ajatusvirta-arpa ja ankea aamu

-tyhjä-

En mä halua, että sulla on joku muu. Mitäs jos nään sut joskus jonkun toisen kanssa? Hajoankohan silloin? Ei kyllä varmasti ole vaikeaa sulle löytää sellaista. Ehkä niin on käynyt jo? Ei se kai olisi vaikeaa mullekaan, löytää joku. Mutta sellainen, joka herättää samanlaisia tunteita? En mä tänäänkään uskalla viestiä lähettää. Vaikka aamulla olikin ihan sellainen tunne, että nyt on pakko. Aamuisin aina noi tunteet pinnassa...

9

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pul pul

kusi.sukat tuomittu yksinäisyyteen, hauskaa varmaan kiehua omissa liemissään

• ap

Minkälainen ihminen on kusi.sukka? Mun tilanne on lähinnä se, että olen tullut ikävöinnissäni siihen pisteeseen, missä tällaisiakin ajatuksia käy päässä päivittäin. Tästä syystä olisi varmaan korkea aika tehdä asialle jotain. Ollaan ns. kynnyksen kohdalla ja pitäisi siitä jollain keinolla astua yli. Oma pää tappelee vastaan, mutta sydän on jo mennyttä. Siksi tällaista kuraa tännekin suollan.

• ed

pitäISI ja pitäISI,,mikset tee, jos noin vaivaa? vai ootatko että joku tekee sen puolestasi

• ap
        ed kirjoitti:

pitäISI ja pitäISI,,mikset tee, jos noin vaivaa? vai ootatko että joku tekee sen puolestasi

Ehkä mua vaan pelottaa. En odota mitään. Kiitos kuitenkin ystävällisestä ja avuliaasta viestistäsi.

• älä enää mieti

Laita se viesti jos minut vielä haluat. Ei kukaan ikuisuuksia odota. Ei ole muita.

• jonglööri

laita itse, sinähän se oot täl sivulla ikävöimässä. Ja haluumassa ??

• se siitä :)
        jonglööri kirjoitti:

laita itse, sinähän se oot täl sivulla ikävöimässä. Ja haluumassa ??

En laita!

• tilanteessa
      • näin paree

Enpä todellakaan odottele. En enää. Joskus sitä tein. Se on vaan itsensä kiusaamista. En ala leikkikaluksi enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5199
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      76
      4696
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2464
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1860
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1429
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe