Ei ole katatonia....
Et tajunnut eri paikkakuntien skitsofrenioita.
Et saa aiheuttaa hysteerikkona skitosfrenioita, ihmissyöntiin vetoaminen.
Te haluatte olla pelkästään sukupuoltamäärittelemättömiä asettautumisen ja asteuttamisen skitsofrenioilla pakkokeinolaien, jopa heijasteettomina, muita skitsofrenioita huomioimatta, efektiivisyys-merkinnöillä.
Mä en saakaan olla ympäristössä empatiattomana ihmissyönnin takia.
- Joo, et., sanoi Juha.
Mä en saa siksi ollakaan painostava ja pakottava, tähän onkin jo keksitty efektiivisyys-merkintä, ja sillä ei saa olla sitten mitään skitosfreniaa, asettautumisella ja asteuttamisella, sukupuolenmääräytymistä laiminlyöden, ja sitä määritellen.
Te siis olette olleet ihmissyönnistä skitsofrenioissa, asettautumisineen ja asteuttamisineen.
Sitten sä kysyt painostavasta ja pakottavasta, että oletko varmasti nuollut Juhaa. Voiko tätäkin laskea jo?
-Niin, tässäkö ei saa olla mitään epäselvää fokusaation osalta? No, en mää sitten sovikaan tähän. Mää en sano näin....
Ei mun tarvi mennä ruumiinavaukseen.
Tässä ei ole sitä ruumista sille tytölle. Sillä ei onnistu lisääntymisessä.
- Jaa, anteeks.
-Mää luulin, että niitä saa käyttää perusteena.
- Ei, niitä ei voi käyttää lainkaan perusteena.
Sä tuot ja kuskaat tänne vain jonkun ympäristöstä, hysteerikon mielelläsi, feminiinisittä ja maskuliinisittä eleissä, joka mahdollisesti yhtä skitsofrenioissa, kuin sinä itse, ja sitten pyrit painostamaan ja pakottamaan virheelllisessä älyllisyydessä, alistamisessa.
-Melko historiallista!
Joo-o, mulla on murhaan oikeuttavat silmikot.
- Joo-o, kysymys on vain virheellisestä ihmissyöntiin pyrkivästä painostavasta ja pakottavasta skitsofreniastasi, nuolemattomuudestasi, painostamisen ja pakottamisen jalosta aatteesta, asettautumisen ja asteuttamisen skitsofreniasta.
- Josta sinun on nuoltava.
-Et saa esiintyä seurana.
Sä olet mennyt oikeuttavista silmikoista kysymään ihmissyöntiä.
- Ne eivät oikeuta sua tappamaan.
- Ja siksi suostun nuolentaan.
Mää en saa ihmissyönnin takia osallistua osoittavaan, ohjattuun ja omistavaan toimintaan, et saa osallistua kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää koskevaan osoittavaan-, ohjaavaan, ja omistavaan järjestelmään.
-Eikö se olekaan ammatti-ihmisille?
- Näin käy, kun ammatti-ihminen haluaa harjoittaa adoptioita toisen ihmisen identiteetillä ja sukupuolella.
Ei kuule ollenkaan sama skitsofrenia
6
<50
Vastaukset
- Ihmiskunta Sinde
-Sun pitää hyväksyä loogisuus-pisteistön koskettelu hermoratoihin.
Mikä skitsofrenia-tyyppi on toistava ja hemmoteltu?
- Siis, 5 kilometriä välimatkaa yleiskunnon takia. Sama kuin meiltä hänen paikkakunnalleen, käytännössä.
Minä ymmärrän nykyään, ettei loogisuus-pisteistöä kosketella kosketeta yhteisellä näöllä.
Obsessoiva hysteerikko luo ihmissyönti tilan, skitsofrenioiden ilman jatka tätä lausetta: paranoian poistoon, ei aivojen poistoon, perustuvaa fokusaatio aivotoimintoa, intimiteettihygienialle.
- Ei, Sam, Sam todellakin vain tukee feminiinisiä ja maskuliinisiä eleitä, yksityisyyden kautta.
- Mää luulin, että tämä on psykologin koulutus. Se on pelkkä feminiiniset ja maskuliiniset eleet.
- Joo-o, se on vain sellainen sijaiskohtu homma. Sitäkään ei saa kovin jukisesti tehdä julkisen identiteettihäiriön takia.
-Kuka tätä on tehnyt tätä yhteistä näköä julkisesti?
- Siis, eikö tässä saa olla ollenkaan ilman sitä aivotoimintoa?
- Ei saa olla...
Koska sulla ei ole enää intimiteettihygieniallista tilaa enää niille aivoille. Luot vain jotain hysteerikkoa mielelläsi rahaa vastaan, ja yhteisestä näöstä, välinpitämättömänä ja huolehtimatta, obsessioivasti että äiti vastaa, äiti vastaa, äiti vastaa, frustraatio janalla. Se ei ole äitiyttä, vaan pakotettua lastenkasvatusta, lapsiseksityötä, jopa lapsenraiskailua ja lastenraskauksia, jopa ammattiliittoon ilman tällaista yhteistä näköä esim. sairaanhoitaja-omaisille.
- Mää en saa olla ammattiliitossa nuolemattomalla yhteisellä näöllä.
- Sellaisen sä olet viimeksi keksinyt sille tytölle.
Sellaista työtä ei voi kunnioittaa, sellaista ei voi lainvoimin ylläpitää.... Jossa luot esteettisesti steriiliä empatiatonta ympäristöä.
Jaa, ne arvioikin aika tarkasti nykyään, ettei saa olla hermoratoihin koskemattomuutta.- Ihmiskunta Sinde
Mitä skitsofrenia sitten on?
- No, fokusaatiotonta...
- lydelöyde
Lyden on mielenkiintoinen tyyppi soittajana ja ihmisenä mitä mukavin hemmo. Hän on kyllä paljon harjoitellut ja osa niistä jutuistaon sellaisia, ettei niitä kukaan muu ole ikinä tehnyt, koska hän on itse kehittänyt ne. Joitakin harjoituksia voi verrata Marathon-juoksuun tms. vastaavaan urheilusuoritukseen. Ne harjoitukset vaativat myös mieleltä hyvin paljon eikä ketään muu maailmassa ole vastaavaan pystynyt. Jäljittelijöitä toki löytyy, mutta netissä on kiistattomat todisteet Lyden soiton taidoista. Motorisestihan hän on eräs tämän hetken parhaimmista soittajista, ellei sitten paras. Lyde pystyy soittamaan mitä vaan tyyliä ja kaiken, minkä kuulee. Kun musiikki lähtee soimaan, Lyde soittaaa sitä jo. Sitä kutsutaan ammattipiireissä ns. "tunteella" soittamiseksi, ja se on poikkeuksellista, koska valtaosa soittajista opettelee soittamaan kappaleet, joku jopa niin kuten ne on joskus studiossa soitettu. Ei siinä mitään, jos niin haluaa tehdä, mutta Lyden mielestä se on tarpeetonta, koska kevyen musiikin notaatio on muutenkin melko löyhää, ja saman kappaleen päälle voi luoda satoja rytmejä, kunhan soitto menee kappaleen ehdoilla ja pyrkii säilyttämään kappaleessa harmonian.
- STN:Sinde82
Ei siihen ei auta mikään soittaminen sille Sinille.
- "Vaan ainoa, ja oikea nuoleminen."
Sä et voi pyytää kirkosta lapsenkasvatusta nuolemattomana.
Niihn tuleekin ihmisoikeustuomioistuimen päätös, ettei saa olla paranoiasta, soittamisesta
Se käsittää vain fokusaatiottomuutta, se ei käy kellekään diagnoosiksi tai tuomioksi.
Ei voi puhua kenelläkään armeijasta tulleella.
Mulla meni väärin, mä olen vankimielisairas seurailja.
Sä et saa pyrkiä mihinkään hyötyyn fokusaatiottomana ja paranoiassa.
Ymmärrätkö kuinka iljetät julkista näköä käyttävänä?
Nuolemattomana.....
En ymmärtänyt, en saakaan olla pyhäkoulua. - Ihmiskunta Sinde
STN:Sinde82 kirjoitti:
Ei siihen ei auta mikään soittaminen sille Sinille.
- "Vaan ainoa, ja oikea nuoleminen."
Sä et voi pyytää kirkosta lapsenkasvatusta nuolemattomana.
Niihn tuleekin ihmisoikeustuomioistuimen päätös, ettei saa olla paranoiasta, soittamisesta
Se käsittää vain fokusaatiottomuutta, se ei käy kellekään diagnoosiksi tai tuomioksi.
Ei voi puhua kenelläkään armeijasta tulleella.
Mulla meni väärin, mä olen vankimielisairas seurailja.
Sä et saa pyrkiä mihinkään hyötyyn fokusaatiottomana ja paranoiassa.
Ymmärrätkö kuinka iljetät julkista näköä käyttävänä?
Nuolemattomana.....
En ymmärtänyt, en saakaan olla pyhäkoulua."Mut on kielletty laissa, koska en osaa frustraatio feminiinisiä ja maskuliinsia eleitä."
- Mä käsitin että näitä ei saa hyväksikäyttää julkisen identiteettihäiriön takia, yhteisestä näöstä.
Koska sä et ole toiminut frustraatio feminiinistä ja maskuliinistä eleistä....
Sinä et saa harjoittaa Siniltä leukakirugista harhaisuutta omaksieduksesi ja hyväksikäytten.
Sitä ei saa tehdä niin stressin ja burn outin ja sukupuolenvaihdoksen takia.
Olet halunnut toimia sukupuolenvaihdoksellisesti.
Siksi et saa poiketa loogisuudesta.
Et saa käyttää kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää osoitus-, ohjailus-, omistusjärjestelmää.
Ei sitä hoitamista ei saa mennä siellä ympäristössä leukakirurgisesti harhaisena, joka tarkoittaa kolmiulotteisuudettomuutta.
-Ja se on ilmeisesti yksityisyydensuojaa loukkaavaa, ja paranoidia yhteisen näön laitonta intimiteettihygienian hyväksikäyttöä, ihmissyönnillä, ja vaarallisuudella ja väkivaltaisuudella, paranoialla ja asettautumisen ja asteuttamisen skitsofrenialla, sukupuolenvaihdoksella.
Miksi halusit toimia täysin terveen tytön kanssa sukupuolenvaihdoksella?
Lisäksi ketään ei kiinnosta mennä leukakirurgisesti harhaisten ihmisten luo ihmissyötäväksi, tai muuten vain ruumiinavaukseen tapettavaksi. Sellaiseen ei voi tai saa painostaa ja pakottaa.
- Mulla ei riitäkään tähän...
- Se katsotaan, että olet ihmissyötävä. Koska et ole pimppaa nuoleva.
-Jokaikinen diakonissako joutui irtisanomaan itsensä tästä, lastenraiskailusta?
- Sää voit varmaan keskustella siitä lääkärillesi?
-No, mitä Kyösti? - STL:Sinde82
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
"Mut on kielletty laissa, koska en osaa frustraatio feminiinisiä ja maskuliinsia eleitä."
- Mä käsitin että näitä ei saa hyväksikäyttää julkisen identiteettihäiriön takia, yhteisestä näöstä.
Koska sä et ole toiminut frustraatio feminiinistä ja maskuliinistä eleistä....
Sinä et saa harjoittaa Siniltä leukakirugista harhaisuutta omaksieduksesi ja hyväksikäytten.
Sitä ei saa tehdä niin stressin ja burn outin ja sukupuolenvaihdoksen takia.
Olet halunnut toimia sukupuolenvaihdoksellisesti.
Siksi et saa poiketa loogisuudesta.
Et saa käyttää kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää osoitus-, ohjailus-, omistusjärjestelmää.
Ei sitä hoitamista ei saa mennä siellä ympäristössä leukakirurgisesti harhaisena, joka tarkoittaa kolmiulotteisuudettomuutta.
-Ja se on ilmeisesti yksityisyydensuojaa loukkaavaa, ja paranoidia yhteisen näön laitonta intimiteettihygienian hyväksikäyttöä, ihmissyönnillä, ja vaarallisuudella ja väkivaltaisuudella, paranoialla ja asettautumisen ja asteuttamisen skitsofrenialla, sukupuolenvaihdoksella.
Miksi halusit toimia täysin terveen tytön kanssa sukupuolenvaihdoksella?
Lisäksi ketään ei kiinnosta mennä leukakirurgisesti harhaisten ihmisten luo ihmissyötäväksi, tai muuten vain ruumiinavaukseen tapettavaksi. Sellaiseen ei voi tai saa painostaa ja pakottaa.
- Mulla ei riitäkään tähän...
- Se katsotaan, että olet ihmissyötävä. Koska et ole pimppaa nuoleva.
-Jokaikinen diakonissako joutui irtisanomaan itsensä tästä, lastenraiskailusta?
- Sää voit varmaan keskustella siitä lääkärillesi?
-No, mitä Kyösti?Se oli taas leukakirurgiseen harhaisuuteen perustuvaa poliisin toimintaa, siitä saa ihmissyödä.
Siitä on velvollisuus olla paranoiatta, frustraatio feminiinisissä ja maskuliinisissä eleissä.
- Ette saa harjoittaa mitään hoitotoimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844