Otsikko ^^
Eli, olen kuullut vähän jokaiselta tästä aiheesta.Kukaan kavereistani evät ole kokeilleet, mutta erotun selvästikin joukosta.Haluisin kokeilla spiritismiä.Haluaisko joku kiltti kertoo vähän ohjeta ? Kokemuksia ? Kaikkee vaa mikä liittyy spiritismiin.Mitä siinä pitää kysyä ? Voiko tapahtua jotain itselleen,kuolla ? Miten tehdään "pelilauta" jne...HELP ME ?
Spiritismi...Avaa ja auta minua !
13
366
Vastaukset
- Eräs...
En suosittele spiritismin kokeilemista sinulle enkä kellekkään muullekkaan.
Spiritismissä ollaan tekemisissä voimien kanssa joita emme hallitse.
Pahimmassa tapauksessa seuraukset voivat olla pahoja, todella pahoja.- spirituaali
-spiritismin peluu on miellyttävää ja hauskaa ajanvietettä.
-tarvitset vain quija laudan ja juomalasin ja pääset keskustelemaan henkiolentojen kanssa.
-se on mukavaa ajanvietettä, etenkin yksinäiselle ihmiselle miellyttävä keskustelu kumppani.
-hauskoja hetkiä spiritismin kanssa!
- Miljoona $
Jos voidaan osoittaa että tällaisia henkisiä voimia tai tapahtumia on, niin Randin instituutti on luvannut miljoona dollaria todistetusta tapahtumasta.
Mene ensiksi helluntailaisten kokoukseen ja äänitä "kielillä puhumista" ja lähetä tiedosto instituuttiin, jos löytyy mitä tahansa vanhaa tai uutta kieltä niin miljoona napsahtaa tilillesi!- yryyer
"Mene ensiksi helluntailaisten kokoukseen ja äänitä "kielillä puhumista" ja lähetä tiedosto instituuttiin, jos löytyy mitä tahansa vanhaa tai uutta kieltä niin miljoona napsahtaa tilillesi! "
Mä oon nähny vierestä ku n.12 vuotias tyttö puhuu kielillä,kysymys on jostain hypnoosista varmaankin.Noi helluntailaiset on aika hulluja,en oo ikinä nähny niin kiihkouskovaisia ku hellut,en kuulu lahkoon mutta oon ollu niitten leireillä ja siellä oli tapana höpistä kielillä. tosta Randista sen verran vielä että monet on todistanu mutta jostain kumman syystä koe hylätään joka kerta,paska puhetta koko miljoona. - Susi76
yryyer kirjoitti:
"Mene ensiksi helluntailaisten kokoukseen ja äänitä "kielillä puhumista" ja lähetä tiedosto instituuttiin, jos löytyy mitä tahansa vanhaa tai uutta kieltä niin miljoona napsahtaa tilillesi! "
Mä oon nähny vierestä ku n.12 vuotias tyttö puhuu kielillä,kysymys on jostain hypnoosista varmaankin.Noi helluntailaiset on aika hulluja,en oo ikinä nähny niin kiihkouskovaisia ku hellut,en kuulu lahkoon mutta oon ollu niitten leireillä ja siellä oli tapana höpistä kielillä. tosta Randista sen verran vielä että monet on todistanu mutta jostain kumman syystä koe hylätään joka kerta,paska puhetta koko miljoona.Kyseinen Hellujen kielillä puhuminen ei ole yliluonnollista se on aivojen häiriö tila. Vaaraton ja siitä voi olla hyötyäkin aivoille...luultavasti ei
- Leentoo
Henki pisti kerran mun talon lentää.
- pullon henki
"Henki pisti kerran mun talon lentää."
Tämä on tunnettu ilmiö, kysyyssä on pullon henki.
- rohkeasti vaan
Ei spiritismissä ole mitään pelättävää, henget ovat ystävällisiä. Kerran jopa osuivat oikeaan kun sanoivat minun voittavan lotossa, voitinkin yli kaksikymppiä.
- Tuolla on esimerkiki
uskonnot ja uskomukset palsta. Menkää sinne.
Tämä on historiapalsta.
- jotain...
http://wildspirite.nettisivu.org/spiritismi/
http://www.freewebs.com/aaveita/spiritismi.htm
Elikkä siis teet laudan, ja meet johonkin huoneeseen. Huoneessa EI SAA olla muita kuin osallistujat, ei lemmikkejä. Kaikkien huoneessa olijoiden täytyy osallistua. Huoneen kaikki peilaavat pinnat täytyy peittää. Ei raamattuja huoneessa. Ei päivänvaloa. Suojaa saa tekemällä suola- tai villalankakehän. Kehässä täytyy olla pariton määrä kynttilöitä. Lausut(te) sen runon, joka oli 1. linkissä. Kysyt(te) onko henki läsnä(etu- ja keskisormi lasin päällä). Jos lasi liikkuu kyllä-sanan päälle, kysyt(te), onko henki hyvä. Jos vastaus on EI, päätätte "pelin". Jos vastaus on KYLLÄ, voidaan jatkaa. Siinä vaiheessa kysytään kysymykset. EI KUOLEMAAN LIITTYVIÄ!! Henki saattaa myös tehdä fyysisiä asioita, esim. tökkimistä. Jos pitkien verhojen(jos on sellainen)alle muodostuu jalat, lopettakaa. Kun haluat(te) lopettaa, kysyt(te) luvan. Jos vastaus on kielteinen, kysyt(te) kysymyksiä vielä vähän aikaa. Jos henki ei halua monien kertojenkaan jälkeen lopettaa, lausut(te): Jeesuksen Kristuksen nimessä lopeta! "Pelin" jälkeen lasi rikotaan ja lauta poltetaan. Ennen huomista ei saa katsoa heijastavista esineistä. Mieluiten väh. kolme ihmistä. - okkigaam
En suosittele.
Kerron kokemukseni. Olimme 15 vuotiaita Jämä, Mirja ja minä. Jakkaraan oli piirretty kartta jossa oli kirjaimet ja numerot. Niiden päälle vedetty lakka.
Aikamme sormea lasin päällä pitäen.
Sormi ei saa olla kiinni. Lasi kyllä liikui kertoen vastaukset. Yritin katsoa kumpi heistä sitä liikutti. Minulle lupasi miehen jonka etunimi sai minut vanhanaikaisuudellaan nolostumaan. Sukunimenkin ilmoitti. Käsi alkoi väsymään. Nostin katseeni nähden vastapäisessä nurkassa istumassa ihmisen kokoisen mustan koiran joka hymyöi pirullisesti.
Lopetin kyselyn. Voitte uskoa että uskoin näkemääni. Seuraavat yöt nukoin raamattu tyynyn alla.
Nyt olen vanha ja väsynyt kaksi aviomiestä ollut, lukuisia heiloja niin nuoruudesa kuin aikuisenakin. Yhdelläkään nimi ei viitannut sinne päinkään mikä kirjaimet oli minulle luvannut.
maagikko- jäsentele ja mieti
Ei vastauksestasi saa mitään selvää.
- en suosittele
Jos huoneessa EI saa olla Raamattua, mutta silloin jos henki ei anna lupaa pelin lopettamiseen, pelin voi lopettaa lausumalla "Jeesuksen Kristuksen nimessä lopeta!", on mielestäni aika selvää millaisten voimien kanssa ollaan tekemisissä. Siksi en olekaan koskaan edes miettinyt kokeilevani ko. peliä. Ja tiedän olevani niin herkkä, että vaikka kyse olisi ihan psykologisista ilmiöistä, minä en sitä kestäisi. Lisäksi eräs sukulainen pelasi nuorena spiritismiä ja yhtäkkiä valot sammuivat ja hän tunsi kaulallaan kädet, jotka kuristivat häntä (ei kukaan pelaajista). Silloin hän huusi Jeesuksen nimeä ja valot syttyivät ja kädet irroittivat otteensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778