Odottavan aika on pitkäää....

Mulla on suunnitelmissa mennä Tapsan keikalle Valasrannan lavalle. Vielä täytyis jaksaa odottaa parisen viikko siis ennen kuin H-hetki koittaa ja pääsee Tapsaa taas pitkästä aikaa livenä näkemään ja kuulemaan. Olen tosi innoissani siitä. En oo koskaan aiemmin Yläneen valasrannalla ollutkaan tansseissa joten ihan mielenkiinotoista nähdä sekin että millanen paikka se on. Kauniilla paikalla se ainaskin on kun on ihan järvenrannassa. Tiedä vaikka keikan jälkeen kävisin siellä pulahtamassa uimassa jos on lämmin ilta/yö. :-)

10

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskomaton dooris!!!

      Muistathan pieni kultaliini, että "jos otat - et ui & jos uit - et ota"... Mutta taitaapa Justiinax Liinilä juopua tarpeeksi pelkästään Tapsuliinista. Silmät pyörinevät ympyrää ja neiti leijailee tokkuroissaan puoli metri' maanpinnasta.

      Koita nyt pysyä hameessa odotellesasi tuota megaorgistista tapahtumaa. Aikaa saat kulumaan vaikka virkkaamalla Tapsuliinille pinkit aluspöksyt.

      • ;DD

        HAHHAA !! ;D Päivän makeimmat naurut :)) Virkatut pinkit aluspöksyt olisi kyllä tosi "hot" miehellä ;D


      • Tiedoks vaan, että mä en ruukaa olla Tapsan keikoilla kännissä. Sitä en kyllä voi kieltää etteikö sitä keikan jälkeen vähän leijaile jalat irti maasta, mut se johtuu Tapsasta.

        ps.Sulle mä ne kalsarit voisinkin virkata. Mä luulen ,että sulle jos kelle semmoset pitsiset pinkit alkkarit olis ihan omiaan. Menis vähän lankaakin, kun sun vehkeet tuskin kovin isoo tilaa vaatii. Kynsisaksilla onnistuis kyllä ihan helposti teikäläisen kastrointi ;-)


      • Sepitini
        Justiinax kirjoitti:

        Tiedoks vaan, että mä en ruukaa olla Tapsan keikoilla kännissä. Sitä en kyllä voi kieltää etteikö sitä keikan jälkeen vähän leijaile jalat irti maasta, mut se johtuu Tapsasta.

        ps.Sulle mä ne kalsarit voisinkin virkata. Mä luulen ,että sulle jos kelle semmoset pitsiset pinkit alkkarit olis ihan omiaan. Menis vähän lankaakin, kun sun vehkeet tuskin kovin isoo tilaa vaatii. Kynsisaksilla onnistuis kyllä ihan helposti teikäläisen kastrointi ;-)

        Hyvä Justiinax ! Laita vaan luu kurkkuun tyypeille jotka tulevat tänne tahallaan provosoimaan.


    • Uskomaton dooris!!!

      No, onneksi en sentään ole androgyyni kuten Justiinax Liinilä, Sepitini "Manne" Liinilä ja idoli-liininne. Ja niin pientä leikkuuvehjettä ei tässä maailmassa ole olemassakaan millä saisi Justiiinax Liinilän ja Sepitiini Liinilän häppärit leikattua. Niitä kuin ei noiden alapäässä ole laisinkaan. Yläpäässä korkeintaan ja niin saat*nan rumat. Hyhhyh.

    • mistelli.

      Ihanaa ja viihtyisää iltaa sinulle Justiinax toivottelen sinne Valasrantaan Tapsan keikalle. Itse mitä ilmeisemmin olen menossa Tapsa kuuntelemaan Merikievariin tämän kuun lopussa.

    • Tapsuliinin fani

      No kerro nyt miten se konsertti meni Justiinax! Odotamme malttamattomina reportaasiasi! Vai olitko ylipäätään siellä?

      • Olin mä siellä ja Tapsan keikka oli loistava! Tykkäsin TOOOOSIII paljon, mutta eilen joku kirjoitti mun keikkarapartistani muunnellun version ( muka hauskan selllaisen) ja se harmitti mua niin ,että päätin pyytää ylläpidolta aloittamani aiheen poistoa. Päätin kanssa sen e,ttä en tule tänne enää kirjoittamaan mitään pitempiä keikkaraportteja, kun niistä tehdään kummiskin pilaa.


      • yläneläinen
        Justiinax kirjoitti:

        Olin mä siellä ja Tapsan keikka oli loistava! Tykkäsin TOOOOSIII paljon, mutta eilen joku kirjoitti mun keikkarapartistani muunnellun version ( muka hauskan selllaisen) ja se harmitti mua niin ,että päätin pyytää ylläpidolta aloittamani aiheen poistoa. Päätin kanssa sen e,ttä en tule tänne enää kirjoittamaan mitään pitempiä keikkaraportteja, kun niistä tehdään kummiskin pilaa.

        Aivan. Se yksi ja sama ihminen, joka tehtailee noita latvakakkoskirjoituksia, on melkoinen kärpänen. Jääköön surisemaan omaan kompostiinsa.

        Mutta edelleen, se Valasrannan keikka oli hieno. :)

        Niin ja noilla plussaamisilla onkin aivan järkyttävän suuri merkitys *rolls eyes*... hahhah :)


      • Uskomaton dooris!!!
        yläneläinen kirjoitti:

        Aivan. Se yksi ja sama ihminen, joka tehtailee noita latvakakkoskirjoituksia, on melkoinen kärpänen. Jääköön surisemaan omaan kompostiinsa.

        Mutta edelleen, se Valasrannan keikka oli hieno. :)

        Niin ja noilla plussaamisilla onkin aivan järkyttävän suuri merkitys *rolls eyes*... hahhah :)

        Voi Justiinax Liinilä parkaa.... vai pilaili joku sinun Nobel-kirjallisuuspalkinnon arvoista kirjoitustasi? Ja vedit sitten ihan herneen nenään? Ihan sinulle tiedoksi: tule ulos sieltä palvelutalosta haistelemaan raikasta ilmaa. Selvittää pään. Mutta KIITOS kuitenkin kun et enää suolla sitä ylipitkää ylistyskakkaa Tapsuliinista. Olihan tuo lupaus? Olihan?

        Nimimerkki "yläneläinen" eli Manne Liinilä ,Seilin saaren jälkeläinen suoraan alenevassa polvessa,: menepä ulos raittiseen ilmaan kuuntelemaan vaikkapa lintujenlaulua. Se se vasta musiikkia on! Ja anna silmiesi pyöriä ympyrää vaan: merkki siitä, että kaikki ruuvit eivät ole yläpäässäsi paikallaan. Jos joku nyt edes sitä epäili.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe