Meillä on Laumanvartiakoira, (Tiibetinmastiffi),joka haukkuu kotona jos rapusta kuuluu ääniä. Onko se sitä että se tosiaan suojelee/vartioi taloa? Ja tarvitseeko sille opettaa että ei tarvitse haukkua,jos se haukkuu vaan tyyliin vartiointi tilanteissa?
Laumanvartiakoiran haukkuminen
4
234
Vastaukset
- oih__
Kyllä se nimeen omaan vahtii talo. Vahtiminen on sen tehtävä sitä et pysty kytkemään kokonaan pois. Ja ei nyt pahalla mutta jos se asuu kerrostalossa minun käy kyllä sitä sääliksi. :(
- PROVO!!!
Yrität härnätä ihmisiä ja saada heidät vahvasti käsittämään, ettei laumanvartijakoira kerrostalon meluun totu.
- Tiffiss
Minä en ikinä asuisi tiffin kanssa kerrostalossa. Nyt jo omakotitalossa omat "ongelmat" - ohi ajavat autot, kävelijät tms..aina haukkumassa. Varsinkin iltaisin.
- 3tiibetiläistä
Kuka voi olla niin tyhmä että laumiksen tunkee kerrostaloon! Kyllä minuakin säälittää kun koira ei pääse toteuttamaan viettejään ):
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2872509Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.891582- 291352
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku621328Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka571316Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761233Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791232- 761165
- 531139
Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi401092