Vieläkö Venäjän tulli sakottaa maasta lähteviä polttoaineen hakijoita? Missä kaupassa kannattaa Kostamuksessa käydä ja mikä on yleensä hintataso? Millaista majoitusta sieltä löytyisi?
KK
Sakot rajalla!
9
761
Vastaukset
- aineilija
"Vieläkö Venäjän tulli sakottaa maasta lähteviä polttoaineen hakijoita?"
Onko joskus sakottanut MAASTA LÄHTEVIÄ polttoaineen hakijoita?
Mikä lienee silloin syy sakottamiseen?- ja taas tankille
Syystä että et ole ollut yli kahta tuntia Venäjän puolella tai sulla ei ole esim.kuittia Kostamuksen kaupoista. Kun pitäs käydä viemässä ruplia Kostamuksen kauppohin....
Olen kuullut kahdenlaista juttua siitä sakotuksesta, siis pitääkö se käydä samointein maksamassa Kostamuksessa vai saako jonkun laskun mukaansa? Entäs jos ei maksa Suomen puolella? Päästääkö ne seuraavalla kerralla rajan yli?
Sellaista sakkoa ei muuten mainita missään rajanylitysohjeissa eikä rajalla ole mitään mainintaa, on vähän semmoinen tuntu, että oman tilinumeronsa se sakkoukko laittaa siihen sakkoon. - tankkaan Suomessa
ja taas tankille kirjoitti:
Syystä että et ole ollut yli kahta tuntia Venäjän puolella tai sulla ei ole esim.kuittia Kostamuksen kaupoista. Kun pitäs käydä viemässä ruplia Kostamuksen kauppohin....
Olen kuullut kahdenlaista juttua siitä sakotuksesta, siis pitääkö se käydä samointein maksamassa Kostamuksessa vai saako jonkun laskun mukaansa? Entäs jos ei maksa Suomen puolella? Päästääkö ne seuraavalla kerralla rajan yli?
Sellaista sakkoa ei muuten mainita missään rajanylitysohjeissa eikä rajalla ole mitään mainintaa, on vähän semmoinen tuntu, että oman tilinumeronsa se sakkoukko laittaa siihen sakkoon.Taidat olla vaan sen sakkolihan perässä,pervo.
- Durak-sakkoa lykkää
ja taas tankille kirjoitti:
Sellaista sakkoa ei muuten mainita missään rajanylitysohjeissa eikä rajalla ole mitään mainintaa, on vähän semmoinen tuntu, että oman tilinumeronsa se sakkoukko laittaa siihen sakkoon.vähän väliä....oma asiansa onko durakki vai ei eli maksaa tai sitten ei.
- Tero esiin
Kostamukseen pankkiin muistaakseen maksetaan se sakko. Riittää kun käy siinä ennen Kostamusta olevassa lomakylässä Fregatissa kahvilla ja ottaa kuitin mukaan ni välttyy sakoilta. Siellä onnistuu myös majoitus, n. 30e maksaa yö semmosessa mökissä. Ravintola on siinä samassa. Ja ettei tarvii yksin nukkua ni 50e maksaa tyttönen pitämään kädestä ettei pelota yön pimeinä tunteina.
- pensa rokari
pöljä on, joka ne sakot maksaa!!
- tyttönen
Mieki sain sakot viimme kesänä, en oo sakkoa maksanut ja kun hommasin uuden viisumin kuulemma näkyy että sakko maksamata, saas nähdä millon vetävät ruksit viisumin päälle, ovat kuulemma tehneet sitäkin, jos ehtis sakkolapun ja kävis maksamassa, paljokohan korkoa vuodessa?
- Alahan joutuo
pankkiin ja jos et muuten soa assieta hoijjettuo niin korot maksat sillä konstilla kun pankin peällä ite istut. Kyllä ne ryssäthii älyvää pimpparellan peältä.
- peräkylänpentti
fregattiin vuan yökuntiin ja tytteleitäkin löytyy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1445548Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan02350Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392107Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv292012- 241953
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h201884- 421745
- 111654