Sujata Massey / Rei Shimura Havaijilla

scarabaeus

Sujata Massey / Rei Shimura Havaijilla

Näitä Sujata Masseyn dekkaripokkareita on aina sillointällöin erinäisiltä kirppareilta tarttunut tassuun. 0,50 – 2 € yleensä maksan. Mutta tämä

Rei Shimura Havaijilla

tarttui sieltä Forssan outletista. Kävittekö? Kyllä siellä kirjoja oli joka lähtöön.
Kiva oli kierrellä ja katsella. Ostin kopallisen kirjallisuutta kun halvalla sain.
Tämäkin oli muistaakseni vain pari euroa ja netistä sitten nettailin, että on viimeinen osa tästä Rei Shimura sarjasta.
Olen lukenut pari kolme sarjasta aiemmin. Niitä ei siis tartte lukea kaikkia, ovat sillä tavalla omia juttujaan.
En nyt tarkistellut, onko tällä saitilla jo arvosteltu näitä Sujata Masseyn dekkareita. Luokittelen ne kevyeksi kesälukemiseksi, miksei talvipakkasillakin uppoaisi.
Hauskinta näissä on kyllä se kulttuuri. Kirjailijalla on taustatyöt hanskassa ja muutenkin aika näpäkkää tekstiä pukkaa.
Korkeatasoista viihdettä sanoisin.
Ja oikeastaan kaikkein hauskinta tässä kirjassa on ne alkusivut, 2 ½ sivua, jossa
Sujata Massey kiittää:
”Tämän kirjan kirjoittaminen kesti aikansa, ja toivon, että voisin pitää kunnon rantajuhlat, jotta minulla olisi tarpeeksi tilaa kiittää kaikkia niitä, jotka minua auttoivat.”
Ja sitten seuraa mahtava määrä sepustusta ja nimiä nimiä nimiä.
Ja tuli mieleeni, kuinka monella tavalla kirjailijat
kirjojaan kasaavat. Jenkeillä on tämä sosiaalisuus aina ja hyväntekeväisyys ja mitä kaikkea. Jotenkin eri kuin täällä Suomessa, tai ainakaan eivät kirjailijat yleensä kiittele alkusivuillaan saati loppusivuilla. Vai kiitteleekö Teidän mielestänne ?
Tämä Sujata Massey on kyllä ammattikirjoittaja. Ja eiköhän näitä Rei Shimuroita ole myyty useampi kappale maailmalla.
Juu.
Lukekaa ja nauttikaa.
Ja laittakaa joitakin uusia dekkareita taas minulle ja muillekin tiedoksi täällä.

1

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Plöö

      Joo samaa mieltä! Ehdotuksia samankaltaisista kirjoista kaivataan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe