Miksi Lothar esittää olevansa

maailman menoa

maailman kovin panomies ja olevansa suuri julkkis? Oikeasti se on julkkis vaan Suomi24 palstalla ja vain siksi että aloittelee ketjuja itsestään. Ja sitten jokaisella mahdollisella nettisivulla kuten facebook, my space ja kuvake jne edelleen ukolla profiili ja etsii niitä kautta jopa seuraa ja lähettelee ehdotuksia kuten mikäkin vaanija. Esim kuvake ja Irc sivuilla on pääasiassa teinejä! Lothar ei ole muuta kun suuria sanoja ja lama-ajan strippari.

28

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lotharin tavannut

      Ei Lothar esitä yhtään mitään, se on ihan rento tavallinen kundi mutta sinunlaiset tyypit luulee että se esittää jotain. Et taida olla tavannut Lotharia ikinä?

    • Sari.V

      Mie oon Lotharin tavannut pari kertaa ohimennen kaverin takia ja minusta se on aika ällö ja just sellainen joka esittää olevasa vaik mitä.

    • Gay Jaska

      Uik oik perä-REIKÄ koostuu On loikka niin ihana Gay Jaska

    • Tiina ja Lenita

      Mr.Lothar on julkkis koska osaa niellä tulta se on meriitti miks se on julkkis

    • Leena ja Tuija

      Lothar osaa niellä mutta ei tulta. Ja ei ole julkkis vaan tavis itsestäänpaljastelija ja nuorten naisten jahtaaja joka yrittää olla julkkis.

      • surfer data

        Tietääkseni tämä Mr.Lothar ei niele tulta showssaan vaan puhaltaa sitä. Se on eräänlaista magiaa ja vaatii taitoa niinkuin kahlekuningas Halosenkin bravuurit. Eikä Mr.Lothar jahtaa noria naisia Mr.Lotharin leffoihin jos pimu pääsee niin se on pimulle kunnia asia


    • kössi

      melko katkeran olosta tekstiä, ettei vaa ois kateellisten panettelua ;)

    • fgfdsgds

      Kössi ole sinä katkera rumalle kikkelinheiluttajalle jos haluat mutta minulla ei ainakaan tarvetta olla.

    • Niiguh

      Lothar on sellainen ällötys pöllötys..

    • Mari_-

      Mr Lothar on tosi hot!

    • erertrtf

      Hot vammaisen ja sokean mielestä..

    • kiinnostunut surffaa

      Kyllä tämä Mr.Lothar on julkkis kävin sen kotisivuilla ja avasin sivun Mr.Lothar mediassa siellähän oli isot jutut miten paljon on mediassa tämä julkkis

    • hn cxvcbvcx

      hah hah että ihan omilla kuvilla kävit?

    • sytiviäp

      Annetaan savolaispojan olla omissa kuvitelmissaan.

    • siivo surffari

      Olen tämän Anssin puolella harmillista että palstalle eksyy välillä tyhmiä leikkiviä hölmöjä jotka epäilevät ettei tämä taiteilija Lothar vai miten se nyt kirjoitettiin olsii muka julkkis.


      25.5.2012 - SubTV
      Mr Lothar Paparazzit ohjelmassa.

      21.5.2012 - Radio Rock
      Korporaation Sika-Harri kertoi Mr Lotharin touhuista sEXHIBITION messuilla.

      16.5.2012 - Voice TV
      Mr Lothar Tuomas Enbuske Talk Shown vieraana.

      4.5.2012 - Hustler.fi
      Hustler kyseli Mr Lotharilta hänen kesäsuunnitelmista, yms.

      4.5.2012 - Iltalehti.fi
      Iltalehti kertoi Mr Lotharin ja BB Janican välirikosta.

      3.5.2012 - Hymy.fi
      Hymy uutisoi Mr Lotharin ja BB Janican välirikosta.

      2.5.2012 - Keskisuomalainen
      Keskisuomalainen uutisoi Mr Lotharin esiintyvän Jyväskylän sEXHIBITION messuilla 11-12.5.2012

      30.1.2012 - Radio SuomiPOP
      Mr Lothar kertoi kuulumisiaan Radio SuomiPOPin uudessa aamussa.

      30.1.2012 - Stara.fi
      Stara kertoi Mr Lotharin lähtevän yhteiskiertueella BB-Janican kanssa.

      27.1.2012 - Kalle 2/2012
      Kalle kertoi Mr Lotharin tehneen vallankaappauksen Helsingin sEXHIBITION messuilla.


      Ja tässä vasta tämä alkuvuosi. Mr.Lothar on julkkis isolla J:llä

    • Marja eirasta

      L ei ole edes täällä julkkis vaan vastenmielinen tyrkky, joka on niin monella nimillä huiskimassa omaa egoaan esiin.
      Ressukka joka leveilee perintörahoilla, saamatta itse mitään aikaseksi. Menisit oikeisiin töihin ja antaisit niiden olemattomien kaatojen olla. Yksikään TOSI MIES ei kehu tuollaisella sanalla. Jos kaadat on se silloin väkisellä tehty.
      Muista että sinua nauraa naurismaan aidatkin

    • Suvi Vantaalta

      Ne jotka väittävät että Mr. Lothar on vastenmielinen tyrkky, isopäinen pallinaama ja rimppakinttu ovat vaan kateellisia koska mies saa nukkua viikolla pitkään ja on äveriäs ja panee naisia lukuisia kertoja viikossa.

      Mr. Lothar on tosimies joka elää jokapojan unelmaelämää!!!

      • jnjkjkjknnjk

        Rahalla panee muuten ei kukaan koskis..


    • Anna oikeasti Vantaa

      Suvi Vantaa on Lotikka itse taas Vittu et ihminen on tyhmä kun jatkaa samaa palkan kirjoittamista vuodesta toiseen eri nimimerkillä Henki elämä anssi simpanssi Sä olet hemmetin idiootti

    • Suvi Vantaa

      Ei kovin kauniisti sanottu naiselle ja vielä toiselta naiselta toiselle :-( Kuulehhan Anna siskoseni, viimeksi kun tarkistin niin minulta kyllä löytyy emätin ja ehta naikkonen olen. Meitä Mr. Lotharia fanittavia kerttuja löytyy maailman sivu vaikka se sinulle on varmaan hankala ymmärtää. Omapa on tappiosi kun et ymmärrä mieskomeuden ja erotiikan päälle hölkäsen pöläystä.

      • rgfdgdfgdfgfdgf

        No Suvi fanita vammaisen näköistä luuseria, ja emättimen sijasta sinulla taitaa olla siitin.


      • vituttaa moinen

        Kukaan nainen ei kirjoittele tuohon tapaan kuin sä. Oot vain joku saatanan pikkunilkki 15 v jolle tuo pirihuorien kusettaja hommaa kaljaa sitä vastaan, että kirjoittelet kusipäisiä feikkikehuja päivästä toiseen. Alkaa oikeasti vituttamaan moinen touhu! Ja sitten ääliö vielä ihmettelee miksi keikoilta puuttuu aina vain enemmän väkeä jä käskee spämmätä lisää...


      • Järki käteen nyt
        vituttaa moinen kirjoitti:

        Kukaan nainen ei kirjoittele tuohon tapaan kuin sä. Oot vain joku saatanan pikkunilkki 15 v jolle tuo pirihuorien kusettaja hommaa kaljaa sitä vastaan, että kirjoittelet kusipäisiä feikkikehuja päivästä toiseen. Alkaa oikeasti vituttamaan moinen touhu! Ja sitten ääliö vielä ihmettelee miksi keikoilta puuttuu aina vain enemmän väkeä jä käskee spämmätä lisää...

        Et kai sä oikeasti usko että Lothar olisi itse noiden kirjoitusten takana millään tavalla!? Etkö tajua että joku tai jotkut trollit nauttii kun pystyvät vedättämään teitä noilla Lothar breikkaa, Statham, 1000 kaatoa jne jne jutuilla?


      • Anna oikeast Vantaa

        Vittu et sä lotikka olet tyhmä
        SÄ OLET VUOSIA POSTANNUT TOTA SAMAA PASKAA NIIN MONELLE SAITILLE ET SÄ JUST SUVI VANTAA OLET EDELLEEN PALJASRUNUT LOTIKAKSI ITSEKSEEN. Sä lotikka et saa pillua kun rahalla. Tollasia norsuja mitä sä idiooteille kotivideoillas nussit niin kukaan ei niitä huoli. mut sähän et saa pillua kun rahalla ja sun siviilikaatos on 0 Puheet tuhannesta kaadostastasi on sun omaa paskapuhetta. lotikka lopeta jo sut on nnin nähty tälläkin palstalle idiootiksi


      • rtrtddd
        Järki käteen nyt kirjoitti:

        Et kai sä oikeasti usko että Lothar olisi itse noiden kirjoitusten takana millään tavalla!? Etkö tajua että joku tai jotkut trollit nauttii kun pystyvät vedättämään teitä noilla Lothar breikkaa, Statham, 1000 kaatoa jne jne jutuilla?

        Järki käteen olet itse ainakin tyhmä. Lothar se itse mainostaa itseään..


      • sdfrtt

        suksi nyt lotikka oikeesti vit--tuun todistelemasta samaa mantraa
        sä oot nnin palikka ääliö


    • Lisbeth Vantaa

      ei ole komea eikä seksikäs , vaan pelokas hamsteri juoksupyörässä ja ruma ko mikä

    • Anonyymi

      Tienannut muka 100000 eur vuodessa? Virroilla on mies joka saa miljoonaa euroa vuodessa Eu rahaa ja lisäksi kone kaupalla satoja tuhansia myyntituloja vuodessa. Suomen suurin tila ja kiinteistöt.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe