Saa ihmissyödä...

Amnesty:Sinde-Vesa

Niin, saan ihmissyödä, miksi näin lapsellista toimintaa?
En pysty julkisen näön, ja intimiteetihygienisen loukkauksen takia, koska ei ole ymmärtänyt objektia, tai vierasta ulkopuolista ihmistä, ihmissyödä, koska on jättänyt näin sukupuolenmäärittelemättä.
Joku äidin sukulainen hoitaja, yrittää kertoa näin omista asioistaan muille.

"Me ei tiedetty, että siinä kunnassa pitää olla julkisena seksissä ennen opiskelemaan lähtemistä."
-Jos teiltä ei onnistu missään vaiheessa sukupuolenmääräytyminen.
Sami nauraa...
Te ette saa seurailla, kuka haluaa laskea?
Ja yrittää luoda käyttämiänne painosteita ja pakotteita, heijasteettomuutta ja peilaamattomuutta, väkisin kytkemällä ihmisiä oma-aloitteisesti.
- Teillä ei ole syytä ryhtyä kytkemään ketään ihmisiä oma-alotteisesti.
- Minä saan kytkeä, jos minä haluan ihmissyödä...'
-Siis, onko teillä tämän kaltaista toimintaa.... ?
Joo, siihen ihan erikseen luodaan ja kasvatetaan se persoonallisuus, tällaisesta organisaatiosta, aivan kuten esim. mut ja Vesa.
Janne oli kytketty Samille....
- Et saa aiheuttaa vaaratilanteita ja herjata, esim. euforisesti sukupuolipisteistöä koskettelemalla.
Vesa on kytketty mulle...
-Lopettamaan euforisen sukupuolipisteistön koskettelun... En tiedä?
Pasi: Vesa laitetaan Pasille, että se saa rauhoituttua.
Pasi on kytketty Vesalle....
Ymmärrättehän, ettette saa lähestyä väkivaltaisia ihmisiä ollenkaan?
Mää vaihdan Pasin Jannelle.
Ja näin saisin objektin, ja siksi sairaanhoitaja-omaista ja sairaanhoitaja-omaisympäristöä.
Entä mitä haittaa tästä on?
- No, miksi olette alunperinkään lähteneet tähän? Kyseenalaistavan keskustelumenetelmän aiheuttamiin kerjäilyihin, ja avunkeräämiseen, sairaanhoitaja-omaisympäristön luomiseen.
- Anteeks vitusti, ei voikaan edellyttää että kukaan edellyttää osallistuu siihen

Arvaappa mistä sai soittaa poliisit?
- Julkisesta identiteetin muuttamisesta.
Eikö olisi hirveän hyvä, jos olisi feminiinsiin ja maskuliinisiin eleisiin objekti?
Mä voin vielä yrittää lujemmin, ja vaihtaa Valhallan paraabelistä itseni Vesan solarikseen, laittamalla Pasilta itseni Valhallalle, ja näin siirtyä luontevasti Vesalle ja omaan efektiivisyys-merkintään Samin kautta, normaalilla objektin sisältävällä paraabelillä. .
- Miksi nämä eivät ole Vesan omia? Niitä on hyvin luontevaa käyttää ja kääntyä, ts. nukahtaa. Siis, sä et osaa kääntää kokonaisuutena tätä, että niitä käytetään ja käännetään objekti-kykyisenä.
-Annatko tutkia oman intimiteettihygieniasi?
- Mää annan, usein miellellään, ettet saa ulkonäköpiirre-vammoja aiheuttaa.

Valhalla ja Sini: Tappo-syyte, jos lähestyy.
- Ai, jos teidät laitetaan lähestymään toisiaan.
Vesa ja Sini: Eikö sinulla ole luonnostaan paraabeliä?
- En voi valitettavasti viettää seurassasi sekunttiakaan.
Valhalla ja Sini: Et saa vetää ihmisten mielestä koskaan paraabeliä pois.
- EI munkaan mielestä.
Vesa ja Sini: Yritti harjoittaa syrjintää ja rasismia omaksi edukseen vailla painoa ja seurantaa, ilman heijasteita.
Niin, Sam, Samissa vaihdetaan jo luonnostaan paraabeliä. Sitä vaihdetaan yhteisestä näöstä paranoian poistamiseksi, ja fokusaation tuottamiseksi.
Poliisit: Ei mulla tuommosia oo...."
Sini ja Kirsi: Sitten tähän ei tule töitä sulle/heille enää....
- Kahtokko mun ei tarvi heitä työllistää.
Kirsikin on ollut tästä vuodesta 1982, maaliskuusta, täytin juuri kolmekymmentä asti tässä. Ihan vain tässä pisteessä, pelkästään, ilman että ollan päästy samannimisyyden, kai takia kukaan liikkumaan mihinkään.
Vesa ja Sini: Mikä kohta koskikaan kohdunsisäistä näköä ja sen koskettelua.

Mä olin vahingossa mennyt kysymään kohdun sisäistä näköä. Että sen verran julmaa on julkinen identiteettihäiriön loukkaaminen, julma yhteisen näön luominen, yhteisen näön luominen intimiteettihygieniasta ilman julkista yhteistä näköä sukupuolenmääräytymisestä.
- Niin, sä olet itse tehnyt näin.
Kyllä siinä on sukupuolenmääräytyminenkin, se on seksuaali- ja seksioloissa.
Vitustako mä tiesin, mistä arvioidaan sosiopatiaa, no miksi et tiedä?
- Ei tää olekaan hyvä keskustelu.
- Ei niin.... Se ei ole sitä siksi koska sinulla ei ole intimiteettihygieniallista yksityisyyttä sensuelli seksuaalihäiriöstä.
-Kauhukseni huomasin täyttäväni ennen lokakuuta 30. Sami haluaa kehittää hoitoa, ja avata näköä.
-Siis, pitääkö tähän olla näön avaus tähän mielenterveys-toimintaan?, kysyivät poliisit.
- Olin pitkään yrittänyt olla 1800-luvulla.

"Hän ei ollut nuollut tarpeellista toimintaa, hän oli pyytänyt lapsenkasvatusta."

Ja lähtis seuraavaks kehittään sitä, ettei olla 1800-luvulla.

1

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jannelle v.nytSinde

Sun pitää suostua julkisen näön, osoittamaan, yhteiseen nuolentaan, väestön turvallisuuden niin vaatiessa.
      -Jos mää meen sitten pois, mä en osaakaan toimia seksissä tässä.
      - Joo, terveisin Vesa. Sen pitää pystyä poistamaan aivotoiminnoista paranoia ihan kokonaan.
      Mää en tiennyt, että ne on kielletty julkisen loogisuus-pisteistön koskettelusta julkisen identiteettihäiriö.

- Et voi puhua tästä tai jatkaa asiaa, koska olet sairaanhoitaja-omainen.
      Esim. "Nykyään tiedetään tästä sitten paljon enemmän.... "
      Et voi vedota sellaiseen ja seurata ja puhua, että saisit
      Jatka tätä lausetta:
      -Nuoletuttaa sukupuolta
      - Tavoitella omaa etua
      - "Etkö sä ymmärtänyt, että tämä on loogisuus-pisteistö?"
      Ja aiheutit väestöllisen vaaratilanteen...?
      Onko tämä kielletty tämä loogisuus-pisteistön käyttö rankaisumenettelynä?
      -On, on kielletty.
      - Ei, ei ole varsinaisesti.

Yrittää kasvattaa lapsia...
      Ottamalla näin orjia ja vankeja
      Toimia vaarallisesti ja väkivalloin
      Olit kiinnostunut siis jatkuvasti yhteisen näön avaamisesta?
      - No, ei kukaan halunnut pysyä 1800-luvulla.
      Vaan olla jo valmiiksi sukupuolta määrittelevässä tilassa, ettei tarvitse pyytää lapsenkasvatus-apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1189
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1119
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe