on ääliöitä juoppoja !
Kotkalaiset
9
122
Vastaukset
- kamala kaupunki
Niin ovat...
ja ammatista riipumatta... ahtaajia ja niiden sairaanhoitavaimoja, jotka vetää pillereitä. Stevecolaiset ja koksilaiset alkoholistit heh heh hee...- Ääliöt skrivaa
Täällähän nämä juopot ja ääliöt näyttääpi veistellen ääliö juttujaan, että sillee,,,,,, ei normaalit kirjoita tollassii.
- kullitäti
no miksei?
- egwaaaaa
heh saiks Kotkalaiset arvostelua, mistä eivä pitäneet !
- yhtyä peräreikään
Kotkansaari on todella sisäsiittoisten paratiisi !
- Tutkinta pyyntö
Nyt mä kyllä teen tutkinta pyynnön poliisille tästä palstasta ! sit mä teen tutkinta pyynnön ja tutkinta pyynnön kotkalaisten politikkojen tutkinta pyyntöjen järkevyydestä jos sekään ei auta niin mä teen tutkinta pyynnön ainaskin kun en muutakaan osaa - onko selvä ! vai teenkö tutkinta pyynnön tästäkin , nyt hitsi mä en enään muista mistä mun piti tehdä tutkinta pyyntö ;)
- Mitä Oli Tutkittava
Tees vaikka siitä tutkintapyyntö että mistä sinun piti tehdä tutkintapyyntö.
- nurseko
edellinen kirjoittaja selvästi avun tarpeessa !
- kullikki kumi
Kotkalaiset = koksilaiset stevecolaiset kunnan syöttiläät ... kunnan opettajat...ja viranhaltijat...
eivät tietenkään tykkää kun jotkut näkee niiden touhut ala-arvoisina ja aikaansa jälessä olevina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261