J/K-pop tanssista kiinnostuneita Turussa?

Ohrake

Kuten otsikko sanoo,olisiko Turussa kyseisestä tanssista kiinnostuneita?
Yksin on tylsä tanssia niin olisi kiva porukalla koittaa enempi :D
Itsellä ikää jo 23-vuotta muttei luulisi menoa haittaavan XD

18

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turku35

      Minusta olisi mukavaa oppia tanssimaan K-poppia mutta kunto on vähän huono. 35-v Turkulainen olen. En siis ylipainoinen mutta kunto on huono.

      • Ohrake

        Kiva kuulla että tanssi kiinnostaa :)
        Itsellänikin on huono kunto koska vasen jalkani on leikattu aikaisemmin. Tällä hetkellä se on kuntoutunut ja hyvässä kunnossa mutta pitäisi alkaa pikkuhiljaa harrastamaan enemmän ja enemmän liikuntaa että kunto kasvaisi. Olen kesäksi ottamassa projektia nostaa kuntoa roimasti ja tämän jälkeen luulisi tanssinkin onnistuvan helpommin.


    • swik

      Hei!
      Minä olen erittäin kiinostunut etenkin k-popin tanssimisesta. Olen jonkun verran käynyt k-pop tanssituneilla Helsingissä mutta oli pakko lopettaa muutettuani Turkuun. Olisi aivan mahtavaa jos tästä saataisiin jonkinlainen projekti käyntiin :)

    • 2NE1 fani

      2NE1 on parasta k-poppia ikinä. :D

    • turkukk

      Ainakin korean kieltä pääsee Turussa ruotsinkieliseen työväenopistoon lukemaan. Mutta eipäs missään tanssimista opeteta.

    • sandaram
    • Anchan

      Onko täällä edelleen kpop tanssista kiinnostuneita ? Olisi mukava saada ryhmä kokoon :))

      • Kati

        Täällä olisi ainakin yksi kiinnostunut, tosin olen hieman ylipainoinen joten oma tanssimiseni tulisi ainakin aluksi muistuttamaan norsua lasikaupassa. Mutta jostain se on aloitettava, ja tosiaan k-pop tanssi kiinnostaisi kovasti. Missä ja milloin mahdollisesti olisi kiva tavata?


    • Anchan

      Paikasta ja ajasta en oikeen osaa sanoa, mutta mulle käy melkein mikä tahansa :) Mahtavaa jos saadaan joku porukka kokoon ^w^

    • thestrawwwberry

      mäki oisin kiinnostunu :) mutku asun Helsingissä :'( ja ikää on kyl vast 16 :D

    • Big Bang fani

      Mäkin rakastan K-poppii! Bändeistä paras on mun mielestä Big Bang! Mäkin haluaisin tanssia siel Turussa teidän muiden K-pop fanien kanssa, mut mä en asu Turussa, vaan Etelä-pohjanmaalla! :(

    • fezre

      Hei, mä asun Turussa, oon hulluna k-poppiin. Tousaalta tanssii en oo ikinä harrastamu, mut kyl seki onnistuu ^^ Oon kyl vast 14 :/

    • annyeongg

      Tääl ois yks 19 v kiinnostunut !! ;o ketään muita ?

      • PyroManiac

        Ite oon 20v poika tampereesta ja oisin tosi kiinnostunut opetella kpop tanssia jonkun kanssa :D annyeong ootki varmaan menossa sinne annyeong partyyn? 10.8 itekki olen menossa sinne :D löytyiskö sulta mitään millä vois ottaa suhun yhteyttä?


    • annyeongg

      Heii :) en tiedä en oo koskaan ennen viel ainakaan ollu annyeong partyis :D mut oishan se kiva joskus toki mennä joskus :)
      En viitti tänne pistää mitään yhteystietojani sorry ;( jos sä viittit nii voin tietty ottaa suhun yhteyttä :D ja ihan muutenki vaan.

      • PyroManiac

        Moi! Noo xD ota yhteyttä ensin tähän mun hotmailiin :D [email protected] ja katellaan siitä sitten :D


    • PyroManiac

      Moi Taas En tiedä lähetitkö viestiä siihen hotmailiin vai et XD Jos Lähetit Niin Ilmoittaisisitko Siitä vaikka tohon Chattiin niin voin antaa toisen hotmailin Minkä pitäisi toimia :D (kait) XD

    • Anonyymi

      täällä myös 13v syksyllä. nuoresta iästä huolimatta tälläiseen kpop ryhmään voisin ilmoittautua. Turun alueella näitä paikkoja mihin voisi hakea näyttää olevan lähes 0, itse yrittänyt etsiä, mutta tuloksetta tältä kaupungilta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe