Ensimmäinen Malediivit matka suunnitteilla 2013 talvella??

jl

Kysyisin tässä vinkkejä minne saarelle?Hotelliin kannattais suunnata, ja missä olisi hyvä hinta laatu suhde?Emme harrasta laitesukellusta, mutta snorklaus vedet sais olla hyvät.Haaveena olisi tietty Water villa ja all inclusivella.Sitten tuo all inclusive ja juomapuoli?Kuuluuko all inclusiveen alkoholijuomat myös huoneissa, vai pitääkö kaikki juomat trinkit hakea joka kerta ravintolasta asti?Tai voiko sieltä ostaa alkoholi juomia huoneeseen?Sillä jos maksan matkasta 8000-10000 e niin kyllä haluan ottaa drinkin jos kaksi auringonlaskun aikaan omalla terassilla.Thaimaa on jo monesti koluttu, eikä tartte sitte vastailla että, köyhän ei kannata lähteä Malediiveille :)

6

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 021961

      Hei!
      Olen itse menossa 6.2.2013 Malediiveille kolmatta kertaa.Ja Finnmatkojen kautta.Olen aina asunut Beach villassa,All inclusivella.Mutta se mitä baarikaapista olen ottanut,olen joutunut maksaa lähtiessä.Water villasa varmaan ihan eri juttu.Mutta tässä on hyvä linkki > http://www.visitmaldives.com/en
      täältä voi itse tilata just mihin haluaa ja jos satsaa 8000-10000 löytyy varmasti sopiva kohde.Lennän Frankfurtin kautta Condorilla Maleen.Snorklat voi ihan joka paikassa Malediiveillä,sitä ei edes tarvitse miettiä.

    • jl

      Moi,,,

      Luettiin vastauksesi...ja silti jäi jotain hampaankoloon..Pystytkö suosittelemaan jotain hotellia nimeltä? Tai saarta=? Condorin lennoista meillä on huonoja kokemuksia,,;(
      Mutta saatiin kyllä jälkikäteen korvausta( oltiin Dominikaanisen tv;n matkalla)

      Oliko sulla mahdollisuus juoda aina kun halusit? Meille olis kuitekin jotenkin tärkeetä, että sais "omalla terassilla" nauttia vaikka viiniä ja viettää sitä ihanaa aikaa... Ja vielä..me ollaan ajateltu lähteä noin 20.2 ... Ja tietysti se hintapuoli..? Mikä on sen minibaarin hintataso? Kiitos jos viitsit vielä vastailla..

    • 021961

      Jos on All Inclusive niin ravintolastahan saa kyllä aina alkoholia,muistaksen 10.30-24.00,aika voi hiukan vaihdella.No,Ari Atollilla holiday Island,suosittelen lämpimästi.Ja siellä sai ostaa pulloittain viiniä ja viedä beach villaan,tokihan siitä laskutettiin siinäkin eriksen.Minibaarissa on vain olutta tölkeissä ja pieniä pulloja esim.whiskyä ja konjakkia,ei laisinkaan viiniä..mitä minä kaipasin.Oluet oli todella hintavat,lähes 8 dollaria siihen vielä erikseen vero päälle.Nyt en muista mitä tuo alvi sitten oli,mutta hintavaa ottaa olutta omalla terassilla..sen totesin kun lähdin kotia. Holiday Islandilla ei ole water villoja,sen mainitsen vielä.kun te lähdette,ottaka ehdottomasti All Inclusive,ja tarkistakaa sitten vielä teksti erikseen mitä se sisältä,noita saatttaa olla "light all inclusive" ja niitten sisältö on sitten muutama lasi viiniä lounaalla ja illallisella.Huomautan myyös siitä että vesipullot maksaa myös aika monta dollaria per 1.5 litraa.Ja sitä kuluu minta pulloa per pvä.Kun ottaa all inclusiven huone poika tuo 2 pulloa per henk joka pvä.lähtöpäivä helmikuun lopulla on oikein hyvää aikaa.

    • hotelli suositus

      Nostan vielä oman ääneni kuuluviin näissä hotelli suosituksissa. Olen tutkinut todella paljon vaihtoehtoja ja hintoja Malediivien hotelleista ja voin sanoa, että yhden parhaista hinta-laatu-suhteen majoituksista tarjoaa Zitahli Resort. (Noonu Atolli) Altaalliset merivillat ovat todella tilavia (190neliötä joka sisältää sisätilat ja terassin altaalla) ja hinta on tämän tasoiseksi saareksi edullinen. Itse vietin tällä saarella 09/2011 kolme viikkoa ja en voi muuta kuin kehua. Tämän vuoden lokakuussa olemme menossa Coco Palm Bodu Hithiin joka selkeästi kalliimpi eikä varmasti yllä yhtä hyvään hinta-laatu-suhteeseen, mutta ei sitä samaan saareen viitsi vain kahta kertaa peräkkäin mennä kun kuitenkin harvoin tällaiseen paratiisiin pääsee. :)

    • Paluu Malediiveille

      Eri vaihtoehtoja tutkineena väittäisin, että all inclusiven sisältö riippuu täysin valitsemastasi saaresta.

      Oottaapa siis selvää, vaatii toimeliaisuutta ja netissä surffailua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe