Kuten otsikko sanoo,olisiko Turussa kyseisestä tanssista kiinnostuneita?
Yksin on tylsä tanssia niin olisi kiva porukalla koittaa enempi :D
Itsellä ikää jo 23-vuotta muttei luulisi menoa haittaavan XD
J/K-pop tanssista kiinnostuneita Turussa?
18
304
Vastaukset
- Turku35
Minusta olisi mukavaa oppia tanssimaan K-poppia mutta kunto on vähän huono. 35-v Turkulainen olen. En siis ylipainoinen mutta kunto on huono.
- Ohrake
Kiva kuulla että tanssi kiinnostaa :)
Itsellänikin on huono kunto koska vasen jalkani on leikattu aikaisemmin. Tällä hetkellä se on kuntoutunut ja hyvässä kunnossa mutta pitäisi alkaa pikkuhiljaa harrastamaan enemmän ja enemmän liikuntaa että kunto kasvaisi. Olen kesäksi ottamassa projektia nostaa kuntoa roimasti ja tämän jälkeen luulisi tanssinkin onnistuvan helpommin.
- swik
Hei!
Minä olen erittäin kiinostunut etenkin k-popin tanssimisesta. Olen jonkun verran käynyt k-pop tanssituneilla Helsingissä mutta oli pakko lopettaa muutettuani Turkuun. Olisi aivan mahtavaa jos tästä saataisiin jonkinlainen projekti käyntiin :) - 2NE1 fani
2NE1 on parasta k-poppia ikinä. :D
- turkukk
Ainakin korean kieltä pääsee Turussa ruotsinkieliseen työväenopistoon lukemaan. Mutta eipäs missään tanssimista opeteta.
- sandaram
iLoveKpop: Download K-pop
http://zzilovekpop.blog.com/ - Anchan
Onko täällä edelleen kpop tanssista kiinnostuneita ? Olisi mukava saada ryhmä kokoon :))
- Kati
Täällä olisi ainakin yksi kiinnostunut, tosin olen hieman ylipainoinen joten oma tanssimiseni tulisi ainakin aluksi muistuttamaan norsua lasikaupassa. Mutta jostain se on aloitettava, ja tosiaan k-pop tanssi kiinnostaisi kovasti. Missä ja milloin mahdollisesti olisi kiva tavata?
- Anchan
Paikasta ja ajasta en oikeen osaa sanoa, mutta mulle käy melkein mikä tahansa :) Mahtavaa jos saadaan joku porukka kokoon ^w^
- thestrawwwberry
mäki oisin kiinnostunu :) mutku asun Helsingissä :'( ja ikää on kyl vast 16 :D
- Big Bang fani
Mäkin rakastan K-poppii! Bändeistä paras on mun mielestä Big Bang! Mäkin haluaisin tanssia siel Turussa teidän muiden K-pop fanien kanssa, mut mä en asu Turussa, vaan Etelä-pohjanmaalla! :(
- fezre
Hei, mä asun Turussa, oon hulluna k-poppiin. Tousaalta tanssii en oo ikinä harrastamu, mut kyl seki onnistuu ^^ Oon kyl vast 14 :/
- annyeongg
Tääl ois yks 19 v kiinnostunut !! ;o ketään muita ?
- PyroManiac
Ite oon 20v poika tampereesta ja oisin tosi kiinnostunut opetella kpop tanssia jonkun kanssa :D annyeong ootki varmaan menossa sinne annyeong partyyn? 10.8 itekki olen menossa sinne :D löytyiskö sulta mitään millä vois ottaa suhun yhteyttä?
- annyeongg
Heii :) en tiedä en oo koskaan ennen viel ainakaan ollu annyeong partyis :D mut oishan se kiva joskus toki mennä joskus :)
En viitti tänne pistää mitään yhteystietojani sorry ;( jos sä viittit nii voin tietty ottaa suhun yhteyttä :D ja ihan muutenki vaan.- PyroManiac
Moi! Noo xD ota yhteyttä ensin tähän mun hotmailiin :D [email protected] ja katellaan siitä sitten :D
- PyroManiac
Moi Taas En tiedä lähetitkö viestiä siihen hotmailiin vai et XD Jos Lähetit Niin Ilmoittaisisitko Siitä vaikka tohon Chattiin niin voin antaa toisen hotmailin Minkä pitäisi toimia :D (kait) XD
- Anonyymi
täällä myös 13v syksyllä. nuoresta iästä huolimatta tälläiseen kpop ryhmään voisin ilmoittautua. Turun alueella näitä paikkoja mihin voisi hakea näyttää olevan lähes 0, itse yrittänyt etsiä, mutta tuloksetta tältä kaupungilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33484131 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692308- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91351- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181771290RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421187