Elikäs, mitä ihmettä tämä nyt on, mulla on ollut suht kivuttomia supistuksia, maha kovettuu ja hieman särkee alaselkää. Illalla katsoin kellosta, tulivat n.6-7min välein ja kestivät n.30-60sek ja niitä tuli n.5h putkeen ennenkuin nukahdin ja tänään aamulla, kun heräsin 5h unien jälkeen selkäsärkyyn ja mahan kiristyksiin, on tätä samaa jatkunut jo 4h, enkä saanut niiden vuoksi enää unta... Enteileekö tämä sitä, että kohta lähtö synnyttämään vai mitä ihmettä?
Kivuttomat säännölliset supistukset
12
8580
Vastaukset
- elomamma
Toivottavasti ei, sillä mulla on ihan sama juttu, ja täällä vasta rv. 30 4, (LA 6.8.) tosin en oikein usko että yliaikaseksi tämä pikku kakkonen menisi. Toivoisi tietysti että ainakin sinne 38 sinnittelisi sisällä.
- ap
Niin sulle vähän kurjempi juttu, jos synnytystä enteilee, mutta minulle ois hyvä, alkaa jo riitää tämä yliaika, tässäkin kuitenkin riskinsä... Mut nuopa näyttää nyt sit loppuneen taas, et saas nähdä, käynnistykseen tällä menolla ens viikon alussa joudun... :/
- jfjdtstghg
Eipä sulla enään pitkä aika ole odottaa=)
- Tuttu tunne!
Mulla oli samanlaisia 41 5.. Sanoivat että synnytys alkaa mikä hetki hyvänsä.
Menin kuitenkin 42 0 käynnistykseen, muttei paljoa joutunut tekemään;
Olin jo 2cm auki eikä kohdunkaulaa jäljellä. Puhkasivat kalvot, ja se oli menoa.
Kipu on erilaista kuin aiemmin harjoitussuppareiden aikana, muttei kuitenkaan tee kauheen kipeää, vai mitä?
Mielestäni tuo enteilee synnytyksen alkamista. - ap
Juu juuri niin, että kipu on nyt erilaista kuin ennen näiden harjotussuppareiden aikaan ja nyt kestävätkin kauemmin, tossa oli jo päivällä taukoa muutama tunti, mut tuntuu että alkoi nyt illalla taas uudestaan säännöllisesti tulemaan noin tunti sitten... Saas nähdä sitten, toivottavasti syntyy pian, kun en pysty kunnolla nukkumaan edes päiväunia, sen verran särkee...
- hgiuh
kyllä on lähtö ens yönä :)
- Elomamma
Multa tuntuu nyt onneksi että loppu tällä erää. Ap:lle voimia! Itselläni ensimmäinen synty 41 6, ja kyllä siinä alko oleen jo pinna kireellä. Etenkin kun kokoajan tuttavat/perhe kyseli että: "No eikö siitä nyt tu mitään.."
- ap
Juu eipä tullu lähtöä yöllä eli edelleen yhes koos ollaan.. :/ Kiitos, mua myös alkanu ärsyttää kun kenellekään ei tunnu nykyään olevan mitään muuta asiaa, kun kysyä et joko joko... Huoh, ihan ku en kertoisi sitten kun on jotain kerrottavaa..
- ---
No höh :/ Voimia kovasti..
Voit sanoa niille kyselijöille, että kyllä se tulee kun on tullakseen :)
Mutta kuten jo tossa aiemmin sanoin (nim. Tuttu tunne!), kyllä se lähtö on ihan mikä päivänä vaan, viimeistään sit 42 0 :) - sabine
mulla on masussa kaksoset. Että mikä kipu nytkin. vaavit syntyy noin kuukauden päästä.
- uj6kyo
ey5s
- ap. tnä 41+4
Onnea Sabinelle tulevista kaksosista. Itse edelleen odottelen synnytystä, 4 yötä mennyt tosi huonosti ja vielä 2 ois edessä ennen lääkärintarkastusta, toivotaan että voimat riittää synnytykseen... Selkäkivut ja nuo supistelut senkun jatkuu vaan, onneks on olemassa kauratyyny, joka hieman alaselän kipuiluja helpottaa sen aikana kun se on lämmin ja selässä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047