Pistänpä sitten...

14

Selvä.

Kun sua ei kiinnosta, niin pistänpä sitten nettiin oman ilmoituksen, onhan niitä muitakin naisia...

26

395

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riitti kiitos

Ja samoin, onhan niitä muita miehiäkin.....siitä vaan.

• Kiinnostaapas

No voithan sä kuvitella niin ja tyytyä korvikkeisiin kun et saa mitään aikaan ;D

• 14

Saan paljonkin aikaan, mutta erästä vaan ei kiinnosta, ei itse moikkaa, ei katso päinkään, ei ole tuntevinaankaan -> eli antaa ymmärtää, että ei kiinnosta plus, että sysää aloitteen täysin vain toiselle.. Ei itse sitten vissiin saa aikaiseksi yhtään mitään, kun täytyy sysätä kaikki vain sille toiselle.

Tarkoituksena vissiin saada toinen vaan tekemään aloite ja siten nolata toinen tämän edessä ja kertoa, ettei kiinnosta p*skan vertaa. Jos itse olisi kiinnostunut, niin tekisi itsekin jotain, edes jotain, mutta ei.

Tangoon tarvitaan kaksi, ei siihen riitä, että se yksi vain tekee kaiken.

• 11

Jos ei häntä kiinnosta niin minkäpä sille voi, ihan turha on katkeroitua. Unohda ja jatka matkaasi. Tai jos hän on noin ikävä tyyppi, niin miksi ihmeessä olet ylipäänsä hänestä kiinnostunut?

• Rahikainen (n)

Sama vika Rahikaisella eli mies ei koskaan moikkaa mua oma-aloitteisesti, vaikka mä olen yrittänyt aloittaa pari kertaa meidän välille moikkailun. Mutta kun toista ei kiinnosta aloittaa tutustumista, niin minkäs teet. En vaan ymmärrä, miksi jossain vaiheessa esitti muka olevansa kiinnostunut, kun oikeasti ei ole. Ilmeisesti varattu tyyppi, joka vaan esitti vapaata syystä, joka jäi mulle täydeksi mysteeriksi.

• 3sen v täälläkin

Höpö, höpö.. ota sitä kädestä kiinni niin että toinenkin huomaa.
        Henkilö voi olettaa, että jollekin muulle moikkailet tai ei vaan yksinkertaisesti huomaa tai osaa odottaa tapavaansa jonkun jossain yllättäen..Onhan niitä tilanteita ja ei se tarkoita etteikö olisi kiinnostunut toisesta..Ootsä puhunut hänen kanssaan kasvotusten?-sit on asian laita on toinen?

• Rahikainen (n)
        3sen v täälläkin kirjoitti:

Höpö, höpö.. ota sitä kädestä kiinni niin että toinenkin huomaa.
        Henkilö voi olettaa, että jollekin muulle moikkailet tai ei vaan yksinkertaisesti huomaa tai osaa odottaa tapavaansa jonkun jossain yllättäen..Onhan niitä tilanteita ja ei se tarkoita etteikö olisi kiinnostunut toisesta..Ootsä puhunut hänen kanssaan kasvotusten?-sit on asian laita on toinen?

Oliks tää mulle vastaus? En mä voi sitä kädestä kiinni ottaa, tuntematonta ihmistä :) Tässä on mennyt jo niin pitkä aika, että en enää oikein jaksa uskoa mitään. Ainoa mikä voisi tilanteen muuttaa olisi se, että hän moikkaisi mua ensin.

• 3sen v täälläkin
        Rahikainen (n) kirjoitti:

Oliks tää mulle vastaus? En mä voi sitä kädestä kiinni ottaa, tuntematonta ihmistä :) Tässä on mennyt jo niin pitkä aika, että en enää oikein jaksa uskoa mitään. Ainoa mikä voisi tilanteen muuttaa olisi se, että hän moikkaisi mua ensin.

Ei ollut, jos tarkemmin viestiketjua seuraat.

• Rahis,
        3sen v täälläkin kirjoitti:

Ei ollut, jos tarkemmin viestiketjua seuraat.

Huomasin kyllä, mutta kun tähän nykyiseen viestiketjuun ei voi enää luottaa, kun ihmiset vastailee usein väärille tyypeille...

• äkkiänytjo

On hyvä vaan ja pistää. Muista käyttäytyä yhtä kivasti niitä kohtaan.

• Joo niin taitaa olla

et ole ainoa, enkä minä.

• 14

Jeps, ikään kuin se vika taas olisi minussa. Itse olen ana ollut kohtelias, ystävällinen ja kiltti, mutta se ei riitä eikä kelpaa.

Pitäis olla ilkeä k'pää, vieraissa juokseva, huonosti koulutettu pahis, että kelpais. Tästähän vois vaikkapa tutkintotodistukset repiä kaikki halki ja esittämään pahista, tyhmää, ilkeää, pahista. mutta enpä viitsi. Tällainen kiltti ja ystävällinen ja koulutettu kun ei kelpaa, ei sitten ollenkaan.

• :-)

Ajis?

• yks kiinnostunut

millaselle naiselle tää oli? millon ootte viimeks tavannu? aion saada nyt selvyyden yhden ihmisen kanssa pikapuoliin...että vois tänä kesänä olla jo selvillä vesillä...

• joopas joo

jos sä vaikutat varatrulle. Olet siis liian hyvää ollaksesi vapaill markkinoilla?? Oletkos varma, että tämä nainen itetää sinun olevan sinkkuna? Itse en edes katselis varattuihin, vaikka miten olis hekumallinen mies siinä.

• yksin varmaan aina

Minulle kelpais, mutta mistä niitä kilttejä&kunnollisia löytää?!:( Ala nyt töissä bongailemaan kun missään muualla pahemmin käy.

• Todistukset

ja tutkinnot hankit vain sen vuoksi, että saisit kumppanin?
        Saattaisiko siinä piillä ongelman ydin..?

Noista kaikista 'aloitteistasi' huolimatta kyseinen henkilö ei välttämättä tajua kiinnostustasi. Se voi luulla että oot vain ystävällinen. By the way, onks tolla sun nimimerkillä jotain merkitystä takanaan?

• 14

On sillä merkitystä.

En tiedä miten itseäni enempää saisin sinkun näköiseksi. Olen sinkku ja sillä siisti. Mten sen voisin oikein enempää todistaa ? En käytä sormuksia nimettömässä ja sormuksia muutenkaan harvoin käytän. No, toisinaan ostelen ehkäpä joo enemmän kuin sinkut yleensä, mutta ei se vielä tarkoita sitä, että olisin varattu. Tapana ei yleensä ole myöskään tuijotella jokaista ihmistä..

Olen kuullut tuota ennenkin, että näytän varatulta, vaikka oikeasti olenkin sinkku, en ymmärrä miksi.

Polituttua ihmistä ei voi ottaa noin vain kädestä, varsinkin tilanteet on mitä on. Juttelemaan harvoin pääsee ja todella harvoin sellaista tilaisuutta edes on, missä kahdestaan voisi jutella.

No, kiitoksia kaikille vastanneille, sain vähän uutta ajattelemisen aihetta. Ja anteeksi kaikille tämä ehkä hieman vihamielinen sävy..

Kiinnostus heräsi ton numero jutun takia....
      Missäspäin ja missä törmäät tuohon ihmiseen ?

• 14

Kyllä kyseinen henkilö tajuaa tuon, se liittyy aikaan ja paikkakuntana mikäs muukaan kuin Hki.

Jos susta toinen ei vaikuta edes kiinnostuneelta niin miten luulet hänen tajuavan tuon aikaan liittyvän jutun ? Kysyn vaan kun kuullostaa vähän hassulta. No toivottavasti sun tarinas saa kuitenkin sen onnellisen lopun :)

• 14

Jeps, ollaankin niin erilaiset niin monessa asiassa, ammatillisesti ja tyylillisesti että taidampa luovuttaa koko jutun, ei enää jaksa, paljon muutakin tekemistä.

• --------------------

Ryhdistäydys nyt vähän! Ei sulla oo mitään menetettävää. Ihmisten pitäisi vihdoinki tajuta että kerran me vaan eletään ja ottaa riskejä.

• Hmm...

Tänään tuli kyllä eräs ihminen vastaan kahden aikaan Helsingissä (jos tuolla ajalla nyt sitä tarkoitit?) Ja tuo sun kirjoittamasi taitaa sopia muutenkin valitettavan hyvin... Mutta se olisi jo ihme jos täällä vielä törmäilisi:D

• ...............

valehtelet. Et sinä mitään moikkaile. Puhut ihan höly pöly keksiny päästä koko tarinan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1189
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1119
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe