Pidät mut pimenossa.Yrittäisin kovemmin jos saisin edes pienen vihjeen että haluat yrittää.
Helppoahan se ei olisi välimatkan takia mutta ainakin olisi yritetty.
Ei asiota tarvitsisi koko maailmalle kailottaa. katseltais rauhassa ja tehtäisi päätöksiä.
Mielestäni ei hävittäisi näin mitään..
Ja jos haluat että jätän sut rauhaan niin ilmoittaisit suoraan mulle. Kauheeta arvuutella näin tärkeitä asioita.En mä sua hylkäis vaikka et mitään kummempaa haluiskaan. Tulet olemaan tärkeä ihminen mulle joka tapauksessa. Tiedän etten voi saada kaikkea mutta en oikeastaan muuta haluaisikaan kuin sut. Tietäis vaan mitä ajattelet ja haluat niin saisin rauhan.Tiedätkö itsekkään mitä haluat?
Tää menee maailman ihanimmalle naiselle =)
kertoisit mitä ajattelet.
25
1128
Vastaukset
- vaikka tahtoisinki
Sori Rakas, mutta en mä voi.
- !
Lopeta toisilla leikkiminen
- jonkin:)
Mistä se maailman ihanin nainen sut:) tunnistais, jotta vois ilmiantaa itseään?
- varmaan hän muistaa
kerrostalon kokoontumistilat joskus vuosia sitten
- M****
Tiedän vaan, etten jaksa tätä ikävää:(
- M****
Onhan sulla mun numero, et soita vaan rohkeesti. Ei asiat ainakaan täällä selviä...
- kuka lie olet?
M**** kirjoitti:
Onhan sulla mun numero, et soita vaan rohkeesti. Ei asiat ainakaan täällä selviä...
Se soittaminen on käynyt mielessä, en vaan hirveesti tykkää puhua puhelimessa, mutta olishan se jotain.Tänään päätin, että tulen sun luo, mutta vidyiksihän se taas meni. Rohkeutta olisi riittänyt, mutta porukkaa oli niin paljon siinä. Vähän hajottavaa.
- piitkä taival
tähän välimatkaan ja kaikkeen sanon vain tämän
http://www.youtube.com/watch?v=C0i1_PyfIkc&feature=endscreen&NR=1- tiedät kyllä kuka
tämä biisi kyllä osu ja uppos!
- m
Äidin suvunhaaran nainen osaa kyllä laulaa todella kauniisti ja koskettavasti. Pienikin alkoi tuossa vieressä hyräilemään. =)
- län-nen-lo-ka-ri
Mitteenä oikein haluvat? Kyllähän sie kaikki nunnannunnan saisit, jos vuan haluvaisit. Mut senhän sie tiesittii. Toivottavasti sie voi hyvin, mie uon vähän ollu huolissain. Minulle sie oot tärkijä, vaikka vuan vähä kauempoo kahtelisin perrääs. Niin se vuan onpi. Sinnuu, aapee, en varmanna tunne, mutta vastoonpa oma immeinen mielessäin.
- 20
Kertoisin, jos hän kysyisi. En halua tuppaantua millään muotoa, koen ettei mulla ole siihen mitään oikeutta.
- Vastataas vielä
ihan yleiskielellä, kun tuo murre on unohtunut.
Ajattelen niin, että haluan olla sun lähelläs, pitää sua sylissä, silittää sun hiuksiasi, laulaa ja kuiskailla hempeitä. Ajattelen ja tahdon, että se on mahdollista ja tulen sen sulle kertomaan. Pitkästä aikaa ajatukset on selkeitä kuin peilikirkas meren pinta, ja olo on rohkea ja valmis.
Mulle on ihan ok, jos et ajattele samalla tavalla. Haluaisin kuitenkin vaihtaa muutaman sanan. Olen huono soittamaan, parempi on jutella niin, että näkee myös. Näin. - Miksiköhän?
316 lukukertaa! Älytöntä! Suosittu palsta.
- johtuu siitä, että
aapeellä oli niin tunnisteellinen nikki...
- myös siksi
Ja myös siksi, että meni naiselle. Kaikki naiset käy sitten monta kertaa lukemassa, olisko tullut jatkoa.
Miehelle meneviä aloituksia ei ikinä lueta näin monta kertaa. - 153
572 jo!
- Niin tuttua
Kertoisin....jos tietäisin kuka näin haluaa ja kenelle tämä menee :) Suunntaa edes...
- ap
paikan nimi alkaa y kirjaimella.
- öp
ap kirjoitti:
paikan nimi alkaa y kirjaimella.
yökerhon stripparille?
- rakastaen sua!
Sut haluan. Olisin kiitollinen silloin elämälle!!!
- s....
tuhoanko silloin toisen...
- Valitettavasti
en tiedä mitä haluan., aika näyttää, mutta se on varmaa, että en mitään koirakuiskaajaa halua :C varsinkin, kun on tämä silmiä kutittava siitepölyallergia :CCCC ja perässäseuraajat on toinen turn off
- Nykyinen turkulainen
Ainoaa yrittämistä tässä on vain se, että jatkaisit elämääsi jo eteenpäin. Erosta jo vuosi. Puoli vuotta yritin saada sut ymmärtämään että sain tarpeekseni ja haluan jatkaa eteenpäin ilman sinua. Siitä eteenpäin koko lähipiirini on joutunut olemaan suojamuurina ympärilläni, koska et vain tajua etten halua nähdä sinua enää.
Minulla on kaikki hyvin näin, jatka sinäkin elämääsi. Päästä jo irti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770