Spiritismi...Avaa ja auta minua !

dammijammi1

Otsikko ^^
Eli, olen kuullut vähän jokaiselta tästä aiheesta.Kukaan kavereistani evät ole kokeilleet, mutta erotun selvästikin joukosta.Haluisin kokeilla spiritismiä.Haluaisko joku kiltti kertoo vähän ohjeta ? Kokemuksia ? Kaikkee vaa mikä liittyy spiritismiin.Mitä siinä pitää kysyä ? Voiko tapahtua jotain itselleen,kuolla ? Miten tehdään "pelilauta" jne...HELP ME ?

13

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs...

      En suosittele spiritismin kokeilemista sinulle enkä kellekkään muullekkaan.

      Spiritismissä ollaan tekemisissä voimien kanssa joita emme hallitse.

      Pahimmassa tapauksessa seuraukset voivat olla pahoja, todella pahoja.

      • spirituaali

        -spiritismin peluu on miellyttävää ja hauskaa ajanvietettä.
        -tarvitset vain quija laudan ja juomalasin ja pääset keskustelemaan henkiolentojen kanssa.
        -se on mukavaa ajanvietettä, etenkin yksinäiselle ihmiselle miellyttävä keskustelu kumppani.
        -hauskoja hetkiä spiritismin kanssa!


    • Miljoona $

      Jos voidaan osoittaa että tällaisia henkisiä voimia tai tapahtumia on, niin Randin instituutti on luvannut miljoona dollaria todistetusta tapahtumasta.

      Mene ensiksi helluntailaisten kokoukseen ja äänitä "kielillä puhumista" ja lähetä tiedosto instituuttiin, jos löytyy mitä tahansa vanhaa tai uutta kieltä niin miljoona napsahtaa tilillesi!

      • yryyer

        "Mene ensiksi helluntailaisten kokoukseen ja äänitä "kielillä puhumista" ja lähetä tiedosto instituuttiin, jos löytyy mitä tahansa vanhaa tai uutta kieltä niin miljoona napsahtaa tilillesi! "

        Mä oon nähny vierestä ku n.12 vuotias tyttö puhuu kielillä,kysymys on jostain hypnoosista varmaankin.Noi helluntailaiset on aika hulluja,en oo ikinä nähny niin kiihkouskovaisia ku hellut,en kuulu lahkoon mutta oon ollu niitten leireillä ja siellä oli tapana höpistä kielillä. tosta Randista sen verran vielä että monet on todistanu mutta jostain kumman syystä koe hylätään joka kerta,paska puhetta koko miljoona.


      • Susi76
        yryyer kirjoitti:

        "Mene ensiksi helluntailaisten kokoukseen ja äänitä "kielillä puhumista" ja lähetä tiedosto instituuttiin, jos löytyy mitä tahansa vanhaa tai uutta kieltä niin miljoona napsahtaa tilillesi! "

        Mä oon nähny vierestä ku n.12 vuotias tyttö puhuu kielillä,kysymys on jostain hypnoosista varmaankin.Noi helluntailaiset on aika hulluja,en oo ikinä nähny niin kiihkouskovaisia ku hellut,en kuulu lahkoon mutta oon ollu niitten leireillä ja siellä oli tapana höpistä kielillä. tosta Randista sen verran vielä että monet on todistanu mutta jostain kumman syystä koe hylätään joka kerta,paska puhetta koko miljoona.

        Kyseinen Hellujen kielillä puhuminen ei ole yliluonnollista se on aivojen häiriö tila. Vaaraton ja siitä voi olla hyötyäkin aivoille...luultavasti ei


    • Leentoo

      Henki pisti kerran mun talon lentää.

      • pullon henki

        "Henki pisti kerran mun talon lentää."
        Tämä on tunnettu ilmiö, kysyyssä on pullon henki.


    • rohkeasti vaan

      Ei spiritismissä ole mitään pelättävää, henget ovat ystävällisiä. Kerran jopa osuivat oikeaan kun sanoivat minun voittavan lotossa, voitinkin yli kaksikymppiä.

      • Tuolla on esimerkiki

        uskonnot ja uskomukset palsta. Menkää sinne.
        Tämä on historiapalsta.


    • jotain...

      http://wildspirite.nettisivu.org/spiritismi/

      http://www.freewebs.com/aaveita/spiritismi.htm

      Elikkä siis teet laudan, ja meet johonkin huoneeseen. Huoneessa EI SAA olla muita kuin osallistujat, ei lemmikkejä. Kaikkien huoneessa olijoiden täytyy osallistua. Huoneen kaikki peilaavat pinnat täytyy peittää. Ei raamattuja huoneessa. Ei päivänvaloa. Suojaa saa tekemällä suola- tai villalankakehän. Kehässä täytyy olla pariton määrä kynttilöitä. Lausut(te) sen runon, joka oli 1. linkissä. Kysyt(te) onko henki läsnä(etu- ja keskisormi lasin päällä). Jos lasi liikkuu kyllä-sanan päälle, kysyt(te), onko henki hyvä. Jos vastaus on EI, päätätte "pelin". Jos vastaus on KYLLÄ, voidaan jatkaa. Siinä vaiheessa kysytään kysymykset. EI KUOLEMAAN LIITTYVIÄ!! Henki saattaa myös tehdä fyysisiä asioita, esim. tökkimistä. Jos pitkien verhojen(jos on sellainen)alle muodostuu jalat, lopettakaa. Kun haluat(te) lopettaa, kysyt(te) luvan. Jos vastaus on kielteinen, kysyt(te) kysymyksiä vielä vähän aikaa. Jos henki ei halua monien kertojenkaan jälkeen lopettaa, lausut(te): Jeesuksen Kristuksen nimessä lopeta! "Pelin" jälkeen lasi rikotaan ja lauta poltetaan. Ennen huomista ei saa katsoa heijastavista esineistä. Mieluiten väh. kolme ihmistä.

    • okkigaam

      En suosittele.
      Kerron kokemukseni. Olimme 15 vuotiaita Jämä, Mirja ja minä. Jakkaraan oli piirretty kartta jossa oli kirjaimet ja numerot. Niiden päälle vedetty lakka.
      Aikamme sormea lasin päällä pitäen.
      Sormi ei saa olla kiinni. Lasi kyllä liikui kertoen vastaukset. Yritin katsoa kumpi heistä sitä liikutti. Minulle lupasi miehen jonka etunimi sai minut vanhanaikaisuudellaan nolostumaan. Sukunimenkin ilmoitti. Käsi alkoi väsymään. Nostin katseeni nähden vastapäisessä nurkassa istumassa ihmisen kokoisen mustan koiran joka hymyöi pirullisesti.
      Lopetin kyselyn. Voitte uskoa että uskoin näkemääni. Seuraavat yöt nukoin raamattu tyynyn alla.
      Nyt olen vanha ja väsynyt kaksi aviomiestä ollut, lukuisia heiloja niin nuoruudesa kuin aikuisenakin. Yhdelläkään nimi ei viitannut sinne päinkään mikä kirjaimet oli minulle luvannut.
      maagikko

      • jäsentele ja mieti

        Ei vastauksestasi saa mitään selvää.


    • en suosittele

      Jos huoneessa EI saa olla Raamattua, mutta silloin jos henki ei anna lupaa pelin lopettamiseen, pelin voi lopettaa lausumalla "Jeesuksen Kristuksen nimessä lopeta!", on mielestäni aika selvää millaisten voimien kanssa ollaan tekemisissä. Siksi en olekaan koskaan edes miettinyt kokeilevani ko. peliä. Ja tiedän olevani niin herkkä, että vaikka kyse olisi ihan psykologisista ilmiöistä, minä en sitä kestäisi. Lisäksi eräs sukulainen pelasi nuorena spiritismiä ja yhtäkkiä valot sammuivat ja hän tunsi kaulallaan kädet, jotka kuristivat häntä (ei kukaan pelaajista). Silloin hän huusi Jeesuksen nimeä ja valot syttyivät ja kädet irroittivat otteensa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe