miten tutustua söpöön poikaan?? (:

veraxo

Joo, mä alotan taas samasta vanhasta aiheesta. Olen katsellut yhtä poikaa rinnakkaisluokaltani ja haluaisin tutustua häneen, mutta meillä ei ole yhteisiä kavereita enkä ole ikinä jutellut hänen kanssaan. tunnet hänet "etäisesti" ja olemme fb kavereita. Olisiko teillä varmoja keinoja tutustua tähän poikaan? haluaisin tutustua ilman tunkeilua tai ahdistelemista! en halua myöskään antaa väärää näkökulmaa itsestäni tai näyttäää kiinostusta heti.

10

263

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justjust

mäkin olen katsellu sua. tuu sanoon moi :-)

• veraxo

olen välillä niin aasi etten keksi puheenaihetta, alan änkyttämään ja punastun:D Sen takia yrittäisin saada neuvoja...

• autanjososaan

Oon ittekki aika ujo tommosis tilanteis :) Voisit mennä fb:s puhuu sille, ja ehkä jos rohkenet niin kysyä vaikka puhelin numeroa. Voisitte soitella ja viestitellä toisillenne :) Ja kun tunnet olevasi valmis niin voisit kysyä josko hänellä olisi jokunen päivä aikaa olla kanssasi. Mun mielestä mitä enemmän viettää aikaa ihastuksen kanssa sitä vähemmän ujostuttaa sen kanssa. Eteenpäin osaat varmaan itsekkin :D

• 3ppin

FB on oikeesti hyvä tapa alottaa :)

Meet vaa iha randomina puhuu sille FB:ssä ja katot mitä se vastailee. Ei siitä harmiakaan oo ;) usko pois. Rohkeesti vaan :D

• yks poika helsingistä

On se hyvä tapa alottaa mun entä jos ei pääse siit sen pidemmälle niiku mää jo vuoden ajan :/

• hhhrrrr
        yks poika helsingistä kirjoitti:

On se hyvä tapa alottaa mun entä jos ei pääse siit sen pidemmälle niiku mää jo vuoden ajan :/

Toi on niin tuttuu:(

• yks tyypi
        hhhrrrr kirjoitti:

Toi on niin tuttuu:(

No en oo sentää ainut

• Mandariinivelho

Alota yht äkkine puhuminen sille vaik fbees. Vaikka se ei välittäisikään oot jo tutustunu nii paljo et huomaat että se o mulkku tai varattu tai homo.

• yks poika helsingistä

Hän ei oo mitään noista

• yks poika helsingistä
        yks poika helsingistä kirjoitti:

Hän ei oo mitään noista

Ja hän.on siis tyttö :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      294
      4176
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe