Sut haluaisin,en saa. Haluaisin vaan nähdä mihin se johtaa.Tunnuit heti mun elämäni parhaalta asialta.Pieni hetkemme jäi syvälle mun sieluun enkä pääse tästä irti. Muuttasin vaikka lähellesi jos vain huolisit.Ei tarvis arvuutella mitä jos?
En oikeesti tiedä mitä ajattelet? Silloin tunnuit välittävän
.Olisimme molemmat vapaita tekemään mitä vaan... mutta en taida olla sen yhden esteen veroinen. Harmi koska tunnuit niin hyvälle.
Maailma on epäreilu.
26
285
Vastaukset
- Toivottavasti et ole
P....
Mee pois näiltä palstoilta jokatapaujsessa ja ota häneen yhteyttä ihan irl.- Äsken surullinen
Jos uskot rakastavasi kyseistä ihmistä, ethän jätä sitä sanomatta hänelle.
Esteet ovat ylittämistä varten. Vastaan kuten olisit rakkauteni kohde. Taatusti yritän toimia niin, että olisi mahdollista elää yhdessä. Olet elämäni suuri rakkaus ja vilkaisu kasvoihisi antoi äskettäin uskoa tulevaan. Kiitos, että olet olemassa juuri tuollaisena.
- -spyro-
Menepäs niiten dindendo pelien seuraan, mario ja luigi kaipaa sua...
- tämä tyttö
Ootko nyt ihan varma ettet saa häntä. Kannattaisiko yrittää jutella tai selvittää toiselle, mitä sinä haluat, ehkei tää toinen taas tiedä sitä...Ei kukaan osaa kenenkään ajatuksia lukea eikä arvuutella. Konkretiaa, please!
- 9+16
Tietääkös hän mitä sinä oikeasti ajattelet?
- siinä se
Niin ehkei tiedä, mutta miten sen voisi sitten selvittää ellei halua kuulla.
- meikäpoika
Tunteeni tietää kyllä.Taitaa pelätä tulevaa? Eikä varmaan tiedä mitä kaikkea olisin valmis hänen vuokseen tekemään. Luottamusta en ole todennäköisesti saanut =(
Luulen että ei välttämättä ole hirveesti tunteita minua kohtaan vaikka välillä näytti siltä.En viitsisi pilata välejä vaan mielummin odottelen mitä aika tuo tullessaan,tuskin mitään?- meikäpoika
Voi olla jopa että haikailee jonkun muun perään. Tuskin minulle kertoisi kun tietää kaipaukseni eikä haluaisi loukata minua. Hänen tunteistaan en siis tiedä paljoa.
- kannattaisko kysyä
Ehkei vaan ole ollut tilaisuutta niitä näyttää. Uskoisin, että niitä kuitenkin on.
- 9+9
Eli tiedät kuitenkin sen, ettei hän halua kuulla mitä oikeasti ajattelet, niinkö? Kumpikaan ei tiedä mitä toinen ajattelee..Minkäslainen se este on, välimatka, joku ihminen..?
- meikäpoika
Esteenä molemmat =) En osaa sanoa mitä haluaisi minusta =( Joskus piti kysyä mutta olishan se vähän outoa sellasta kysyä. Voi olla että tunnistaisi jo tästä mutta ehkäpä laittaisi miettimään juttua? Tai sitten ei?
- ,,,
meikäpoika kirjoitti:
Esteenä molemmat =) En osaa sanoa mitä haluaisi minusta =( Joskus piti kysyä mutta olishan se vähän outoa sellasta kysyä. Voi olla että tunnistaisi jo tästä mutta ehkäpä laittaisi miettimään juttua? Tai sitten ei?
jos olis mulle, haluaisin suhteen :)
- Kaiken haluun
meikäpoika kirjoitti:
Kysy pois mutta uskallankohan mä vastat niinku asia on, säikähdät vielä ja lähet karkuun ;)
- jotenkin noin ehkä
meikäpoika kirjoitti:
Mielestäni sinun pitäisi kysyä juuri tuo, mitä hän haluaisi sinusta...silloin saisit selvyyden. Suora kysymys, suora vastaus...ehkä.
- kaiken myös
Kaiken haluun kirjoitti:
Kysy pois mutta uskallankohan mä vastat niinku asia on, säikähdät vielä ja lähet karkuun ;)
Mä en lähtis karkuun, päinvastoin. mutta ei tää mulle ollutkaan :)
- Kaiken haluun
kaiken myös kirjoitti:
Mä en lähtis karkuun, päinvastoin. mutta ei tää mulle ollutkaan :)
Mistäpä tiedät ettei ollut? ;)
,,, kirjoitti:
jos olis mulle, haluaisin suhteen :)
Jos olis mulle, niin haluaisin tutustua ja katsoa mihin se johtaa.
Kaipaus mokoma kaihertaa. - mitä vastaisit?
meikäpoika kirjoitti:
sit mä kysyisin että mitäs arvelisit ? ;)
- meikäpoika
***** kirjoitti:
Jos olis mulle, niin haluaisin tutustua ja katsoa mihin se johtaa.
Kaipaus mokoma kaihertaa.Juuri tämän haluaisin kuulla häneltä!
- saattas käydä näin
meikäpoika kirjoitti:
mitäs jos mä kysyisin sit vaan vasta kysymyksen, että mitäs sinä minusta kun tuollaisia kyselet? ;)
- kaiken myös
Kaiken haluun kirjoitti:
Mistäpä tiedät ettei ollut? ;)
Enpä tietenkään voi tietää että on mutta en sitä ettei ole...ei täällä voi olla mistään satavarma :) mutta vastaus on edelleen, en lähtis karkuun :)
- 3+2
Minä ainakin tipuin kärryiltä..:) Pääasia varmaan se, että tämä toinen tietää tunteesi ja kaipuusi kuitenkin.
- meikäpoika
No joo onhan tuo sekavaa luettavaa niin kuin koko juttu=)
- Suorata sanat tässä
Yksi rakastunut vastaa suoraan: Hänet haluan, hän on kohtaloni. Ei muuta ole edes tullut mieleen. Joko hänen kanssaan tai sitten yksin. Entistä on jo jauhettu pitkään, se ei toimi. Tämän voin kertoa tavatessa seuraavalla kerralla. Voi kysyä!
- EnOleHän
"Sut haluaisin,en saa."- Samat sanat. " Haluaisin vaan nähdä mihin se johtaa.Tunnuit heti mun elämäni parhaalta asialta." - Minäkin haluaisin nähdä mihin se johtaa, tunsin sellaista, mitä en ole aiemmin tuntenut. "Pieni hetkemme jäi syvälle mun sieluun enkä pääse tästä irti." Tämä on ongelmani. "Muuttasin vaikka lähellesi jos vain huolisit.Ei tarvis arvuutella mitä jos?"- No mitäs se ratkaisisi?
"En oikeesti tiedä mitä ajattelet?"- Kuinka voisitkaan. "Silloin tunnuit välittävän
." -Välitin ja välitän. "Olisimme molemmat vapaita tekemään mitä vaan..."- Jaa-a. "mutta en taida olla sen yhden esteen veroinen."- Olisit. "Harmi koska tunnuit niin hyvälle."- Likewise. - m mielessäin
Samoin sanoin sanoisin eräälle miehelle, mutta hyvä tunne syntyi eleistä sekä pienistä huomionosoituksista toista kohtaan eikä fyysisestä kosketuksesta, koska niin pitkälle emme ole koskaan päässeet...... Eräänä päivänä vain kolahti, että tuon miehen haluaisin elämääni, mutta ei kävi päin vastoin-katosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079