pukea juhlatamineet päälle siis onko valmistujaisia/ylppärijuhlia tiedossa :)
Pitääkö viinkonloppuna
20
176
Vastaukset
- on tiedossa
joo.. entiseen "sukuun" juhlimaan.
- kiva jos hauskaa on
On joo. Puen öljyiset haalarit päälle... hitasaus lasit kuuluu kokonaisuuteen ja sekö ihmisiä huvittaa;))
- C2H2+O2
Muista ottaa happi-asetyyli pullot ja kasapäin puikkoja.
- kivat juhlat varmaan
Haluaisin olla se kolvi jota pidät taitavasti.....
- näin on
Kolmevuotiaan synttärit maalla :)
- Tunnenkohan mä sut:)
Ihan tosi :)
- näin on
Tunnenkohan mä sut:) kirjoitti:
Ihan tosi :)
Enpä osaa tuota sanoa, mutta heillä on pienempikin nyytti :)
- ed.
näin on kirjoitti:
Enpä osaa tuota sanoa, mutta heillä on pienempikin nyytti :)
No en mä sit varmaan tunnekaan ja just hoksasin muutenkin erään asian.. Mutta hauskoja synttäreitä kuitenkin :)
- arkea
Ei ole, ei.
- 7
Kissan nimipäivät.
- Skool kesälle
Ei juhlia tiedossa.Harmi. Taidan tehdä oman kesänavauksen ja avata valkkaripullon viikonloppuna. Katsoa minne jalat suunnistaa vai jäänkö nauttimaan hiljaisuudesta kotiin. Fiilisten mukaan.
- stipendi
On, oikein omat ylioppineen juhlat :)
- Onnea :)
siis sinun omat?
- tuula-neiti
Pidän yksityiset makkarijuhlat ja olen itse ainoa kutsuvieras. Pukukoodi on erittäin vapaamielinen.
- lits läts
Elikkäs ei mitään päällä, mutta sisällä on jotain :D
- olis joo
Ei sinne yksin....olisi jo se seuralainen, mut ei oo ...
- onpa hyvinkin
meillä himassa :-)
- teilläkö
Onko itselläsi :)
- ei sentään,
teilläkö kirjoitti:
Onko itselläsi :)
vaan pojalla
- ole,kuin kotonasi
Yhdet hautajaiset, kun mummovainaa otti ja lähti vehreämmille niityille. maasta sinä olet tullut ja maahan sinä olet jälleen menevä, ei kesä sinulle enää paistanut, mutta jumalan luona niityt kukkivat aina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755