mitäs meille

tiinaex...

tänä iltana kuuluu ollaanko me kaikki menossa huomenna ylppäreille ja kainenmaailman valmistujaisiin meillä olis kolme kutsua kahdessa keritään käydä huomenna mutta kolmas jää sunnuntaille.

29

139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei olla menossa ylppäreille.

Ihana kauan kateissa ollut ja kaivattu ystävättäreni tulee vieraakseni ja me tytät osataan pitää hauskaa keskenämme eli koko ilta turpakäräjiä.Otetaan saunanlauteilta vauhtia, syödään jotain kivaa pientä ja lipitetään valkkista.

Vielä tässä lähteä kylille luuhaa, vitosen ruusu kainalissa, ei voi vähempää kiinnostaa

• tiinaex...

teillä on sit kivaa tiedossa,

• henrjii

Penitzä ei sitten oteta, völjyyn.

• tiinaex...
        henrjii kirjoitti:

Penitzä ei sitten oteta, völjyyn.

eihän miehistä oo kun haittaa kun tytöt parantaa maailmaa ;)))))

• omegaN.

Jos olisi jonkun hyvän ystäväsi lapsella nyt juhlat, et varmaankaan noin väheksyisi!
        Tuli vaan mieleeni, kun luin tuon viimeisen lauseesi korppis.

• Korppis*
        omegaN. kirjoitti:

Jos olisi jonkun hyvän ystäväsi lapsella nyt juhlat, et varmaankaan noin väheksyisi!
        Tuli vaan mieleeni, kun luin tuon viimeisen lauseesi korppis.

No, joo tiedoksi niille, joille viestini aiheutti pahaa mieltä, että Petze vietti kanssamme tunteroisen. Hän kunnioitti tilanteen ainutlaatuista laatua jättäen meidät vaikkakin vastahakoisesti parantamaan naisemielistä maailmaamme ja palasi kotiinsa.

Toiselle närkästyneelle kerron sen verran, että ystävättäreni nuorin ja älykkäin lapsonen on vasta 11-vuotias ja varmana menen hänen lakkiaisiinsa noin kuuden seitsämän vuoden päästä, niin jos luoja sen minulle suo.

• L*

Meille, teille?
      Alkaapi olla lähituttujen lapset jo yli-ikäisiä ylkkäreitä.
      Eipä ole ainuttakaan kutsua juhliin.

Ihana päivä, paljon takana, vielä moninkerroin enemmän aherrusta edessä.
      Yksi taival on takana, vielä monen monta erämaata kierrettävänä.
      Onnea kaikille valmistuneille, mistä tahansa sitten sen ovat tehneetkin!
      Ehkä ylioppilastutkinnon ylikorostaminen alkaa jo olla alkeellista?

• tiinaex...

meidän toiset ylppärit on mun siskon nuoremman tyttären vanhemman tyttären ja toiset on ystävien nuoremman pojan ja sit ystävien nuorin poika valmistu jonkin sortin ammattiin aina löytyy syytä juhlaan.

• L*
        tiinaex... kirjoitti:

meidän toiset ylppärit on mun siskon nuoremman tyttären vanhemman tyttären ja toiset on ystävien nuoremman pojan ja sit ystävien nuorin poika valmistu jonkin sortin ammattiin aina löytyy syytä juhlaan.

Juhlat ovat kivoja, on mukavaa olla lähellä lähimmäisiään.
        Minun pikkuinen älyni sortui, kun tuo sukulaisuussuhde oli niin monipolvinen.
        Toivon sinulle, ja kaikille osallistuville iloista ja mieleenjäävää juhlatilaisuutta. :))
        Kerro kissoille terkkuja!

• tiinaex...
        L* kirjoitti:

Juhlat ovat kivoja, on mukavaa olla lähellä lähimmäisiään.
        Minun pikkuinen älyni sortui, kun tuo sukulaisuussuhde oli niin monipolvinen.
        Toivon sinulle, ja kaikille osallistuville iloista ja mieleenjäävää juhlatilaisuutta. :))
        Kerro kissoille terkkuja!

kiitos sataa ha tuulee mutta tuleepahan tiiviimpi tunnelma sisätiloissa kerrotaan kisoille terkkuja kun ne suvaitsee kotiutua yöjalasta ;)))))

• isoäiti*

Mansikoita ajattelin mennä poimimaan huomenna poimi-itse-farmilta. Ensimmäiset mansikat maistuvat aina makeimmilta. Nam nam...ja se tuoksu..aah.

• tiinaex...

eiköhän oo pikkusen liian aikasta mansikan poimintaan...

• Mun mansikat on vasta kukassa....onko se joku superaikainen lajike?

• isoäiti*
        Paloma.se.co kirjoitti:

Mun mansikat on vasta kukassa....onko se joku superaikainen lajike?

Lajikkeesta ei ole tietoa, mutta kypsyvät täällä '' muu-maa-mustikassa'' vähän aikaisemmin kuin synnyinmaassa.

• isoäiti* kirjoitti:

Lajikkeesta ei ole tietoa, mutta kypsyvät täällä '' muu-maa-mustikassa'' vähän aikaisemmin kuin synnyinmaassa.

ahaaaaa siis kaikelle on selitys :)

• naminami skutsi

Meillä onkin semmoinen metsä että voi mennä jo puolukkaan :)

• tiinaex...
        isoäiti* kirjoitti:

maistuvia mansikkaisia hetikiä =)))))

• näinkin voi olla

Pikkasen outoo porukkaa :(

• L*

Me vai te?

• meeriamanda

Ei ole enää senikäisiä , pieni suku kun on. Kolmosen ellua toisella silmällä tässä katellaan ...muistaisin et oon nähnyt aiemminkin.

Sinulle ...näinkin vois olla... kuka pyytää outojen sakkiin?

• henrjii

Olin eilen tyttären yo juhlissa, hesassa, tänään pitäisi jatkaa kotona.

• tiinaex...

mun tyttärellä ne oli kakstoista vuotta sitten niin se aika rientää ja lapset vanhenee ;))))

• 1943

Mulla on ihan ikiomat riemuylioppilasuhlat. On kiva nähdä entisiä luokkakavereita 50:n vuoden jälkeen. Itse olen järjestänyt ja kutsunut kokoon.

• Ei olla menossa, kun kaikki on joko valmistunut aikoja sitten ja muu jälkikasvu taas on liian nuoria.

• demeter

Meillä on onneksi vain yhdet juhlat.. Siskon pojanpoika on nyt tutkintonsa suorittanut ja onnistunut pääsemään myös jatkoon - ihan sinne minne halusi.
        Että kahdenkertaiset onnittelut mennään viermään.
        Mutta tämä sää. Kylmää harmaata ja sateista...

• Eipä ole missään olla oltu.
      Siitä alkaen kun minä synnyin, oli äitini puolen suku vahva Demarilauma.
      Faija oli Kommari vuoteen 1968 ja sen jälkeen levoton.

N.30 ihmistä piti yhteyttä kuin Sammakonkutu, joka ainoa juhlapäivä mentiin porukalla, kakaroineen päivineen, sinne missä vain aihetta oli.
      Sitten tuli aika jolloin porukka alkoi harventua, joko omiin hautajaisiinsa tai sitten muuten vain liikuntakykynsä menettäneenä.

Minun ramppaamiseni voileipäkakkujen perässä loppui siihen, kun viimeinenkin ikäluokkani jäsen oli täyttänyt 40v.
      Joihinkin pidin yhteyttä vielä vanhempanakin, mutta laimeasti.
      Ja niin, ansaitusti, en ole enää kutsuja saanut.

Vielä en ole niin vanha että kutsuja haikailisin, ja voi olla että kun alan haikailemaan, ei kutsunaiheita enää olekaan.
      H.

• Ei mennä mihinkään jos ei omaa OKT:n sähkösaunaa miksikään lasketa. Auton sähkötöitä teen jos sää sallii.
      Olikohan viimeiset juhlat isäukon hautajaiset 2003 vai viimeisen tädin? En muista. Muita juhlia ei sitten ole koskaan ollutkaan paitsi naapurin 50- ja toisen 70-vuotiskahvit.
      Ei ole kutsuttu eikä kutsuja kaivattu.

• Tästä päivästä tulikin mieleen, kun kirkossa saa laulaa kauneimmat joululaulut, senlainen päivä siellä pitäisi olla Joulun alla, menen taatusti kuokkimaan.
      Laulan Hoosiannaa täydellä kurkulla, murehtien niitä nuoria jotka eivät kaikkialla saa enää veisata samaa virttä kuin vanhempansa lauloivat, ja joita jotkut kaverinsa taas saavat laulaa toisaalla.
      Munua ottaa pattiin tämä "vihapuhe"- termin laajentaminen joka paikkaan.
      H.

• Lähisuku ja -tutut on lakitettu jo. Ystävättäreni kirjoitti eläkkeelle päästyään ylioppilaaksi jokunen vuosi sitten - ja kuoli melkein heti perään. Ei siis kannata vanhoilla päivillään mokomaan ruljanssiin ryhtyä?

Minulla on yhdet ns. jälkiyojuhlat on hiukan myöhemmin, kaukaisempi sukulainen kyseessä.

Tuosta hunksin hoosiannasta tuli mieleen, että ehkä vain kerran olen käynyt laulamassa ja/tai kuuntelemassa kauneimpia joululauluja täällä kotikirkossa. Sen sijaan olen ainakin kolme-neljä kertaa osunut Inglesiin joulukuun puolivälin tienoilla, ja sielläkin suomalaisseurakunta järjestää ekumeenisessa kirkossa kauneimmat joululaulut -tapahtuman ja kirkko on (ainakin silloin) aina täynnä. Tietysti minäkin joukossa jos saarelle osun. Lasimaalaus alttarin takana ilta-auringon puolella on aivan ihastuttava ja antaa lisäarvoa muutenkin arkkitehtonisesti kauniille rakennukselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      87
      3503
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3083
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      53
      2990
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2833
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2677
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2638
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      55
      2401
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2261
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    Aihe