Moi ! Oon 15-vuotias tyttö ja mulla on ollut tässä noin viikon ajan jatkuvaa ja inhottavaa päänsärkyä, joka voi olla hetken poissa, mutta tulee aina uudelleen. Mua on myös huimannut lähiaikoina ja välillä näkö sumenee ja näkyy sahalaitaa. Mua pelottaa, että mulla vois olla kasvain. Halusin ite mennä neurologille ja selvittää, että onko jotain epänormaalia vai ei. Ongelmana on vaan mun vanhemmat, ne sanoo, että ei mun tarvitse mennä minnekkään lääkärille kun ei mulla kuitenkaan oo mitään. Ne sanoo, että mä liiottelen mun oireita vaikka mä en niin tee. Ja kun oon yrittänyt puhua mun kavereille ne vaan sanoo et ei lapsille/nuorille voi tulla aivokasvainta. Mä vielä tunnen yhden mun ikäisen jolla on ollut aivokasvain ja sen ensioireet oli just päänsärky.
Mä haluisin kovasti tietää, että voinko mä mennä esimerkiksi neurologille ilman vanhempia? Ja vielä, että kuinka paljon se suunnilleen maksais? Mä vaan haluisin tietää, että kaikki on kunnossa, koska sitä parempi mitä aikasemmin sen löytää. Olisin niin kiitollinen jos joku viitsisi vastata tähän !
aivokasvainko ?
ghjklp
2
98
Vastaukset
- ll
Jos menet yksityiselle neurologille niin se maksaa noin 100-150 euroa.
Lapsille ja nuorille voi ilman muuta tulla aivokasvaimia.
Sinuna menisin omalle tk-lääkärille, hän kirjoittaa sitten lähetteen neurologille jos katsoo aiheelliseksi.
Sahalaidan näkyminen voisi viitata migreeniin....- Samat sanat ...
Minunkin mielestä päänsärky ja sahalaita ovat migreeniä. Aiheen ulkopuolelta totean omalla kohdallani, että kukaan neurologi ei tunnistanut migreeniäni, vaan tarvittiin neurokirurgi siihen ala-asteella alkaneen migreenin toteamiseen, jotta tuli lääkitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 885516
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113047Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv892958Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232584Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328