Tässä tuoksuu tai haiskahtaa jokin outo juttu....ootsä nyt ihan tosissasi?
Kysyy
18
480
Vastaukset
- selitä tarkemmin
kuka, mitä ja missä asiassa?
- ap
Hän ja tässä oudossa ja kummallisessa asiassa, mä kun olen hömpsähtänyt häneen ihan kunnolla.
- huomenna aivan deeku
Ajattelin dokaa koko pahan olon pois. Jos vaikka huomenna aloittais. Koko pää täyteen vaan viinaa, niin kaikki murheet unohtuu.
- taidan ottaa mäkin
Niin voishan sitä yrittää hukuttaa murheet... mutta kun ne pirulaiset osaa uida :-)
- Tosissani olen
Kuinka niin?
- sait mut uskomaan
Olen tosissani, miten olit niin viileä?
- voi olla:) olen:)
;) jaa että haiskahtaa ;D
No, mielikuvituksellani haaveiden kera ei ole rajaa;) - Miten mä voisin
luottaa? Miten mä olisin eri juttu?
- nainen8888
Me ollaan kaikki vähän outoja, myönnä pois. Ei oo kahta samanlaista.
- Ahvenaa?
kädet haiskahtaa vähän kalalta mut ei täs muuten mitään kummempaa ole, olen ihan tosissani.
- tosissaan on hän
Monta kaunista on ehtinyt vastaan kävellä..mut jos ykskään niistä ei herätä minkäänlaisia tunteita ja unohtuu yrittämättäkin viimeistään seuraavana päivänä..sit tulee vastaan yks tosi kaunis,joka tuntuu heti omalta,eikä unohdu edes yrittämällä..mitä siinä enää muutakaan voi kun tunnustaa tosiasiat ja nostaa kädet pystyyn rakkauden edessä..ainut mikä tässä on outoa on se,ettei ole koskaan ennen kokenut mitään vastaavaa>3.....
http://youtu.be/KqJjOWC26x4- Ihmeellistä on
Samaa voisin sanoa...monta miestä on tullut vastaan. Vain yksi on jäänyt kummittelemaan, ei lähde mielestä pois, vaikka kuinka yrittäisi. On se kummallista. Helpompaa olisi, jos olisi unohtunut. Ei voi mitenkään selittää mikä se vaan vetää puoleen. Kaikkea ei vaan voi aina sanoin selittää eikä ymmärtää.
- haaveilija;)
:)Toivottavasti saatte sen mitä kaipaatte. Minäkin toivon saavani;)
- toivoo Ja tosissaan
haaveilija;) kirjoitti:
:)Toivottavasti saatte sen mitä kaipaatte. Minäkin toivon saavani;)
Tää tunne tuntuu jostain syystä musertavan kaiken mahdollisen ja mahdottomankin tuntuisen eteen tulevan aina alleen..ja nousevan aina päällimäiseksi..tavallaan se hämmentää..toisaalta se ainutlaatuisuudellaan saa mut luottamaan tavoistani poiketen sokeastikkin rakkauteen..sen mahdolliseen toimivuuteen ja kestävyyteen kuin vuoreen>3.....
- haaveilija;)
toivoo Ja tosissaan kirjoitti:
Tää tunne tuntuu jostain syystä musertavan kaiken mahdollisen ja mahdottomankin tuntuisen eteen tulevan aina alleen..ja nousevan aina päällimäiseksi..tavallaan se hämmentää..toisaalta se ainutlaatuisuudellaan saa mut luottamaan tavoistani poiketen sokeastikkin rakkauteen..sen mahdolliseen toimivuuteen ja kestävyyteen kuin vuoreen>3.....
Niin toivoisin minäkin löytäneeni hänet elämääni. En tiedä onko niin. Toivon!
- osuvan Kirkan
kappaleen laitoit...samoin voin myös sanoa eräästä miehestä.Tiedän, ettei hän unohdu koskaan,sillä aikaa tuosta ensimmäisestä kohtaamisesta on kulunut jo KAUAN!
- toivoo Ja tosissaan
haaveilija;) kirjoitti:
Niin toivoisin minäkin löytäneeni hänet elämääni. En tiedä onko niin. Toivon!
Jos pelkkä katse on kuumottanut poskipäitä ja pieni hipaisu nostanut sut pilviin niinkuin mut..niin ehkä sinäkin oot kohdannut jotain erityisen tärkeää..toivottavasti vielä jonain kauniina päivänä tai sateisena yönä saadaan tuntea millainen vaikutus onkaan raapaisulla pintaa syvemmältä>3.....
- Kyllä haiskahtaa
ihan selvästi, kärähtänyt on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938