Mitä jos henkilö, jonka vuoksi

täällä käytte,

lukeekin näitä, mutta aivan joku muu ihminen ajatuksissaan kuin Sinä?

Mitä jos Sinua täällä kaipailee joku, kenen et koskaan olisi arvannut Sinusta haaveksivan?
Se henkilö muutaman vuoden takaa, jota et enää edes muista, purkaisi täällä kaipuutaan Sinua kohtaan, ja todellisuudessa haaskaa niistä joka minuutin elämästään, sillä et edes muista koko henkilön olemassaoloa.

Mitä jos Sinä olet Hänelle tuon kaltainen?

11

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eevako se olis?

anna mun luitteni rutista ja kalloni kilistä. Niin kauanko sait mua odottaa, ja minä vietin maalisen aikani puutarhan hedelmiä maistellen.

Rakkaudella,

Aatami

• grillikylkeä mahaan

ei makeeta mahan täydeltä, tai voi käydä kalpaten. tais käydä?

• Nam

Oon miettinyt samaa! Sitä ei aina tiedäkkään kenen elämään tulee jättäneeksi jälkiä... Se pitäisi muistaa silloin kuin tuntee itsensä merkityksettömäksi. Varmasti jokainen on vaikuttanut jonkun toisen elämään myös itse sitä koskaan tiedostamatta. Vaikka sitten työnsä puolesta tai sanomalla jonkun sanasen taikka tekemällä jonkun pienen teon, jota ei itse edes ole sen kummemmin noteerannut. Kyllä ihan jokaisesta jää jälkiä tähän maailmaan ja toisiin ihmisiin:)

• huihai hiihaa

Näin voi käydä ja kai se osoittaisi, miten hullua elämä on. Epäilen, että yksi ihminen on ihastunut muhun, juuri äsken näin hänet, ja ehkä kuvittelen vain, mutta... Niin ja itse olen tietysti korviani myöten rakastunut johonkuhun muuhun, joka ehkä taas neljänteen :-D.

Kuka voittaa? Se, jolla on kovin tahto vai se, joka eniten tuntee, vai onko se sama.

• tilanteessa

Eiköhän jokainen ota itse vastuun oman elämänsä haaskaamisesta.

Omaa elämääni en koe täällä varsinaisesti haaskaavani, en täällä niin paljon aikaa vietä. Enkä minä tätä kautta yritä saada keneenkään yhteyttä, kyllä ne kanavat ovat tuolla tosielämässä. Kunhan joskus kommentoin tai pohdiskelen, kenties saan vertaistukea ;),

• Olen miettinyt.

Eikös joskus ollut jokin tekstaripalvelu, johon sai laittaa oman murun nron, ja jos on match, saa tiedon..?

Taisi sekin hiipua.

• !!!

Ei onnistu! Niin sanottua keskustelua hallinnoi ja vallitsee, suorastaan terrorisoi yksi ja ainoa tuhansilla nikeillä kirjoittava.

• Mistä ihmeestä

sinä sen tiedät, että se yksi ainoa terrorisoi täällä? Oletko tyhmä vai hullu?

• 2232323

Asian vierestä, mutta mä sain lukea palstalta hänen ajatuksensa. "liitosta ei pääse eroon ym ym" ja kuinka hän sit kuitenkin haluaisi elää elämää rinnallani.... ym ym... tarpeeksi seksvaa.

Mutta ei ehkä vastaa kyssäriin jonka ap esitti, mutta sanon vaan että tapasin ihmisen, joka todella luulee että kaikki on pedattu hänelle ja hän vain valitsee, eikä ole varautunut sihen että huolimatta monista ominaisuuksista joita arvostan, hän olisi olut vertaansa vailla. Emmä missään helvetissä elä vaan Suomessa!

Ja sitä kuinka hän oikeasti luulee asioita vedoten ylivertaiseen vaistoonsa, vidu hei, on tässä muillakin näkemys elämästä mutta ei häntä kiinnosta se vaan hänen näkemys on se oikea. Eikä kaikki ole kuten hän, kele soikoon!

• ihmetellä täytyy

Mistä todella tiedät että juuri Hän olisi niitä juttuja kirjoitellut??

• looloo

luulet vaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5585
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2966
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2624
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1986
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1449
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe