Heispa!
Ajattelin tässä että jos hommais halvalla käytetyn pesukoneen.
Onko mikään pesukone malli ja merkki osoittautunut käytössä poikkeuksellisen kestäväksi?
Entä minkä aikakaujden kone kannattaisi hankkia? Ei siis mitään kertakäyttökonetta.
Merkiksi ajattelinkin kyllä Suomalaista UPOa taikka sitten jotain Saksalaista. Myhös Ruotsalainen Cylinda saattaisi kelvatga.
Koneen ajattelin oleva päältätäytettävä, koska selaiset kaiketi ovat osoittautujneet kaikista kestävimmiksi.
Olisko mitään tietoa esim. UPOn vanhokista malisarjoista? Joku huippumalli vois olla kiva.
Onko siis olemassa mitään legendaarkiskia malleja?
Vois vaikka hankkia toisen varaosiksi.
Hyvä pesukonemalli?
7
266
Vastaukset
- rebfv<sar
provo
- trepappa
Cylinda on nykyään Asko ja valmistetaan Ruotsissa on kunnon kone, Miele valmistetaan Saksassa ja kunnon kone, tässä ne ovat tänä päivänä.
- T:Mummi
Minulla on astanpesukone Cylinda, joka on lähes 18vuotta vanha. Ainoastaan yläkorin liukumekanismi on uusittu, muovi oli haurastunut, pelittää todella loistavasti. Ja isotkin astiat ja jalalliset lasit mahtuvat koreihin.
- sunnish
Mulla olis myynnissä sellainen vihreä Upon pesukarhu, jonka Äiti oli ostanut 70-luvulla. Tomii täydellisesti ja linkokin ottaa kaikki 400 kierrosta. Täyttää huippumallin kriteerit
- parappa
Sellanen on kyllä kestävyydeltään todella hyvä kone.
Kuulemani mukaan niitä on ollu raskaassakin käytössä ja ovat kestäneet todella pitkään.
Niin aikanaan kone on varmasti ollut varsin hyvä ja etenkin ominaisuuksiltaan nykyaiainen. Tänä päivänä en energiatehokkuudestaa ja vesitaloudellisudesta menisi vannomaan. Se linkouskin jättää pyykit aika märiksi. Mutta sitä varten oli oli sitten pyykkinarut ja kuivausrummut erikseen.
Kestävyydessä se silti voittaa tämän päivän pesukoneet aivan täydellisesti!
- onhan änkytystä
Onkos tuo aloittaja joku ryssä vai mikä virulaispaska.
- gregsrsrg
multa saisit siimenssin kolmella tonnilla. jos kone on kestäny 20 vuotta niin varmana kestää 100 vuottakin. jos vaan jännite pysyy samana verkossa niin ei varmana ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345452Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313902No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv281862- 241853
- 411670
- 521641
- 301584
- 401576