YSAO on aivan kammottava oppilaitos

klitoriksen venyttä

Kyllä kyseinen laitos... poliittinen korporaatio, pitäisi lopettaa. Opettajien osaaminen on alle arvostelun.

Opettajat hävetkää.

26

1819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tommilee

      TV Kysyy oppilaaksi hakeutuvalta: "Oletko ollut hevosten kanssa?" Valjakkoaju ja ratsastaminen ovat elämän tärkeimpiä asioita.

    • opettajat mulkkuja

      Mutta YSAO pitää lopettaa. Ihan surkea oppilaitos. Pahempaa ei ole.

    • hävettävää on

      Juuri näin. Osaaminen on ihan nollassa opettajilla ja tulevat paikalle jos jaksavat.

      Miksi tuollaisille torville maksetaan palkkaa? Kunnanelätit...

    • aikainen mies

      Et saanut vissiin hyviä numeroita kun tuollaisia aivopieruja päästät.

      Olet ilmeisesti jo peruskoulun suorittanut ja sen jälkeen oppiminen on enemmän kiinni oppilaasta kuin opettajasta.. Jos ei kiinnosta niin ei opettaja voi sille mitään.. Koulua kun ei ole pakko käydä jos ei jaksa panostaa kotitehtäviin.

    • asioista tietävä

      Opettele kuule itse ensin luetun ymmärtäminen, ime uudestaan äitis tissiä, ja palaa sitten takaisin keskusteluun.

      YSAO:n opet lintsaavat sovituilta luennoilta, eivät osaa ohjata, eikä niillä ole työelämäkontakteja. Kotitehtävistä on turha puhua, koska YSAO:n ei pitäisi olla mikään kirjeopisto tiettävästi.

      Opet lintsaavat ja tuovat vain etätehtäviä, että pääsevät kaljoittelemaan. Etätehtävien ohjeistus on kamalan alkeellista ja avutonta. Kun opelta jotain kysyy, on vastaus: otapa itse selvää.

      Mihin tuollaisia opeja muka tarvitaan, jotka käskee oppijan ottamaan kaikesta itse selvän? Mikä on tuollaisten laiskamato-opettajien rooli oppimisen tukena?

      Opettajien substanssiosaaminen nolla ja pedagoginen osaaminen nolla.

      Hävetkää!

      • onko näin

        Onko näin? Ihmettelen jos näin on kautta koko YSAO:N. Luulisi ongelman koskevan vain tiettyä opettajaa.. YSAO on laaja oppilaitos,, ei kai kaikki opettajat voi olla näin epäpäteviä. Nyt aloittaja ja muut vastaajat eivät nimeä tiettyjä aineita tai opettajia.

        Se viittaa siihen että todistuksesi oli tooooooosi huono ja olet vain harmissasi.
        Nuo kommentit tisseistä viittää myös yleiseen kypsymättömyyteen.. et ole vielä aikuinen.

        noo ensi vuonna luet ahkerammin
        Opettajat vieraantuu työelämästä jota opettavat kun ovat opettajina aikansa.


    • amis DX

      YSAO on suojatyöpaikka näille möhömahoille, vuodesta toiseen samaa pskaa. Ei tarvitse kantaa minkäänlaista vastuuta eikä oppia mitään uutta kunhan vaan osaa mennä kahville ja syömään. Päästetään oppilaat läpi ettei tarvitse samoja naamoja katsoa vuodesta toiseen.

    • Ei enempää....

      Kurssisuorituksia tuntuu kyllä saavan mitä uskomattomin rävellyksin, ilman mitään näyttöä osaamisesta. Tärkeää on vain saada roikkuvatkin oppilaat pois kirjoilta. Onkohon vastuuntunto tulevien ammattilaisten kouluttamisessa unohtunut?

      Kurssien tuntimäärät on määritetty, ja opettajilla on valitus niiden tiukkuudesta. Kuitenkaan oppitunteja ei välitetä pitää niin kuin ne olisi, vaan tunteja pidetään yhteen ja lopulta opettamiseen käytetty aika pyöristetetään. Enpä muista itse olleeni koulussa sen loppumisaikaan asti, joka taitaa olla 16:10. Eihän se toki mitään haittaa, kun opettaja voi kuitata kuitenkin täyden palkan...

      En voi kyllä itse suositella oppilaitosta ainakaan luonnonvara-alan osalta. Koulutuksesta ei jäänyt juuri mitään käteen, mutta tutkinto sentään on.... Mikä on sen arvo sellaisille, joille oppi ei ole tullut jostain koulun ulkopuolelta.

    • ei amispellet

      Nii;i valmistuuko pitkäaikaistyötön ja luuseri työelämään kun yhteiskunta kustantaa heille kalliitt leikkikalut. Baarin väliä ajavia autokuskeja en ottaisi työhön. Joku tolkku työttömäksi koulutukseen.

    • Kun aikuistut

      Kunhan teini-ikä menee ohi ja näppylät katoaa naamaltasi, opit toivottavasti ymmärtämään maamme ilmaisen ammattikoulutuksen etuja. Ja muitakin hyvinvointiyhteiskunnan ylellisyyksiä joita ei aivan kaikkialla ole.

      • Muamuija

        Minulla ollut lapsi kolmella Ysaon eri linjalla ja opiskelleet jokainen eri toimipisteessä. Kukaan ei ole yleisesti eikä kenestäkään opettajasta erityisesti valittanut, kaikilla mennyt koulu ihan normaalisti, saaneet itse vaikuttaa harjoittelupaikkoihinsa ja esim. olleet tarvittaessa kotona töissä kiireaikoina kun opettajien kanssa sovittu korvaavista opinnoista jne. Jokainen päässyt työelämään kiinni jo kouluaikana, saanut hyvän ammattitaidon ja ollut heti alusta pitäen työnantajalleen palkkansa arvoinen, sekä motivoitunut niin koulussa kuin työssäkin. Myös suurimman osan luokastaan ovat kertoneet olleen aktiivisia opiskelijoita, toki mukaan mahtuu myös muutamia "päivähoitolaisia" eli täällä kuvatun kaltaisia keskenkasvuisia. Käsittämätöntä yleistystä ja mustamaalausta, mitä tälläkin palstalla säännöllisesti joku/jotkut yrittävät koko oppilaitoksen päälle laittaa. Epäilemättä epäpätevyyttä tai huonoa motivaatiota voi jostakin opettajasta löytyä, mutta tuskin kovin suurelta osalta opettajakuntaa.


      • aikainen mies
        Muamuija kirjoitti:

        Minulla ollut lapsi kolmella Ysaon eri linjalla ja opiskelleet jokainen eri toimipisteessä. Kukaan ei ole yleisesti eikä kenestäkään opettajasta erityisesti valittanut, kaikilla mennyt koulu ihan normaalisti, saaneet itse vaikuttaa harjoittelupaikkoihinsa ja esim. olleet tarvittaessa kotona töissä kiireaikoina kun opettajien kanssa sovittu korvaavista opinnoista jne. Jokainen päässyt työelämään kiinni jo kouluaikana, saanut hyvän ammattitaidon ja ollut heti alusta pitäen työnantajalleen palkkansa arvoinen, sekä motivoitunut niin koulussa kuin työssäkin. Myös suurimman osan luokastaan ovat kertoneet olleen aktiivisia opiskelijoita, toki mukaan mahtuu myös muutamia "päivähoitolaisia" eli täällä kuvatun kaltaisia keskenkasvuisia. Käsittämätöntä yleistystä ja mustamaalausta, mitä tälläkin palstalla säännöllisesti joku/jotkut yrittävät koko oppilaitoksen päälle laittaa. Epäilemättä epäpätevyyttä tai huonoa motivaatiota voi jostakin opettajasta löytyä, mutta tuskin kovin suurelta osalta opettajakuntaa.

        Tätä juuri tarkoitin.. Tuskin koko koulu on huono, kuten aloittaja väittää.. Aloittaja sai vain huonot numerot ja purkaa turhautumistaan.

        Tässä on kuitenkin kolmen oppilaan vanhempi kertomassa opetuksen hyvästä tasosta.

        Aikuislinjat on eri asia, kuin peruskoulu.. Jokaisen on nähtävä vaivaa oppisen eteen ja oltava kiinnostunut alastaan.. turha kouluun on tulla jos ala ei kiinnosta. Tuhlaat vain aikaasi ja ennen kaikkea muiden aikaa.


      • Pemolla
        Muamuija kirjoitti:

        Minulla ollut lapsi kolmella Ysaon eri linjalla ja opiskelleet jokainen eri toimipisteessä. Kukaan ei ole yleisesti eikä kenestäkään opettajasta erityisesti valittanut, kaikilla mennyt koulu ihan normaalisti, saaneet itse vaikuttaa harjoittelupaikkoihinsa ja esim. olleet tarvittaessa kotona töissä kiireaikoina kun opettajien kanssa sovittu korvaavista opinnoista jne. Jokainen päässyt työelämään kiinni jo kouluaikana, saanut hyvän ammattitaidon ja ollut heti alusta pitäen työnantajalleen palkkansa arvoinen, sekä motivoitunut niin koulussa kuin työssäkin. Myös suurimman osan luokastaan ovat kertoneet olleen aktiivisia opiskelijoita, toki mukaan mahtuu myös muutamia "päivähoitolaisia" eli täällä kuvatun kaltaisia keskenkasvuisia. Käsittämätöntä yleistystä ja mustamaalausta, mitä tälläkin palstalla säännöllisesti joku/jotkut yrittävät koko oppilaitoksen päälle laittaa. Epäilemättä epäpätevyyttä tai huonoa motivaatiota voi jostakin opettajasta löytyä, mutta tuskin kovin suurelta osalta opettajakuntaa.

        Jep tämä taitaa olla alakohtainen meillä maanrakennus puolella opettajat on lähes kaikki työrlämästä siirtyny opettamaan ja toisipäin kans en itse voi kauheena valittaa


    • inspektor III

      Kyllä vaan löytyy se Suomen ala-arvoisin opettaja-aines juuri. Joku puhuu ilmaisesta koulutuksesta, niin ei se YSAO:n koulutus mitään ilmaista ole vaan helvetin kallista ja vaikuttavuudeltaan heikkoa.

      YSAO:n, Aduldan , JAKK:n kaltaiset kunnalliset korporaatiot pitää saada loppumaan ajoissa, ennenkuin koko Suomi kaatuu niihin syydettyisiin rahoihin.

      Tuollaisia oppilaitoksia on aivan liikaa, ja se nä koulutusinflaationa ja korkeana nuorisotyöttömyytenä.

      • mattisokka21

        Just koulutus on muka tyällisyyden hoitoa. Näennäistä meininkiä. Oppilaitokselle ei merkitse mitään opetuksen laatu, eikä työnsaanti. Rahastusta koko homma. Amiksen opettajilla itsellään ei ole kuin kouasteen, joillakin opistoasteen vanhentunut tutkinto.Tuntosarvet työelämään puuttuvat.


      • tietoa on
        mattisokka21 kirjoitti:

        Just koulutus on muka tyällisyyden hoitoa. Näennäistä meininkiä. Oppilaitokselle ei merkitse mitään opetuksen laatu, eikä työnsaanti. Rahastusta koko homma. Amiksen opettajilla itsellään ei ole kuin kouasteen, joillakin opistoasteen vanhentunut tutkinto.Tuntosarvet työelämään puuttuvat.

        Juuri näin. Edellinen kirjoittaja osui asia ytimeen.

        Ei joitakin YSAO:n tolloja opettajia mikään oppilaan työllistyminen kiinnosta vaan oman työpaikan säilyminen.


    • meejänheekki

      Tosi on hevosmiehet ovat syvältä...

      • alinkessu

        Tärkeentä on, oletko ollut hevosen kanssa tai holetko homo.


    • työvoimaneuvoja

      ja aivan karseeta. Muka työllisyyttä tuetaan kun annetaan paskakoulutusta. Opettajien tietotaito pahasti hakusessa... ihan syvältä hevon....stä.

    • Faktahomma

      Minulla on varma tieto, että ainakin yhdellä opettajista on FM-tutkinto yliopistosta.

      • keittäjän tutkinto

        ONko kyseessä joku keittäjä


    • lääkärityttönen

      FM-tutkinto antaa pätevyyden CM-kassaneidiksi.

      • leena renki

        Eikö sillä tutkinnolla saa ajaa edes valjakkoajuva?


    • äiti ja poika

      Ei saa ja hyvä niin.

    • Oppinut

      YSAO on erinomainen opinahjo!

      • meejänheekki

        Ai jaa oletko olevinas opettaja? Suojatyöpaikka jossa säilötään osaamatonta ja lahjatonta porukkaa. Ovet kiinni äkkiä, veronmaksajalla on muitakin huollettavia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      91
      5895
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      43
      2270
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1587
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1289
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1223
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      113
      1019
    7. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1010
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      930
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      827
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      798
    Aihe