Oletko ollut salaa ihastunut kenenkään?

mä vaan

Vaikka parhaaseen kaveriisi joskus,
mutta et ole kehdannut sanoa mitään sille. Tai jos oletkin tunnustanut niin miten se reagoi ja tuliko jutusta mitään?

17

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä olen

Tällä hetkellä olen ihastunut yhden parhammista kavereistani niin hänen exäänsä ja erosta on vasta vähän aikaa mutta oma moraalini on niin korkea ja liian paljon menetettävää etten voi sitä tehdä vaikka haluasinkin.

• paskat

No ainakaan itselläni ei elämässä ole muuta ollutkaan, kuin sailaisia ihastuksia. Ihastuminen on ihan hemmetin typerä tunne, jolloin toivoo, että joku tulisi vain tarttumaan tukastani kiinni ja hakkaamaan päätäni seinään. Aina sitä kuitenkin vain jaksaa kuvitella, että joku voisi joskus tuntea samoin.

• Kaikki ihastumiseni ovat olleet salaa ihastumisia. Ihastun turhan herkästi, mutta ujous estänyt tekemästä mitään.

• Lady luck

En ymmärrä miten sinulla, "wlfwd" ei voi olla vientiä! Katselin kuvasi ja olet kyllä siisti ja seksikäs nuori mies. Myös tekstisi ovat hyviä, joten mikään tyhjäpää et voi olla! Ei muuta kuin vähän itseluottamusta lisää, niin voisi tulla vielä kilpailutilanne!

• ed
        Lady luck kirjoitti:

En ymmärrä miten sinulla, "wlfwd" ei voi olla vientiä! Katselin kuvasi ja olet kyllä siisti ja seksikäs nuori mies. Myös tekstisi ovat hyviä, joten mikään tyhjäpää et voi olla! Ei muuta kuin vähän itseluottamusta lisää, niin voisi tulla vielä kilpailutilanne!

Jaa, niin olenkin mutta mistä tiedät, että onko kuva minun vai ihan jonkun muun. Minä nimittäin käytän muiden kuvia, kun en omaani kehtaa pistää missä minut tunnistettaisiin. Esiinnyn myös naisena välillä ja olen kyllä fiksu, mutta en kovin seksikäs, enkä enää mikään nuorikaan 43 vuotias ikäraakki, jolla on kaikenlaista vaivaa niin ylä kui-alapäässäkin.

• Lady luck kirjoitti:

Ujoilla ei taida olla vientiä. Miten olisikaan, kun en lähesty naisia ja naiset eivät luonnollisesti lähesty miehiä.

• 4+5=9

Nuorena olin salaa ihastunut esim. poikien pitkään ja suklaasilmäiseen liikunnanopettajaan.

• suvi sunnuntai

En kovin helposti enää ihastu keneenkään. Johtunee kai siitä, että en näe kuin yhden ihmisen ja olen häneen päättömästi rakastunut, eikä tee mieli edes vilkaistakaan muita. Vain häntä mietin koko ajan. Aikaisemmin ennen rakastumistani häneen olin helppo ihastumaan, mutta se johtui juuri siitä, että sitä oikeaa rakkautta etsin ja se ei ollut tullut vielä vastaan. Nyt on eri juttu. Kukaan muu ei tunnu miltään, kukaan muu ei ole hänen veroisensa. Hän on kaikkea sitä mistä olen haaveillut.

• tuula-neiti

Tunnustan että olen salaa ihastunut erääseen nuorempaan mieheen joka kirjoittelee täälläkin palstoilla. Eihän siitä mitään koskaan tule mutta saahan sitä mielikuvitella kiihkeitä kohtauksia hänen kanssaan.

• Lady luck

Annas kun arvaan...taidat olla ihastunut "Yksin kotona"- tyyppiin.

• yksin kotona
        Lady luck kirjoitti:

Annas kun arvaan...taidat olla ihastunut "Yksin kotona"- tyyppiin.

pah

• Lady luck
        yksin kotona kirjoitti:

pah

Äläs sano. Ajattele, että olet naisen märissä päiväunissa. Salaa ihailtu ja uneksittu! Mikset muka voisi olla?

• tietäjä

veikkaan hahmotelmaa

• yksin kotona
        Lady luck kirjoitti:

Äläs sano. Ajattele, että olet naisen märissä päiväunissa. Salaa ihailtu ja uneksittu! Mikset muka voisi olla?

Se on aivan mahdotonta et joku uneksisi musta. Kukaan ei edes tunne mua joten miksi ajattelisi miestä jota ei edes tunne tai ole nähnyt?

• Lady luck
        yksin kotona kirjoitti:

Se on aivan mahdotonta et joku uneksisi musta. Kukaan ei edes tunne mua joten miksi ajattelisi miestä jota ei edes tunne tai ole nähnyt?

Kyllä se on mahdollista. Olet kirjoitellut paljon tänne ja kertonut paljon itsestäsi. Persoonastasi on muodostunut kuva niille, jotka ovat kirjoituksiasi seuranneet.
        Jos lukee kirjaa, niin ihminen muodostaa päässään kuvan siinä esiintyvistä paikoista, ihmisistä, ym. Samoin voi muodostaa päässään mielikuvan netissä tapaamastaan ihmisestä. Jopa hänen ulkonäöstään (tosin sinä olet kertonut täällä myös siitä, joten ihan pelkän mielikuvituksen varasssa sitäkään ei tarvitse muodostaa).

On hyvinkin mahdollista, että täällä joku nainen on sinuun ihastunut. Katsos, kun ihastua voi ihan oikeasti myös pelkkään ihmisen persoonaan- ei pelkkään ulkopintaan, vaikka muut jotain muuta väittäisivätkin.
        Olen myös itse aikoinani ihastunut kirjeenvaihtokaveriini, vaikka en ollut häntä vielä nähnytkään. Tapasimme kyllä sittemmin ja seurustelimmekin ihan oikeasti.

• i remember you

Olen ollut salaa ihastunut nyt tähän mennessä jo kuuteen poikaan, mutta en ole heistä kenellekään sitä ikinä sanonut. He eivät ole olleet edes kavereitani vaan muita esim. samassa koulussa, lomamatkoilla ja harrastuksessa tavattuja. Mutta aika surkea on lopputulos. Yksi heistä on jo kuollut ; ( ja neljää en näe luultavasti enää koskaan. Ja se viimeinenkin on jo varattu, joten aika toivotonta ; ) Kauhea ikävä vaan jää, vaikka en ole heidän kanssaan kuin vähän joskus jutellut. Ja tämä kuollut poika oli ainoa, joka oli minusta vähän kiinnostunut. Aivan kauhea ikävä, vaikka siitä on nyt vuosi kulunut : ( En voi edes ajatella sitä etten näe muitakaan enää koskaan ja kaikki ovat jääneet hyvästelemättä.He ovat vain kadonneet elämästäni niin äkkiä kuin ovat tulleetkin : ( Voi, voi kun tuli taas surullinen fiilis ; (

• nappula^^

Itse olin koko yläaste ja lukioajan ihastuneena yhteen tyttöön, mutten koskaan edes puhunut hänelle. Kehenkään muuhun en tuona aikana ollut ihastunut :)

Sen jälkeen jotain satunnaisia ihastuksia, jotka eivät ole kovin pitkään voineet kestää, kun yleensä vastakkaisen sukupuolen kanssa vain muutaman sekunnin/minuutin, ja sen jälkeen ei näe enää koskaan.

Netin kautta hieman pidempiä ihastuksia, kun edes kuvia ja kirjoituksia voi nähdä pidempään. Eipä niistäkään ole viitsinyt (uskaltanut) kertoa, varsinkin, kun ovat lähes aina vielä eri puolella Suomeakin. Jostain kumman syystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3557
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3236
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3062
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2222
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1761
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe