Meillä on Laumanvartiakoira, (Tiibetinmastiffi),joka haukkuu kotona jos rapusta kuuluu ääniä. Onko se sitä että se tosiaan suojelee/vartioi taloa? Ja tarvitseeko sille opettaa että ei tarvitse haukkua,jos se haukkuu vaan tyyliin vartiointi tilanteissa?
Vastaukset 4
- oih__
Kyllä se nimeen omaan vahtii talo. Vahtiminen on sen tehtävä sitä et pysty kytkemään kokonaan pois. Ja ei nyt pahalla mutta jos se asuu kerrostalossa minun käy kyllä sitä sääliksi. :(
- PROVO!!!
Yrität härnätä ihmisiä ja saada heidät vahvasti käsittämään, ettei laumanvartijakoira kerrostalon meluun totu.
- Tiffiss
Minä en ikinä asuisi tiffin kanssa kerrostalossa. Nyt jo omakotitalossa omat "ongelmat" - ohi ajavat autot, kävelijät tms..aina haukkumassa. Varsinkin iltaisin.
- 3tiibetiläistä
Kuka voi olla niin tyhmä että laumiksen tunkee kerrostaloon! Kyllä minuakin säälittää kun koira ei pääse toteuttamaan viettejään ):
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202452Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401622Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531066- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk81749Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71718