Apuja, haluun tietää!! :D

mörökölli

Eli oon 15v. tyttö, ysi loppuu iha just. Oon ihastunu yhtee rinnakkaisluokkalaiseen poikaa. Ollu jo ihastuneena siihe jotaa 2 vuotta mut tää lukuvuosi jäi ny mielee ja halusin vaa tietää et mitä sen pääs liikkuu.... x)

No ekaks siis ollaa vaihdettu katseita lähes tulkoon joka päivä, joskus ei yhtään joskus kymmeniä.

Ja nää seuraavat jutut on siis tapahtunu kuluneen lukuvuoden aikan..

-Mul ja mun ihastuksel oli samas kerrokses tunnit. Sit meijä tunti onki toises luokas, ja joudutaa menee siit mun ihastuksen ohi. Ni se on aluks selin, mut ku tuun siihe kohalle, se kääntyy osittain, jäykistää habansa, osottaa sitä ja kattoo mua. Sit meen iha sekasi, ja loppu tunnin selvittelin päätäni :D

-Oltii liikka tunnil heittelmäs korista. Ja ihastuksel oli samaa aikaa liikkaa. Se ja sen 2 kaverii istu aluks nurmikol. Sit ne varmaa huomas meijät siel kentäl, ja tulivat sit siihe. Heittivät paitansa pois ja tällee :P. Ne oli samal kentäl ku me, mut eripääs. Sit hetken pääst ne tulee siihe meijä päätyy, iha niinku siihe meijä vieree.

-Sit yhes vaihees oltii pelaamas mölkkyy ja taas mun ihastus istu siel nurmikol. Sit aluks se istu selin sinne meihin päin, mut käänty sit sivuttain. Sit ku oli mun vuoro ain heittää sitä kapulaa, ja nostella niit juttui pystyy, ni ku vilkasin ain nopee sinne ihastuksee päin, näytti et se ois ain kattonu

Saaks noist mitää selkoo ees?? :D
Ja on siis tapahtunu paljo muutaki, mut tos ny muutama "esimerkki"...

Ja sit ne (ihastus 3kaverii) tekee ain joskus jotaa huomiota herättävää. Tyylii könyävät tai huutavat ja karjuvat jotaa. Sit oon muutaman kerran kattonu, mut ku katoin mun ihastus vaa "Mitä sä katot".. Ja sitte en oo enää liiemmin kattonu.
Kerran se huus jotaa saatanaa mun perää. Ku tietääkseni siin tilantees ei ollu muita paikal.

Sit mun kaveri ain välil sanoo et mun ihastus katto äskö meihin päin ja sillee..

Että, mitä mielt ootte tälläsest???? :D

Asiallisii vastauksii sit, kiitos :))

1

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riner

Ehkä etit joitai muita äijiä ku tollasta pellee sori ny vaa. Kuulosti et se sun äijäs on itsestään liikoja luuleva kusipää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe