Taas jälleen, ties monenteenko kertaan Pokka pitää- sarjaa tuijotan, ja aina vain jaksaa sen huumori huvittaa.
Löydätkö itseäsi roolihahmoista? Itseni pakko tunnustaa, että sisälläni on ainakin pikkuinen Hyacinth. Tosin hänen äärimmäistä röyhkeyttään en ainakaan itse itsestäni löydä.
Kumpi teillä on enemmän Hyacinth?
Englantilaisilla on kyky tehdä hyviä TV-sarjoja.
Pitääkö pokka?
20
153
Vastaukset
Kuin meillä konsanaan,rikharttihan minä.
Tykkään todella paljon enkelsmannien huumorintajusta.
Vaikka hyacint on olevinaan pomona niin pieni kamppi vaanii jossain.
Se huumori ei ole pohjimmiltaan ilkeää siin tajutaan tavallista tallaajaa.- ap.
Richard se on minunkin mieheni, viisas osassaan.
Hyacint joutuu monesti kampatuksi, vaikka kuinka yrittää panna parastaan.
Kaipa ihmiset monesti näissä nauravat paljolti myös itselleen.
Ei pääosaan varmastikaan olisi ollut parempaa näyttelijää.
Alku-Rose oli minusta enemmän Rosen oloinen, sopivan rouheisen näköinen.
Saikohan eka sitten Ednan roolin. ap. kirjoitti:
Richard se on minunkin mieheni, viisas osassaan.
Hyacint joutuu monesti kampatuksi, vaikka kuinka yrittää panna parastaan.
Kaipa ihmiset monesti näissä nauravat paljolti myös itselleen.
Ei pääosaan varmastikaan olisi ollut parempaa näyttelijää.
Alku-Rose oli minusta enemmän Rosen oloinen, sopivan rouheisen näköinen.
Saikohan eka sitten Ednan roolin.Alkuperäisellä rosella oli paremmat sääret, ihan näin sivusilmällä huomattuna.
- ap.
koti-kiusattu kirjoitti:
Alkuperäisellä rosella oli paremmat sääret, ihan näin sivusilmällä huomattuna.
Sasse. Tänäänkin oli roiskeläppähamonen. Upeat hiukset.
Ei uskoisi Ednasta. Ihmekö siis, että esiintyy aina pitkässä pompassa hattu päässä.
Naurattaa, vaikka kai muistaa jo kaiken ulkoa.
- ...
Saisiko olla kupillinen maistuvaa teetä?
=DW=- kutsu :)
Tuletko luokseni kynttiläillalliselle?
- ap.
kutsu :) kirjoitti:
Tuletko luokseni kynttiläillalliselle?
Jos hällä on kahvikuppineuroosi laitetaan nokkamukiin.
- kutsu :)
ap. kirjoitti:
Jos hällä on kahvikuppineuroosi laitetaan nokkamukiin.
Voi juoda myös pillillä.
- meeriamanda
Huomasin et taas tulee, en muista miltä kanavalta se ihan hetki sitten tuli...mut muistan liian hyvin jo näkemäni. Katselin himooni Eesti Tv , Sydämen asialla -sarjaa, ja sit sekin laitettiin maksullisiin.
Nautin siitä samaisesta ´rentusta ´ joka oli myös kertomassani ...ei ota paineita kunhan olutta on kaapissa ja telkku käynnistyy kun nyrkillä pamauttaa. ;)
Pakkaa oleen tää elo väliin niin suunniteltua yhteiskuntamme taholta, et huvittaa tuollainen piu paut hemmo.- ap.
Miehen poistuminen aikoinaan sarjasta oli kyllä melkoinen draama.
Jossain sohvapottu-sarjassakin hän oli.
Hyviä muun muassa siinäkin enkkujen sarjat, ettei niissä kaikkien tarvi olla kauniita ja rohkeita.
- iouy
Kyllä monesta naisesta voin tunnistaa tuon
Hyacinth tyypin!- ap.
Saisinko sanoa, että monessa miehessä on ainakin ripaus Onslowta.
Daisy rakastaa ja lukee rakkausromaaneja. - kuka ketäkin---
Kumpi on hajusintti ja se vaalea tupeerattu minihamoseen pukeutuva? Katseluni on ollut huonoa...samalla lukenut lehtiä netistä... mut tänäänkin koin et nähty on .
muistan kesätöissä sairaalan keittiössä, siä oli samantyylinen , melko samanikäinenkin nainen joka oli pitkän työikänsä palvellut hienosto ravintolassa... hän hymyilytti
Teputtaessaan opitulla tavalla, se oli melkein koomista ja ei sopinut siihen tilaan.
Hänelle naureskeltiin melkolailla ilkeästi. mutta hänhän oli vain teknillisen kouluremontin ajan ja meni omaan työpaikkaansa takaisin. Tupakalla ollessa sanoi ettei koskaan tulisi täältä työtä hakemaan, koska tunsi ämmävihan kohdistuneen häneen. - ap.
kuka ketäkin--- kirjoitti:
Kumpi on hajusintti ja se vaalea tupeerattu minihamoseen pukeutuva? Katseluni on ollut huonoa...samalla lukenut lehtiä netistä... mut tänäänkin koin et nähty on .
muistan kesätöissä sairaalan keittiössä, siä oli samantyylinen , melko samanikäinenkin nainen joka oli pitkän työikänsä palvellut hienosto ravintolassa... hän hymyilytti
Teputtaessaan opitulla tavalla, se oli melkein koomista ja ei sopinut siihen tilaan.
Hänelle naureskeltiin melkolailla ilkeästi. mutta hänhän oli vain teknillisen kouluremontin ajan ja meni omaan työpaikkaansa takaisin. Tupakalla ollessa sanoi ettei koskaan tulisi täältä työtä hakemaan, koska tunsi ämmävihan kohdistuneen häneen.Hajusintti on päähenkilö, rehevän lihallinen nainen, joka joutuu silloin tällöin everstinköhän se oli, liiallisen ihailun kohteeksi.
Itse olen katsellut sarjan varmaan neljä kertaa, välillä tallentaenkin.
Rose on miestennielijä, naimisissa olevien.
En ole muistanut kokeilla, josko tässäkin ohjelmassa, kuten monissa Ylen ohjelmissa, on suomenkielinen puhesyntetisaattori suomentamassa.
Pääjuju kai lieneekin, että kaikista mahdollisista hienosteluistaan, tai juuri niiden takia, Hajusintille hymyillään takana, ja mieluummin livetään paikalta ennen hänen tuloaan.
Niinhän usein on ihan oikeassakin elämässä.
- Bukeen residenssi
Sarja viesti ei sinänsä vanhene, mutta sarja sinänsä ts. puvut, miljöö, tavat, asuminen jne, alkavat olla jo museokamaa. Hyasinteja on olemassa aina. Eikä kysymys ole vain pariskunnan toisesta osapuolesta. Sinkku-Hyasintti osaa olla aivasn yhtä röyhkeä ja kehua itseään ja syseemejään väsyksiin asti. Nykyaika on kaikkien Pikku-Hyasinttien ikiomaa aikaa. Lapsiensa suhteen moni äiti on aito Hyasintti, ei näe eikä kuule, vaikka jälkikasvu valehtelee pitkin ja poikin.
Oikeastaan tykkäsin sarjan Onslowsta, hän on hyvin aito ja muistuttaa paljon suomalaista keskiverto miestä, on tyytyväinen pahnoihinsa eikä kaipaa muuta. Ulkonäkökin on kuin Teboilin kahviosta napattu. Myös se hunsvotti sisar on mainio mister Blenkinsopeineen. Daisyja liikkuu Suomessa pilvien pimein. Itse asiassa Daisyn naistyyppi on niin lähellä realismia, että se ei naurata.- ap.
Daisy on kaikkein tavallisin, ihan usein minäkin olen kuin hän.
Niinhän kaupunginvaltuutettu sanoikin Onslowsta, kun hänelle valehdeltiin olevan filmaamassa elokuvaa, että ihan kuin hän olisi tuollainen luonnostaan.
- upperclass
"Englantilaisilla on kyky tehdä hyviä TV-sarjoja."
Kyllä vaan ja tähän sarjaan briteille riitti kun tekivät sarjaa itsestään.
Näitä Hyacinthejä, niin nais- kuin miespuolisia sillä saarella riittää;)- ap.
Kaipa se on tekijöiden tarkoituskin, saada ihmiset nauramaan omille ja läheistensä tavoille?
- O - O
Pidän brittihuumorista ja ilahduin ensin ko. sarjan uusinnasta. Huomasin pian, ettei se enää jaksa naurattaa. Eli pokka pitää jo.;))
Ihan lähiympäristössäni en tunnista sarjan tyyppejä, mutta joskus on sellaisiakin tullut vastaan. Ehkä olen muuttunut tosikoksi, tai sitten elinympäristö ja kynttiläillallisseurani on homogenisoitunut.- ap.
Olen kai hiemen yksinkertainen, mutta kyllä Hyacinth jaksaa minua naurattaa.
Kun hän epätoivoisesti yrittää pitää yllä aatelisuuden arvoja, jolloin Richardin jalkasilsaakin kutsutaan kihdiksi.
Ihmetyttää vain, kuinka erilaisia sisarussarjassa onkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202730Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262162Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o312101Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581748Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121282Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181279- 551130
- 661125
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41085