Eli kysymys kuuluu, pitäiskö mun panna puku päälle vai ei? Ja koulua käyn Helsingissä. Minun luokaltani ainakin 4/9 pojasta laittaa puvun muista en tiedä vielä. En haluaisi sitten olla juhlassa ainoa jolla ei pukua päällä ole. Mites muissa kouluissa on, pitääkö pojat pukua?
Nopeasti vastauksia: kevätjuhla jo 2.6!!!
9.luokan kevätjuhla
15
3817
Vastaukset
- eipukuja
Ite olin iha vaa shortseis ja t-paidas, mutta ihan mite itte tykkäät pukeutuu, ei aina tarvii pukeutuu miten muut!
- tyttööö95
No ainakin mun mielestä pojalla kuuluu olla puku, meiän koulussa oli jokasel pojal puku ja tytöil myös joku hieno hame tms,
- pukuja
Meillä itseasias oli pukukoodi, eli pojilla PITI olla puvut ja tytöillä semmone mikälie cocktailpuku :D No mekko kuitenki tai joku jakkupuku tyylii
- Peruskoulut on käyty
Jos mennään "tykkäämis" linjalla, niin itselläni olisi aina puku päällä. Mutta ysin päättäjäisiin puku sopii oikein hyvin.
Ja vielä: Onnea kaikille Peruskoulun päättäneille (, oikea opiskelu alkaa vasta nyt).
- pukupelle
Peruskoulun päättyminen nyt on sellainen pikkujuttu, ettei sen takia tarvitse kummemmin pukeutua.
- jäätelö
Laita puku! mun mielestä se on noloa jos laittaa shortsit paidan 9lk päättäjäisii, ei se oo mikää normi päivä, vaan juhla!
- anna mennä vaan!!!
mullapa oli shortsit ja hihaton paita päällä.
keräsin kyllä katseita :)
ja jutusta on puhuttu viimeinen vuosi, ja yleinen vitsi olen ollut, kun en pukua laittanut. (en silloin omistanutkaan)
Tarkoitus olikin erottua joukosta ja siinä kyllä onnistuin ;) Haters gonna hate! - Näin on
Ei tarvitse pukua lapsena voi olla ihan rennostikkin kauluspaita ja vaikka farkut.
- eej24235
kaikki on jonkun lapsia, kun myös sinäkin
- Pukumiehet on söpöjä
Ehdottomasti puku. Se on söpö.
- juuu
Jos sulla on sopiva puku, niin laita vain. :) Mikään ehdottomuushan se ei silti ole laittaa pukua.
- ;d
Siisti paitaki käy ei tarvii pukuu :)) mut jos haluut ite nii laita puku, tai mitä vaan oman maun mukaan ellei siä oo pukupakkoo
- 12214545
Kyllä nyt 15- tai jopa 16-vuotiaan nuoren pitää tajuta pukeutua asiallisesti (miehet siis puku päälle).
- nopeestivastauksii
Ite aattelin mennä huomenna kevätjuhlaan puvun takissa ja farkuissa. Kaikki muut taitaa laittaa puvun. Mitä aattelisitte jos kaikilla muilla on puku mutta yhellä vaan puvun takki ja farkut?
- nopeestivastauksii
Itee aattelin mennä huomenna kevätjuhlaan puvun takissa ja farkuissa. Kaikki muut taitaa laittaa puvun. Mitä aattelisitte jos kaikilla muilla on puku mutta yhellä vaan puvun takki ja farkut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760