Osaisiko täällä joku auttaa...

Mistähän sitä nyt sitten aloittaisi...
Äidilläni on ollut voimakas näkemisen lahja... Ymmärsin sen jo pienenä. Esimerkki tapauksia... Äiti ei voinut käyttää alkoholia ollenkaan. Menetti ikään kuin kontrollin. Alkoi hourailemaan. Tiesi asioita ennalta esim isästäni...
Pelkäsi vettä, kaivoja...
Itse koin jotain noin 9v kun nukkumiseni alkoi yhtä äkkiä levottomaksi. Nenästäni tai korvastani saattoi alkaa vuotaa verta yllättäen. Oikeaan käteeni nousi noin sormen pään kokoisia kudosneste rakkuloita... Siis niin kuin palovammoja. Mutta pelkkä rakkuloita. Näitä tutkittiin lääkäreitä myöten mutta mitään ei löytynyt...
Tämä asia loppui aikanaan... Äiti lohdutti ja sanoi älä avaa itseäsi...
Vuosien mittaan huomaan tuntevani ikään kuin jälkiä tapahtumista paikoissa ja ihmisissä. Tulen ihmisten kanssa todella hyvin toimeen. Tunnen esim onko ihminen kiinnostunut minusta. Tunnen hyvin voimakkaasti ihmisissä niille tapahtuneet pahat asiat. Haluaisin nähdä / kuulla ne ns haavat ja parantaa ne. Suojella niitä ihmisiä! Joskus tunnen jos jotain mukavia tai pahoja asioita tapahtuu läheisilleni... Nyt viime vuosina olen oppinut pimentämään paikkoja. Saan asioita enemmän esiin!
Minun tekisi mieli yrittää pimentää taivas. Mutta siellä on jotain suurta...
Tunnen viehätystä lohikäärmeisiin aina tuntenut. On niitä tatuoitunakin vasempaan käteeni.
En oikeen tiedä miten jatkaisin... Tai oikeastaan mitä tämä on!?
Olen yrittänyt lueskella asioista mutta oikeen ainakaan selviä vastauksia en ole löytänyt...
Toivoisin asiallista keskustelua...
Ps ja sori typot!

2

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Misty-88

      Olet oerinyt äidiltäsi lahjan, mutta se vaatii tosiaankin "avaamisen" tai hyväksymisen, että voit hyödyntää sitä kokonaisvaltaisesti. Jos haluat auttaa ihmisiä, muista, että on olemassa tapauksia joille ei voi, eikä saa tehdä mitään. Joudut kohtaamaan ihmisten kiitollisuutta, mutta myös paljon tuskaa. Kannattaa ottaa heti alkuun etäisyyttä muiden tunteisiin, jos päästää ne koko ajan itsensä läpi, se ei tee hyvää psyykelle. Äitisi oli varmasti kokenut nämä negatiivisetkin puolet, ja siksi sanoi että älä avaa sitä. Jos haluat kehittää lahjaasi, aloita meditaatioista - mene ensin itseesi, selvitä haluatko tätä todella. Sitten voit yrittää meditaation kautta selvittää esim. tuttujesin jotakin elämäntapahtumia - lähinnä harjoitteluksi, että he voivat sitten kommentoida oliko näkemäsi oikein. Suosittelen myös kirjallisuutta, mm henkinen parantaminen, sinäkin voit parantaa - katso Union Mystican kirjvalikoima läpi :)

      Valoa & Lämpöä!

    • pyhista_naisista

      Mulla on hieman, siis ihan hieman, samanlainen tausta. Tosin sillä erotuksella, että mummoni olivat näkijöitä. Tiesivät ennalta mm. kuolemia ja syntymiä. Tavallaan tiedän, että minullakin on taipumusta johonkin määrittelemättömään.

      Tiedän mm. läheisistäni kiputiloja koskettamalla ja luen tarotteja suhteellisen osuvasti (läheisille). Elän kahden vaiheilla: Lähdenkö kehittämään lahjaa vai en.

      @mina--vaan: luulen, että halu syttyy jos on syttyäkseen. Itse ainakin odotan hetkeä, jolloin ajattelen olevani tarpeeksi kokenut ja vahva. Olen ihmisenä turhankin herkkä, ja ehkä siksi ajattelen, että täytyy olla vahva henkinen ydin, ennen kuin uskallan lähteä syvemmälle tutkimusretkelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe