Mun syyrialaisella hamsterillani ei ole tarpeeksi isoa häkkiä (on kyllä sopiva sille) ja siksi haluisin sille tason häkkiin jotta sillä olisi enemmän liikkumatilaa, mutta olen hamsuuni käyttänyt jo sen verran paljon rahaa että en viitsisi ostaa tasoa mutta mulla on juoksuaitaus merkkiä trixie (kalterivälit 1cm) Ajattelin jos yhdestä juoksuaitauksen sivusta voisi tehdä tason häkkiin niin että laittaisin päädyn kiinni häkin kaltereihin ja alle sopivan kokoisen pahvilaatikon jotta se pysyisi siinä tukevasti, mutta onko se kannattavaa, haluaisin kovasti kokeilla mutta pelkään että hamsterini satuttaa itsensä kaltereihin niissä kävellessään.. Kalteritasojahan myydään mutta miten pienet kalterien välit niissä on?? Pahvilaatikko alla tukee myös ettei jalat joudu väliin mutta se ei peitä koko aluetta, vain puolet.. Mitä minun pitäisi tehdä? Entä mitä mieltä olette kalteritasoista verrattuna muovitasoihin jotka tietenkin ovat turvallisempia?? Kiitos vastaajille! :))
Neuvoja/mielipiteitä?
4
69
Vastaukset
- Heips.
Anteeksi tarkoitan että häkki ei minun mieleistäni riitä ja haluaisin sen olevan tilavampi vaikka mitat ovat kohillaan
- moshhhhh
voithan aina kokeilla laittaa tason ja katsoa miten se pysyy pailallaan. Voit laittaa siihen päälle vaikka pahvia niin tassut ei putoa rautojen väleihin :)
- Heips.
Kiitos!:3
- Syrkinomistaja myös
Voit koittaa pujottaa fleeceä tai paperia niistä väleistä niin ei tassut putoa väleihin.
Mikset koittaisi vaikka rautalangalla kiinnittää sitä? Muistat vain jättää rautalangat päät hamsterin ulottumattomiin. Ja jos tuntuu kiikkerältä niin vaikka se mainitsemasi pahvilaatikko alle tai sitten voisit tehdä puusta sille "jalat"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760