Mitä teen kun olen ihan lääpälläni erääseen poikaan ja se ei taida välittää musta yhtään !?
poika ei välitä...
3
156
Vastaukset
- näin minä tekisin
1. Ota selkoa pojan tunteista rohkeasti kysymällä
TAI
2. Yritä unohtaa hänet, maailmassa on muitakin - jfdjfyiyi
Hyvin usein on niin, että aluksi saattaa ilmetä ujoutta, joten aloittamalla vain rohkeasti keskustelun, mikä tahansa on mahdollista.
HUAAAH!!! Mikä tahansa ON MAHDOLLISTA, VIELÄ ON KEVÄTTÄ JÄLJELLÄ EIKÄ KOULUT OO LOPPU ;))) - gudbai
ei auta kuin kestää ja kasvaa ihmisenä. voin sanoa, että olen kokenut sen, miten ei saa tunteilleen vastinetta. ootko kuullu sitä, miten yksi elämän vaikeimmista asioista on rakastaa jotakuta, joka rakastaa jotain toista? olin vuosia ihastunut poikaan, joka ei tahtonut minua, ja vaikeaahan se oli hyväksyä. silloin luulin, etten koskaan rakastuisi, mutta rakastuin. vieläpä ihmiseen, kuka katsoo ja hymyilee minulle ilman syytä:(. pitäisi olla onnellinen, mutta luulen, ettei meistä koskaan voi tulla mitään:(. ehkä mä kerron sille, ennenkuin elämä lipuu ohitse ja huomaan, miten olen menettänyt jonkun jota rakastan enemmän kuin itseäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362