en enää koskaan ole ko. henkilön kanssa ystävä, enkä yritä ollakaan ystävällinen. Hyväksytpä sinä sen tai et niin näin on asianlaita nyt! :D Että aika paljon mun sanomisilla on näköjään vaikutusta suhun, kun niin kovasti kaipaat multa hyväksyntää :D Hauskaa vkl vaan sullekin kaikesta huolimatta :)
- honeybear
tuo.... kirjoitti:
Honeybear on pikkusieluinen pikkupa.ska, joka teeskentelee fiksumpaa kuin onkaan...ei mee läpi
Nimettömät haukkujat ovat alhaisimman itsetunnon omistavia raukkoja, joita jo lapsena syötettiin sellaisella tuttipullolla, josta puuttui pullo kokonaan. Niinpä he aikuisena sitten ovat ottaneet kiinni tuon pullonmenetyksen.
- ja sun nimi on
honeybear kirjoitti:
Nimettömät haukkujat ovat alhaisimman itsetunnon omistavia raukkoja, joita jo lapsena syötettiin sellaisella tuttipullolla, josta puuttui pullo kokonaan. Niinpä he aikuisena sitten ovat ottaneet kiinni tuon pullonmenetyksen.
mikä ?
- honeybear
ja sun nimi on kirjoitti:
mikä ?
Honeybear. Et ole näköjään vielä lukemaankaan oppinut. Iskän avustuksellako kirjoittelet tänne?
- polittisetö
honeybear kirjoitti:
Honeybear. Et ole näköjään vielä lukemaankaan oppinut. Iskän avustuksellako kirjoittelet tänne?
ei ku sen toisen poliisin kans
- sorge.
Yritä nyt täällä olla jollekin ystävällinen :/"En minä ole omista periaatteistani sanonut mitään. Olihan se ilkeää esiintyä sinuna, mutta pyysin jo anteeksi :( "
tuo nyt kertoo sinusta jo jotakin, esim. sen että hyväksyt ilkeyden ja kiusaamisen ja olet lapsellinen, jos toista rupea matkimaan.......ja ilkeälle saa olla ilkeä takaisin, ei sellaiselle tarvitse vain hymyillä ja olla ystävällinen.
parempi elää ja olla niin ettei tarviis anteeksi pyydellä.....
- sulaa vahaa
Tulen, annan koko vartalohieronnan ja öljyän sinut läpikotaisin. Suutelen kuumasti huulillani, käytän kieltä myös oikein taitavasti;) Mutta en tiedä olenko teddysi, tuskinpa. Mutta mulle on olemassa jossain oma honeybear jos et ole oikea. häntä lemmin. Enhän voi tietää, epäilen silti suurella todennäköisyydellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928