En

aarteeni...

tiedä kovin paljon susta, mutta voisit olla ketä haluaisin rakastaa täydellä sydämmeltäni, koko elämän, loppuun saakka, vaalmis tekemään kompromisseja, ymmärtämään ja tukemaan. Alku jo oli niin huumaavaa, miten kuvittelin tulevaisuutta kanssasi, mietiskelin itsekseni miten ihanalta naiselta vaikutat, miten haluisin hyökätä kimppuusi;) Eikä saa käsittää väärin. Olit aamulla ensimmäisenä, illalla viimeisenä aina mielesää tähän päivään asti, unisssakin pyörit, sait aikaan rytmihäiriöitä, iloa ja surua. Kaipaan sua ja olen surullinen jos kaikki on loppu.

Enkä tässä satuile mitään, epäilijät voi olla vastaamatta. Elämä ei silti aina mene niinkuin olisi toivonut. Olet saanut minut ulapalle, katsomaan tähtitaivaalle mistä etsin sinua

18

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etäopas

Oletko varmistanut, onko kaikki loppu?

• tähti*

Miks sä et tiedä hänestä paljoakaan? Miks sä et voi sanoa tuota kaikkea hänelle? Mikä estää?

• tuttutuntematon

Sun täytyy ojentaa rauhallisesti hänelle kätesi,kuka uskalla tulla ulos piilopaikastaan ,jos "pelkona" on että hänen kimppuun hyökätään ;)

• nainen ihanainen :D

Minut löytää Facebookista, lähetä kaverikutsu :)

• Kirjoitettu tähtiin

Yksi rakastunut nainen vastaa, että älä katso tähtitaivaalle, vaan siihen ihmiseen, joka on sinuun rakastunut. Hän vain odottaa, että vaikka soperrat jotain mielessäsi olevaa. Kaikki elämässäsi on mielestäni kiinnostavaa. Olet sydämeni valloittanut.

Minäkin olen ulapalla täydellisesti, joten et ole ainut. Tässä olen, huomaatko, kuuletko kuiskaukseni. . .

• 0L1V14

Mä tässä vaan mietin, että kuinka ihmeessä sitä voikaan olla Suomi24:n likakaivo, mistä se tuli ja mihiin se johtaa?Mariaanien haudalle?

Ja tämä linnunrata törmää toiseen n. parin tuhannen vuoden päästä, et sit voidaan ehkä saada toisemme. http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/nasa-linnunrata-tormaa-toiseen-galaksiin/2012/06/1559749

Sitä odotellessa: tähtipölyä jokaiselle.

http://www.hs.fi/ulkomaat/Sudanilaistyttö sai kivitystuomion aviorikoksesta/a1305572325218?ref=fb-share

• ed

Aika on sitäpaitsi suhteellinen käsite. Se, mitä me ilmaisemme Gregoriaanisella kalenterilla, voi olla että se oli Jumalalle juotakin ihan muuta. Siksi meillä kristityillä on sunnuntait. Se oli niin kiireinen että piti pitää yks vp.

Kävin aikoinaan sunnuntaisin pyhäkoulussa -joka kerta. Nyttemmin mä tapaan mennä ostoksille tämän kaiken kiireen keskellä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Gregoriaaninen_kalenteri

• ed
        ed kirjoitti:

Aika on sitäpaitsi suhteellinen käsite. Se, mitä me ilmaisemme Gregoriaanisella kalenterilla, voi olla että se oli Jumalalle juotakin ihan muuta. Siksi meillä kristityillä on sunnuntait. Se oli niin kiireinen että piti pitää yks vp.

Kävin aikoinaan sunnuntaisin pyhäkoulussa -joka kerta. Nyttemmin mä tapaan mennä ostoksille tämän kaiken kiireen keskellä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Gregoriaaninen_kalenteri

Joojoo, miinustajia riittää. Ette ole kukaan varattu ollu todistamassa kun varattu flirttailija hakee puolisonsa paikalle flirtin kohteen tunteiden tunnustamisen jälkeen ja puhuu islamista suurella äänellä. YMYMYM YMYM ETCETCETC

Neverf forget

• ed
        ed kirjoitti:

Joojoo, miinustajia riittää. Ette ole kukaan varattu ollu todistamassa kun varattu flirttailija hakee puolisonsa paikalle flirtin kohteen tunteiden tunnustamisen jälkeen ja puhuu islamista suurella äänellä. YMYMYM YMYM ETCETCETC

Neverf forget

http://www.youtube.com/watch?v=ssIi3gqW0Xk&feature=related

• 44
        ed kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=ssIi3gqW0Xk&feature=related

Suuren perheen isänä ja kaiken hallelujaa aamen kiitosvirsi sillä on yks kunnnon beibe siellä lähes nakuna kun naista palvoo, ei kertakaikkiaan jossakin on raja mentävä ja mitä fb:ssä julkastaan, asia ei mulle kuulu mutta voi herranjumala että voin kuvitella sen käytöksen jos mun päivittelyni tietäisi.

Nyt ymmärrän sen toisen toiveen aikuisuudesta ja kiitän luojaani siitä normaalista täyspäisestä joka mulla on!

• ole surullinen

Lopeta en välitä mitä ajattelet musta enää,

• ihmettelevä nainen

miksi et kerro "aarteellesi" , suoraan kaikkea tuota mitä tänne kirjoitat ja mitä häntä kohtaan oikeasti tunnet ?
      ehkä hänellä on vääränlainen käsitys todellisista unteistsi häntä kohtaan... tuli vain mieleeni.

• oliviana ny

Niijust. Kerro kato hänelle. Voit kohdata jotakin yllättävää, tiätsä kato. Siis oikeesti.

• 0L1V14

Säkin olet mulle aarre, joka mun pitäs hakea sieltä Mariaanien haudasta, saada se ehjänä MAANPINNALLE ( kuten sulla on tapana olla) ja välttää matkalla Bermudan kolmion vaarat ja oletukset! Onko se totta? kuka? eikä?Mitä hemmettiä? en usko! Satua kaikki, mutta odota, mä tuuuuun, ja sitten kun olen POHJALLA, niin voi kele jos sun koko perhe on siellä kynttilöineen, niin sä TULET mun mukaan, vain siksi, että mä haluan PUHUA sulle tilassa, jossa virtaa happi eikä jokainen häiriötekijä aiheuta sinussa paniikkia. Mä en aio kysyä sinulta muuta, kuin että pidätkö tulppaaneista? Jos, niin minkä värisistä? Ja jos et, niin sanon että anteeksi häiriö. MÄ vaan valitsin sinut elämäni myrskyihin ja sä et näkäjään kestä, joten painu pohjalle. Siellä paine on riittävä pitämään sut kasassa.

• ed

• ed

• ed

• -pohtii

Olen nähnyt häntä usein, jutellut paljon, keskustellut henkilökohtaisia vähän. Kovin ristiriitaisia mielikuvia hänestä ihmisenä kokenut. Hyvä vai paha? Asioista pitäisi ottaa selvää, mutta... Paljon olet ajatuksissa, toisinaan myös unissa. Tykkään kyllä, mutta riittääkö se kaiken keskellä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      49
      3747
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3709
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2579
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1679
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe