Mietin että vieläkö nuoret naiset käyttävät rannekelloja? Esim. kaunista korukelloa ajattelin merkkipäivälahjaksi, mutta mahtaako olla käyttöä, vai katsooko kaikki kellonajan nykyään kännykästä?
Käytetättekö itse vielä rannekelloa?
Vieläkö rannekelloja käytetään?
9
141
Vastaukset
Mul on nyt sen verran tyttömäinen olo et vastaan tosi miesten käyttävän taskukelloa paremmis pippaloissa.
- L*
Mullon otettu esiin kesäkello ranteeseen, siinä on ihana maisema. Ei rannekello ole pelkkä ajannäyttäjä, se voi olla myös koru.
No miulla on kyllä kello ranteessa. Tyttärelläni ei ole.
- Lorena*
Sain äitienpäivä lahjaksi koristekellon aidon Candinon. Olen aina pitänyt rannekelloa, nopea vilkaisu mitä aika on varsinkin auton ollessa parkissa. Kännykkä on käytännöllinen, pitää aina kaivaa jostakin esille vie enemmän aikaa vilkaista ajankulua..
Konserteissa, teatterissa, lennoilla ihan välttämätön. - kännykello
Minulla on parikin rannekelloa. Pidin niitä kädessä (en yhtä aikaa) niin kauan kunnes patteri loppui. Enpä viitsinyt ostaa kallista patteria, kun kännystä näkee kellon!
- ...
Kommentoin minäkin, vaikka en ole nainen.
Kyllä kelloa käytetään edelleen. Se on tosin enenpi koru nykyään. Kellonajan tosiaaan näkee kännykästä, tietokoneelta, julkisissa paikoisssa erittäin hyvon ja tarkasti.
Kellossa sympoliarvonsa. Mä ite en juurikaan käytä kelloa ranteessa. Mutta kun lähtö jonnekin tilaisuuteen, mulla roikkuu ranteessa arvokas sveitsiläinen rannekello. Se on vähän sama asia kuin korvakoru. Mä en käytä korujua, koska olen mies. Mutta kun on joku tilaisuus, kyllä mulla on kultainen korvakoru korvassa ja sveitsiläinen kello ranteessa.
Että jos niinkuin lahjaa mietit, ole sen ostanut jo. Hyvä kello on aina hintansa väärtti- sanokoot muut mitä halavalat. Mun rippikello muuten aikanaan ryöstettiin ranteesta. Ite tienasin sitten nykyisen kelloni. Ja merkki sivumennen maitittuna on Eterna. Ja mä olen ylpeä siitä, vaikka se ei olekkaan kuin kello.
=DW=Eterna se minunkin ranteessani killuu. Ostettu 1973/74 vaihteessa. Kerran putsattu ja yksi hammaspyörä uusittu (ja samalla vähän RIKOTTU huollossa!), hihnoja mennyt monta.
Ostin viime vuonna jolulahjaksi tyttärelleni rannekellon, hän itse sitä toivoi. Juuri tuollaisen korukellon.
Itse pidän nykyisin isälleni 70-vuotislahjaksi antamaani rannekelloa. Toimii vielä, vaikka oli pysähdyksissä parikymmentä vuotta.- tiinaex...
käytetään mutta kannattaa ostaa lahjansaajan tyylinen kello ja siinä ovat kellokauppiaat ammattilaisia välttämättä se kello joka miellyttää itseä ei miellytä lahjansaajaa ja kauppiaat osaavat myös kertoo mikä kello milläkin hetkellä on in.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893544Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563034
- 612855
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.592663On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle602413Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122