Tänään tuli paketti postin mukana. Ensimmäinen karto on täytetty ja nyt odottelen nesteen imeytymistä. Illalla pääsee testailemaan että millaiset höyryt tosta lähtee. Millaisia kokemuksia muilla on kartoista. Onko ollut vuotoja ja kaunko kestävät käyttöä?
Smok dual coils
6
152
Vastaukset
- 987yutfgd
Itse käytin aloitellessa pelkästään cartomizereita. Vähän ajan päästä huomasin että ne kuluttavat nestettä aivan turhan paljon. Ei siinä ettäkö se neste tulisi kaikki höyryteltyä, vaan sitä nestettä jää sinne vanuihin niin paljon kiinni.
- 34
Mitä käytät nykyään?
- ...
Itsekkin huomannut saman. 30ml pullo kestää reilu viikon, kun taas suoraan atomisaattoriin tiputtelemalla muutama tippa kerrallaan se pullo kestää kaksi viikkoa. Carton kanssa on kyllä mielekkäämpää höyrystellä, ei tarvi koko aikaa olla tiputtelemassa niitä tippoja...
- 6kk höyryä.
Nuo smokin duol coilit on aika surkeita. Kyllä ne höyryä ja kurkkutuntumaa antaa, muttei juurikaan makua. Kaiken lisäksi ne vie nestettä paljon.
Parempi ratkaisu on boge tankissa, hyvä maku ja höyry. Toinen hyvä on twist akku ja siihen matalavastuksinen eGo-C atomisaattori.- ...
Nestettä tosiaan menee paljon, muuten olen ihan ollut tyytyväinen smokin duol coilitteihin. Perus eGo-T tankkisysteemiin mulla meni hermo jo aika alussa (oli palaneen makua ja vuotoja). Kun otan tankin pois ja tiputtelen suoraan atoon 2-4 tippaa kerralla niin olen ollut tyytyväinen eGo-T:hen, mutta sitten joutuukin istumaan nestepullo vieressä ja tiputtelemaan niitä tippoja jatkuvasti. Sellainen on aika vaikeeta joissain tilanteissa esim. Autolla ajaessa pidempää matkaa...
Bogea en ole kokeillutkaan, miten se käytännössä toimii?
Itsekkin reilu 6kk. Höyrystellyt, mutta silti on vielä paljon opittavaa tässä lajissa. - 8+15
Boge mullakin käytössä ja hyvin pelittää, tosin ilman tankkia. Reilu viikon ollut jo sama boge käytössä ja hyvin toimii vieläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328