Tanssikärpänen purassut monen vuoden jälkeen. Osaan tanssia perinteiset lavatanssikuviot. Pääseenkö Rönnillä vuosimalli 45 sinkkunainen tanssimaan vai haetaanko siellä enimmäkseen tuttuja ja "paljon nuorempia"?
Rönni
18
761
Vastaukset
- 10+4
Saattaa sieltä joku yli kuuskymppinen papparainenkin löytyä, mut mahtaako ikäisiään hakea
- 10+6
Ikärasismia, 60-kymppinen voi olla hyvinkin nuorekas, kaukana papparaisesta. Vertaan esim 40-kymppiseen ns. keski-ikäiseen.
- Saivar
10+6 kirjoitti:
Ikärasismia, 60-kymppinen voi olla hyvinkin nuorekas, kaukana papparaisesta. Vertaan esim 40-kymppiseen ns. keski-ikäiseen.
60-kymppinen on aika vanha... (600 vuotta) ehkä 6-kymppinen kuitenkin?
- atsalea45
Saivar kirjoitti:
60-kymppinen on aika vanha... (600 vuotta) ehkä 6-kymppinen kuitenkin?
Tanseissa 50-60 miehet ja risat...osaa parhaiten perinteisiä tansseja,ne osaa viedä ja niiltä oppii parhaiten.Humppa perinteisellä tyylillä..haen aina 60v-miestä koska tiedän että se osaa sen.Heidän tanssiote on vahva,ei tarvitse naisen miettiä mihin kääntyy,vaan sen vaistoaa miehen vientiotteesta.Hienoa herrasmiehet 50-60v-miehet..te ainakin tanssitte,ette tule sinne vain muuten pölläileen ja kyttäämään.Lavalla tanssitaan ja pidetään hauskaa ja siitähän me lipunhinta maksetaan...tanssimisesta.
- Kauko...
Oletkos 1945 syntynyt vai 45 vuotta ikää? Jos tuo on jäkimmäinen vaihtoehto ja satut asumaan Tampereen lähellä niin voitaisiiin käydä tanssimassa vakion ja lattarin perusteet läpi seuran salilla. Pysyisi askeleet mielessä kun pitäisi taitoa yllä. Naisilla yleensä kova hinku tullaisille kaupallisille tassipaikolle vaikka paremat tassit voi tassia omassa rauhassaan vaikka jonkun seuran salilla.
- fxz
Kauko mikset kysy suoraan saatko pimppiä
- Anonyymi
fxz kirjoitti:
Kauko mikset kysy suoraan saatko pimppiä
Kysy Rönniltä.
- taas lavoille
Kaukolle...
Olen 45 vuottaa ikää täynnä oleva reipas naishenkilö. Kiitos opetustarjouksesta saatan joskus tarttuakin nyt tekee mieli kesälavoille. Lavatanssivakiot ovat kyllä hallinnassa näilä taidoilla pärjään lavoilla vaikka vanhan tanssityylin foxin taidan paremmin kuin nykyisen käden alitse tanssittavan fusku tyylin:) Lattarikuviot olisi sellaiset mitä voisin tulla joskus tanssisalille harjoittelee ja fusku/jive:) Mutta nyt mieli halajaa kesälavoille ja tanssimaan... - Kauko....
Minä en muuten tarjonnut mitään opetusta vaan vientä. Olen tanssija enkä tanssinopettaja.
Joku suunnitelle että lähden tästä Lappiin hiitämään. Ensin hiihdän Norjan rajalle,
siitä Norjaan ja jäämerta pitkin Pohjoisnavalle. Tällaisille suosittelen kokeilemaan ensin hiihtoretkeä vaikka läheisen järven saarren ja takaisin.
Toinen vertaus on syödä kunnon ateria makean välipalan sijaan niin ei tee enää mieli sitä makeaa välipalaa.
Kun tansii pari kappaletta vakiotansseja ja lattareita, erityisesti Jive ja Wienervalssi ja pari polkkaa niin jo vesi maittaa.
fxz taitaa olla karannut jostain toiselta osastolta tänne tassiharrastus puolelle.- fxz
Kauko sinähän olet aivan pehmeä päästäsi, mene johonkin seuranhaku sättiin suksinesi
- Naimi 88
Puskaradion tietojen mukaan mm. Äinään Miäs esiintyisi tänään Rönnin lavalla.
- atsalea45
Hei,rönnistä on kokemuksia. Olen myös 45v-nainen ja olin rönnissä viikko sitten. Miehet seisoskelevat oven edessä isolla laumalla, tulee mitä tanssia vain,eivät hae. Miesten ikä rönnissä keski ja eläkeikäisiä. Minua ei ikä haittaa. Jos tanssimaan menen niin tanssin perinteisiä, ei siihen edes tarvita ulkonäkövaatimuksia jos tykkää tanssia. Vakiotansseja näkee myös..niistä tanssijoista tulee mieleeni:karate-askelee ja ninja-tyypit,harppovat kauheasti.. hirveää katseltavaa. Rönnin lava on kauniilla paikalla,menehän kokeileen...huomaat ne ukot kun pällistelee ehkeivät osaa edes letkajenkkaa...maksavat lipunhinnan katselusta.
- tiikerililja45
Jaahas. Kiitos huomioistasi! Maksaakohan vaivan ajaa toistasataa kilometriä, jos miehet siellä vain seisoskelevat? En ole Rönnin lavalla koskaan käynyt, suunnitelmissa oli, mutta taidankin jättää tällä kertaa väliin. Ehkä InThe Moodin näkee alkavana kesänä vielä jossain muuallakin.
- atsalea45
tiikerililja45 kirjoitti:
Jaahas. Kiitos huomioistasi! Maksaakohan vaivan ajaa toistasataa kilometriä, jos miehet siellä vain seisoskelevat? En ole Rönnin lavalla koskaan käynyt, suunnitelmissa oli, mutta taidankin jättää tällä kertaa väliin. Ehkä InThe Moodin näkee alkavana kesänä vielä jossain muuallakin.
Heinäkuussa käy paljon kesälomalaisia.. ja tanssiporukka silloin hajaantuu.. Silloin kannattaa kävästä kun siellä on erilaiset fiilikset.
- Äinään Miäs
Kännissä Rönnissä.
- Mäinään Iäs
Rönnissä kännissä.
- ella
harrastukseni on jalkapallo,cheerleading,telinevoimistelu,baletti,uinti,yleisurheilu!;--
--D - Anonyymi
Onko Topi Rönniä näkyny?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34787091 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12561Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692338- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161532Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91381- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421217