Sujata Massey / Rei Shimura Havaijilla
Näitä Sujata Masseyn dekkaripokkareita on aina sillointällöin erinäisiltä kirppareilta tarttunut tassuun. 0,50 – 2 € yleensä maksan. Mutta tämä
Rei Shimura Havaijilla
tarttui sieltä Forssan outletista. Kävittekö? Kyllä siellä kirjoja oli joka lähtöön.
Kiva oli kierrellä ja katsella. Ostin kopallisen kirjallisuutta kun halvalla sain.
Tämäkin oli muistaakseni vain pari euroa ja netistä sitten nettailin, että on viimeinen osa tästä Rei Shimura sarjasta.
Olen lukenut pari kolme sarjasta aiemmin. Niitä ei siis tartte lukea kaikkia, ovat sillä tavalla omia juttujaan.
En nyt tarkistellut, onko tällä saitilla jo arvosteltu näitä Sujata Masseyn dekkareita. Luokittelen ne kevyeksi kesälukemiseksi, miksei talvipakkasillakin uppoaisi.
Hauskinta näissä on kyllä se kulttuuri. Kirjailijalla on taustatyöt hanskassa ja muutenkin aika näpäkkää tekstiä pukkaa.
Korkeatasoista viihdettä sanoisin.
Ja oikeastaan kaikkein hauskinta tässä kirjassa on ne alkusivut, 2 ½ sivua, jossa
Sujata Massey kiittää:
”Tämän kirjan kirjoittaminen kesti aikansa, ja toivon, että voisin pitää kunnon rantajuhlat, jotta minulla olisi tarpeeksi tilaa kiittää kaikkia niitä, jotka minua auttoivat.”
Ja sitten seuraa mahtava määrä sepustusta ja nimiä nimiä nimiä.
Ja tuli mieleeni, kuinka monella tavalla kirjailijat
kirjojaan kasaavat. Jenkeillä on tämä sosiaalisuus aina ja hyväntekeväisyys ja mitä kaikkea. Jotenkin eri kuin täällä Suomessa, tai ainakaan eivät kirjailijat yleensä kiittele alkusivuillaan saati loppusivuilla. Vai kiitteleekö Teidän mielestänne ?
Tämä Sujata Massey on kyllä ammattikirjoittaja. Ja eiköhän näitä Rei Shimuroita ole myyty useampi kappale maailmalla.
Juu.
Lukekaa ja nauttikaa.
Ja laittakaa joitakin uusia dekkareita taas minulle ja muillekin tiedoksi täällä.
Sujata Massey / Rei Shimura Havaijilla
scarabaeus
1
148
Vastaukset
- Plöö
Joo samaa mieltä! Ehdotuksia samankaltaisista kirjoista kaivataan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768