morjensta!
Kyselisin että olisiko alan ihmisillä tietoa onko kyseinen haulikko mistään kotoisin?
Edullinenhan se kyllä on, ja marocchi(joka on aliarvostettu täällä suomenmaalla).
Sitten vielä, että kun nyt olen katsomassa/ostamassa päälekkäispiippuista haulikkoa, niin mikähän olisi sellanen Edullinen ja hyvä? Ja nyt en halua mitään kädenvääntöö siitä onko benelli tai jokumuu ase hyvä jne.. vaan haen nimenomaan päälekkäispiippuista hyvää ja edullista pyssyä! ja tuo marocchi nyt sattu silimään.
Irys marocchi 12/76
6
1025
Vastaukset
- rautakanki nimeltään
Baikal tuo rahalleen vastinetta, turkkilaisiin jolta tuo mainitsemasi haiskahtaa en itse ainakaan sekaantuisi missään tapauksessa.
- marochhi
Se ei mikään turkkilainen ole !
- selleri
Halvin taitaa olla juuri tuo Baikal joka on toiminta varma ja "soipanen" peli jahtiin.Tukin muotoilussa häviää Italian vehkeille, mutta jos näille viittaa kintaalla niin osta. Itsellä Tikka, joka on kopio Valmetin pyssykästä.
- entinen asiakas
Jos ostatte maroccia ole tarkkana, jos joudut maahantuojan kanssa esim takuu asioita hoitamaan vaadi paperi jossa maahantuoja tai myyjä vastaa kaikista kuluista esim jos tuote joudutaan vaihtamaan maksattavat uudet luvat asiakkaalla.
- suomenmies
Nimenomaan tuo kyseinen ase on turkkilainen.
- vanhojenkaivelija
Onkohan tuo keskustelu enään ajankohtainen? Kannattaako kolme vuotta vanhoja nostaa uudestaan esille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958176- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552551- 482185
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291980- 481912
- 601788
- 191783