Sydämessäni kuljet nyt kesässä mukana sinne minne minäkin, aamun linnunlaulussa, lämpimässä yössä. Ajatus susta sekä kivulias, joskus vielä katoavakin tunne on kai kaikki mitä sulta koskaan saan tai enää edes haluankaan, eikä se tästä maailmasta ihan kai ollutkaan.
Välitän! Voi kun oikeasti todella tietäisit sen ja osaisit sitä arvostaa. En ole varma ansaitsetko sitä multa ollenkaan. Olet vaan kaikesta huolimatta niin... Jätit jälkesi. Enkä mä kai sano ei koskaan, sillä ehkä en vaan osaisi sanoa sulle ei...
pusu
kamala ikävä :(
22
455
Vastaukset
- Ikävätä tätä riittää
Pusu kosteille kaipaaville huulille kauniissa ympäristössään.
- Huomiovärit
Se välittäminen pitää näyttää oikeesti ja sanoa ääneen.
- haaleat värit
heh, teetkös siis teitkö itse noin ?
- Tiedän
ja arvostan, todella paljon.Voi kun...no hyvää yötä ja kauniita unia.
- haluan tietää
oletko "s"
- en ole
En ole S
- Tietänet ?
Hulluimmissa unelmissani...joskus...tiedän kyllä, ei todellisuutta.
http://www.youtube.com/watch?v=WT38eY6BUhs- Vaan sut
Hyvä yötä ja kauniita unia!
- Tietänet ?
Vaan sut kirjoitti:
Hyvä yötä ja kauniita unia!
Jeps, samoin;)
- Pieni neuvo...
Eiköhän kannata ottaa luuri käteen ja soitella ja kertoa asiasta, se ei ole synti VÄLITTÄÄ!!
- Mutta jos...
..se toinen ei vastaa....
- vaan..
elämä
on, se on vaan niin , että pienenä tehdään suuret linjat ;) - Mushuti
Ihania ajatuksia on.
- Tunne ei häviä
Tee elämäsi hyvä työ ja sano kohteellesi suuret tunteesi. Se voi olla hänelle käänteen tekevää ja muuttaa ratkaisevasti koko elämän siitä hetkestä eteenpäin.
Aito tunne osoitettuna vie jalat alta keneltä tahansa - ainakin minä olisin valmis vaikka mihin sen jälkeen . . rakkaudella kerron tämän. - suhteellisuutta
Tunne ei häviä kirjoitti:
Tee elämäsi hyvä työ ja sano kohteellesi suuret tunteesi. Se voi olla hänelle käänteen tekevää ja muuttaa ratkaisevasti koko elämän siitä hetkestä eteenpäin.
Aito tunne osoitettuna vie jalat alta keneltä tahansa - ainakin minä olisin valmis vaikka mihin sen jälkeen . . rakkaudella kerron tämän.jos joku, josta mä en välitä, kertoisi mulle suuret tunteensa..ei se veisi jalkoja alta. Olisin vain hämmästynyt ja kiusaantunut.
- Mutta jos...
Hän tietää..
- (2-2)
Muistan katseesi, kosketuksesi, tuoksusi, lämpösi, sanasi.
Tiedän, että välität ja todellakin arvostan sitä. Tiedän sinun olevan jossain minua varten. Ehkä seuraavassa elämässsä? Minäkin kaipaan sinua, Mutta kukaan ei voi viedä muistojani. Niistä saan voimaa jatkaa. - MPoka
Jos olen se kenestä kirjoitat, niin en kaipaa sinua, en halua kuulla sinusta mitään. Olen mennyt ja siirtynyt elämässä eteenpäin. Tehtyä ei saa enää tekemättömäksi.
Jatka sinäkin eteenpäin.- tympeä olet
Sen verran tylyä tekstiä että kannattaisi kohdistaa jollekin ettei jokaisella täällä tule tippa linssiin. MPoka tämä sinulle. Minne päin Suomea?
- jhghjh
Todellakin tällaisiin ehdottomasti paremmat tunnisteet, ellet sitten ole jonkunlainen äärimmäisen katkeroitunut käppyrä joka yrittää delegoida pahaa oloaan levittelemällä negatiivista huttuaan. :keskisormi:
- rrrealistinen
joopa,,totuuden kertojista ei koskaan pidetä, ei täällä eikä irl. Valheessa armeliaampaa elää, voi teitä ikuisia höppänöitä ;)
- sur-realisti
rrrealistinen kirjoitti:
joopa,,totuuden kertojista ei koskaan pidetä, ei täällä eikä irl. Valheessa armeliaampaa elää, voi teitä ikuisia höppänöitä ;)
Totuuden voisi kohdistaa sille tietylle oikealle henkilölle eikä pahoittaa muiden mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 885516
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113047Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv892958Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232584Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328