kamala ikävä :(

sulle vain sulle

Sydämessäni kuljet nyt kesässä mukana sinne minne minäkin, aamun linnunlaulussa, lämpimässä yössä. Ajatus susta sekä kivulias, joskus vielä katoavakin tunne on kai kaikki mitä sulta koskaan saan tai enää edes haluankaan, eikä se tästä maailmasta ihan kai ollutkaan.
Välitän! Voi kun oikeasti todella tietäisit sen ja osaisit sitä arvostaa. En ole varma ansaitsetko sitä multa ollenkaan. Olet vaan kaikesta huolimatta niin... Jätit jälkesi. Enkä mä kai sano ei koskaan, sillä ehkä en vaan osaisi sanoa sulle ei...
pusu

22

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikävätä tätä riittää

Pusu kosteille kaipaaville huulille kauniissa ympäristössään.

• Huomiovärit

Se välittäminen pitää näyttää oikeesti ja sanoa ääneen.

• haaleat värit

heh, teetkös siis teitkö itse noin ?

• Tiedän

ja arvostan, todella paljon.Voi kun...no hyvää yötä ja kauniita unia.

• haluan tietää

oletko "s"

• en ole

En ole S

• Tietänet ?
      • Vaan sut

Hyvä yötä ja kauniita unia!

• Tietänet ?
        Vaan sut kirjoitti:

Hyvä yötä ja kauniita unia!

Jeps, samoin;)

• Pieni neuvo...

Eiköhän kannata ottaa luuri käteen ja soitella ja kertoa asiasta, se ei ole synti VÄLITTÄÄ!!

• Mutta jos...

..se toinen ei vastaa....

• vaan..

elämä
      on, se on vaan niin , että pienenä tehdään suuret linjat ;)

• Mushuti

Ihania ajatuksia on.

• Tunne ei häviä

Tee elämäsi hyvä työ ja sano kohteellesi suuret tunteesi. Se voi olla hänelle käänteen tekevää ja muuttaa ratkaisevasti koko elämän siitä hetkestä eteenpäin.

Aito tunne osoitettuna vie jalat alta keneltä tahansa - ainakin minä olisin valmis vaikka mihin sen jälkeen . . rakkaudella kerron tämän.

• suhteellisuutta
        Tunne ei häviä kirjoitti:

Tee elämäsi hyvä työ ja sano kohteellesi suuret tunteesi. Se voi olla hänelle käänteen tekevää ja muuttaa ratkaisevasti koko elämän siitä hetkestä eteenpäin.

Aito tunne osoitettuna vie jalat alta keneltä tahansa - ainakin minä olisin valmis vaikka mihin sen jälkeen . . rakkaudella kerron tämän.

jos joku, josta mä en välitä, kertoisi mulle suuret tunteensa..ei se veisi jalkoja alta. Olisin vain hämmästynyt ja kiusaantunut.

• Mutta jos...

Hän tietää..

• (2-2)

Muistan katseesi, kosketuksesi, tuoksusi, lämpösi, sanasi.

Tiedän, että välität ja todellakin arvostan sitä. Tiedän sinun olevan jossain minua varten. Ehkä seuraavassa elämässsä? Minäkin kaipaan sinua, Mutta kukaan ei voi viedä muistojani. Niistä saan voimaa jatkaa.

• MPoka

Jos olen se kenestä kirjoitat, niin en kaipaa sinua, en halua kuulla sinusta mitään. Olen mennyt ja siirtynyt elämässä eteenpäin. Tehtyä ei saa enää tekemättömäksi.

Jatka sinäkin eteenpäin.

• tympeä olet

Sen verran tylyä tekstiä että kannattaisi kohdistaa jollekin ettei jokaisella täällä tule tippa linssiin. MPoka tämä sinulle. Minne päin Suomea?

• jhghjh

Todellakin tällaisiin ehdottomasti paremmat tunnisteet, ellet sitten ole jonkunlainen äärimmäisen katkeroitunut käppyrä joka yrittää delegoida pahaa oloaan levittelemällä negatiivista huttuaan. :keskisormi:

• rrrealistinen

joopa,,totuuden kertojista ei koskaan pidetä, ei täällä eikä irl. Valheessa armeliaampaa elää, voi teitä ikuisia höppänöitä ;)

• sur-realisti
        rrrealistinen kirjoitti:

joopa,,totuuden kertojista ei koskaan pidetä, ei täällä eikä irl. Valheessa armeliaampaa elää, voi teitä ikuisia höppänöitä ;)

Totuuden voisi kohdistaa sille tietylle oikealle henkilölle eikä pahoittaa muiden mieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      88
      5516
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3047
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      89
      2958
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2584
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe