Niin siis sain mun kännyyn viestin: Vertaa parhaat vipit ennen lainaamista. Siis tarkista vippaajasi netissä.
Numba oli 17115
ja siis se laskutti multa, 5e ja on DNA ja oon siis 10v.
eihän se oo mahdollista? vai onko muka?
siis tyhmää! :c
10 vuotiaalle 5 e lasku "lainan otosta"
3
173
Vastaukset
- Outojuttu
Et voi ottaa velkaa. Ethän oo laittanut puhelinnumeroasi minnekään nettiin? Pyydä apua vanhemmiltasi tuon selvittämiseksi. Ja pyydä heitä ottamaan sun puhelimeen sellaset estot ettei noita voi enää tulla.
- ei apua tarvita
Siis tosi tyhmää! Kymmenvuotiashan osaa hädin tuskin kirjoittaa, joten ko. pelle on jo tuon perusteella käynyt yläasteen ja tekee metsurin hommia elääkseen.
- KukkisTäti
Jos tuo 10 vee ei ookaan 10 vee vaan esim 21 vee niin voi soveltuvin osin ottaa tuosta neuvosta vaarin. Ehkä vanhemmilta sais jotain elämänohjetta sillonki.. Ja voihan olla että ne sen laskut vielä maksaaki. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091